Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har snuppet kondoma.dk?

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe ja kender det godt. Jeg luftede også omsætning på en af mine affiliate sider, og samme dag blev der registeret 3 sider magen til. Big Smile

Nu skete der ikke så meget ved det. Men det er ikke i dette forum du skal lufte dine ideer. I hvert fald ikke hvis du vil have dem for dig selv.

Men som du selv skriver har du nogle nye ideer til sidens navn. Så er det bare med at kommer afsted og få din side op at køre.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Hehe ja kender det godt. Jeg luftede også omsætning på en af mine affiliate sider, og samme dag blev der registeret 3 sider magen til. Big Smile

Nu skete der ikke så meget ved det. Men det er ikke i dette forum du skal lufte dine ideer. I hvert fald ikke hvis du vil have dem for dig selv.

Men som du selv skriver har du nogle nye ideer til sidens navn. Så er det bare med at kommer afsted og få din side op at køre.

Ha:D okay.

Men det tror jeg også jeg stopper med fremover xD

Og ja nemlig!!

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

EDIT:Sorry dobbelt indlæg:)

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:

Cyberman29:

Det er ikke kun 45kr du skal også betale for oprettelsen af domænet hos en af domæne udbydere som gratisDNS, og det koster 100kr, men sket er sket... så jeg hoppe bare op på hesten igen:)

Næste gang kan du fx benytte Webhosting.dk, der koster det kun:

48.75 inklusive moms for et .dk-domæne. Så kan du altid flytte det hen et andet sted, når du er klar derefter.

Men sket er sket, som de fleste efterhånden har konstateret. Du skal nok finde et domæne-navn, der er mindst lige så godt. Du må bare lægge hjernen lidt i blød Smile

God jagt!

 

eller lade det ligge hos dem, Webhosting.dk har et, for mig at se, meget lavt antal kunder per server ikke som mange andre med 700-2000 domæner per server, gode hurtige servere der er opdaterede til nyeste versioner, giver jeg ihvertfald gerne de par håndører mere for.

 

 

 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Tråden blev oprettet den 8/1 - og domænet reg. den 9/1 - så det er nok også købt den 8/1 - dette tror jeg ikke på er et sammentræf.

Tråden blev oprettet 1/1 som jeg læser hans første indlæg. Det er ikke sikkert det ændrer det store, men det kan sagtens være et sammentræf.

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Det var sgu ikke så smart at reklamere med siden inden du fik købt domænet, jeg har et domæne der hedder kondomsalg.dk den må du få ganske gratis smid en PM hvis du er interesseret.

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

kriller:

Det var sgu ikke så smart at reklamere med siden inden du fik købt domænet, jeg har et domæne der hedder kondomsalg.dk den må du få ganske gratis smid en PM hvis du er interesseret.

He, ja  - det var ikke lige det smarteste:)

Men jeg tænker lige over det med domænet:)

 

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

wow kriller, det er skisme et flot tilbud, thumbs up :-)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Skallerup:

wow kriller, det er skisme et flot tilbud, thumbs up :-)

Ja det var det!!!:) jeg ville bare ønske han havde givet mig tilbudet inden jeg købte et andet domæne:(

 

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)