Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har snuppet kondoma.dk?

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude for et stykke tid siden(den 1 januar) oprettede jeg tråden

http://www.amino.dk/forums/t/112013.aspx

 

Og der var der et link til min webshop hvor der stod navn på webshoppen o.s.v

Den dag jeg havde lavet tråden havde jeg tjekket om domænet var ledigt og det var det

men desværre havde jeg ikke oprettet domænet endnu, og så opdagede jeg at det pludselig var optaget, og at det var oprettet den 9 januar

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=kondoma.dk&submit=S%F8g) og min tråd var oprettet den 1 januar

 

Tror i det bare har været en tilfældighed, eller nogen som har snuppet det foran næsen på mig?

 

Jeg ved godt at det var dumt ikke at købe domænet før jeg fortalte om det, men det tænkte jeg ikke lige over;( Desværre

 

Mvh Christoffer

 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Jeg har desværre oplevet det samme før, og netop derfor skriver jeg aldrig navnet på en kommende side jeg planlægger - heller ikke til bekendte, før jeg selv har fået købt domænet.

Du kan jo selv se på dit link til DK Hostmaster, hvem der ejer domænet. Du kan jo prøve at se om personen er på Amino, og kontakte ham derigennem, eller ringe ham op :)

Håber det lykkes for dig alligevel - det er sgu surt!

Mvh

Daniel Lomholt

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan se ejeren her.

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lomholt:

Hej Christoffer,

Jeg har desværre oplevet det samme før, og netop derfor skriver jeg aldrig navnet på en kommende side jeg planlægger - heller ikke til bekendte, før jeg selv har fået købt domænet.

Du kan jo selv se på dit link til DK Hostmaster, hvem der ejer domænet. Du kan jo prøve at se om personen er på Amino, og kontakte ham derigennem, eller ringe ham op :)

Håber det lykkes for dig alligevel - det er sgu surt!

Mvh

Daniel Lomholt

JA, det vil jeg heller ALDRIG gøre igen:)

men jeg regner bare med at folk ikke er så selvoptaget og knuser andrers drømme:( men jeg vil kontakte ham... men jeg ved sku ikke rigtig hvad jeg skal skrive;( har du evt en ide, hvis du har så skriv det over PB:)

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Randers
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Ja det er da rigtig surt. Måske er det et rent sammentræf, at han lige har valgt det samme navn, så du skal naturligvis gøre det med lidt forsigtighed, når du kontakter ham.

Ellers må du være lidt kreativ med et nyt navn du kan bruge, som f.eks condoma med c istedet eller noget i den stil.

Vh Nils

Venlig hilsen ReklameSwap.dk

www.reklameswap.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Inden I nu begynder at hænge en stakkels mand ud som domænehaj er det jo altså ikke hans skyld at andre snakker om et uregistreret domæne.

Ligesom med så mange andre ting her i livet handler domæneregistreret om "først til mølle" (medmindre man er træls og vil slås med jurister og varemærker....)

Og så er det jo altså på ingen måde sikkert at han har været forbi Amino,  der er jo altså også andre end Amino'er der kan få gode ideér.

Så skulle vi ikke lige passe på at det ikke udvikler sig til en hetz imod manden.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det er en god ide:) det er bare sjovt det lige skulle være nu han fik ideen he;)

Men jeg har måske fundet et andet domæne;) men ellers må i gerne komme med ideer, via PB

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Inden I nu begynder at hænge en stakkels mand ud som domænehaj er det jo altså ikke hans skyld at andre snakker om et uregistreret domæne.

Ligesom med så mange andre ting her i livet handler domæneregistreret om "først til mølle" (medmindre man er træls og vil slås med jurister og varemærker....)

Og så er det jo altså på ingen måde sikkert at han har været forbi Amino,  der er jo altså også andre end Amino'er der kan få gode ideér.

Så skulle vi ikke lige passe på at det ikke udvikler sig til en hetz imod manden.

 

Dette er da klart gjort efter han har set han indlæg, der er ikke noget der er så tilfældigt, det er købt dagen efter indlægget er lagt ind - men det var så også dumt at omtale sin idé uden at have det på plads.

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Anders Christensen:

Inden I nu begynder at hænge en stakkels mand ud som domænehaj er det jo altså ikke hans skyld at andre snakker om et uregistreret domæne.

Ligesom med så mange andre ting her i livet handler domæneregistreret om "først til mølle" (medmindre man er træls og vil slås med jurister og varemærker....)

Og så er det jo altså på ingen måde sikkert at han har været forbi Amino,  der er jo altså også andre end Amino'er der kan få gode ideér.

Så skulle vi ikke lige passe på at det ikke udvikler sig til en hetz imod manden.

 

Dette er da klart gjort efter han har set han indlæg, der er ikke noget der er så tilfældigt, det er købt dagen efter indlægget er lagt ind - men det var så også dumt at omtale sin idé uden at have det på plads.

 

Ja, jeg ved ikke hvad jeg tænkte på:( Fuck det er træls;(

 

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)