Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har snuppet kondoma.dk?

Side 3 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyberman29:

Det er ikke kun 45kr du skal også betale for oprettelsen af domænet hos en af domæne udbydere som gratisDNS, og det koster 100kr, men sket er sket... så jeg hoppe bare op på hesten igen:)

Næste gang kan du fx benytte Webhosting.dk, der koster det kun:

48.75 inklusive moms for et .dk-domæne. Så kan du altid flytte det hen et andet sted, når du er klar derefter.

Men sket er sket, som de fleste efterhånden har konstateret. Du skal nok finde et domæne-navn, der er mindst lige så godt. Du må bare lægge hjernen lidt i blød Smile

God jagt!

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Gadensgaard:
Der gik nu 8 dage! Jeg har ofte fundet et spændende navn til et projekt der så var væk få dage efter UDEN at jeg havde luftet ideen på internettet. Det kan sagtens være et uheldigt sammentræf, så jeg ville slå koldt vand i blodet før jeg drager forhastede konklusioner om andres intentioner.

 

Tråden blev oprettet den 8/1 - og domænet reg. den 9/1 - så det er nok også købt den 8/1 - dette tror jeg ikke på er et sammentræf.

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

marjoe:

Tråden blev oprettet den 8/1 - og domænet reg. den 9/1 - så det er nok også købt den 8/1 - dette tror jeg ikke på er et sammentræf.

 

I princippet er det ligegyldigt, for manden har ikke gjort noget, der er ulovligt, den der kommer først, har retten til at registere domænet. Man skal bare lade være med at offentliggøre navnet, længere er den ikke :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Tråden blev oprettet den 8/1 - og domænet reg. den 9/1 - så det er nok også købt den 8/1 - dette tror jeg ikke på er et sammentræf.

 

I princippet er det ligegyldigt, for manden har ikke gjort noget, der er ulovligt, den der kommer først, har retten til at registere domænet. Man skal bare lade være med at offentliggøre navnet, længere er den ikke :-)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
I princippet er det ligegyldigt, for manden har ikke gjort noget, der er ulovligt, den der kommer først, har retten til at registere domænet. Man skal bare lade være med at offentliggøre navnet, længere er den ikke :-)

Ja, det har du ret i, men det var også mere den med at det er et sammentræf som jeg ikke helt lige kunne forholde mig til..........hvad han så vil med dette domæne, kan man jo så kun vente og se.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er det!!! men jeg har en fordel, jeg er ung og ved hvad de unge vil have! xD

Men det er da pudsigt at de lige eksploderer når jeg starter;D hehe

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyberman29:

Ja, det er det!!! men jeg har en fordel, jeg er ung og ved hvad de unge vil have! xD

Men det er da pudsigt at de lige eksploderer når jeg starter;D hehe

 

Hehe, ja det kan godt være en fordel - har du dine SEO egenskaber på plads så skal du nok få succes, glæder mig til at se din side....den ligger du vel lige i denne tråd når den er færdig.....

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Cyberman29:

Ja, det er det!!! men jeg har en fordel, jeg er ung og ved hvad de unge vil have! xD

Men det er da pudsigt at de lige eksploderer når jeg starter;D hehe

 

Hehe, ja det kan godt være en fordel - har du dine SEO egenskaber på plads så skal du nok få succes, glæder mig til at se din side....den ligger du vel lige i denne tråd når den er færdig.....

 

JA det skal jeg nok:)

 

Side 3 ud af 7 (65 indlæg)