Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har snuppet kondoma.dk?

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har købt et andet så brug det, i sidste ende er domænet jo ikke afgørende om du kommer til at sælge kondomer eller ej, forøvrigt er det en hård branche du har valgt, held og lykke med det.

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så dine overvejelser går på de yderligere omkostninger på 45 kroner om året?

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Gadensgaard:

Så dine overvejelser går på de yderligere omkostninger på 45 kroner om året?

Hvem siger ikke at jeg har flere end 1 domæne om året at betale for, og jeg ville bare tænke på hvilket der var bedst:) men jeg beholder bare det jeg har:)

 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cyberman29:

Hvem siger ikke at jeg har flere end 1 domæne om året at betale for, og jeg ville bare tænke på hvilket der var bedst:) men jeg beholder bare det jeg har:)

Det er der skam ingen der siger, det var også derfor jeg skrev YDERLIGERE. Men lad nu bare det ligge.

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har selv haft en fed idé med et domæne engang og der tænkte jeg "ahh, det kan jeg lige bestille i morgen" men der var der så en anden der havde fået samme tanke..

Mange steder, som tilbyder dig at afprøve, om et domæne er ledigt eller ej, tilhører domænehajer.

Det er i øvrigt ikke nok bare at taste URL'en ind i en browser og se, om det giver en 404. Domænet kan stadig sagtens være registreret. Så man er nødt til at bruge disse services.

Ham, der snuppede det er da i øvrigt en stor nar. Men nu ligger hans navn jo i indlæg i denne tråd, så enhver, der googler ham (fremtidig kæreste, arbejdsgiver, mv) vil finde dem :)

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu er vedkommende I taler om en af mine bekendte og jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at han har koebt domaenet fordi du har naevnt det i en traad herinde. Saa vidt jeg ved, har han ikke engang en profil paa Amino. Jeg har kun oplevet han som et yderst behageligt og samvittigshedsfuldt menneske.

Du er jo ikke den eneste der kan faa en god ide! Det er uheldigt at dit foretrukne navn er blevet snuppet, men det nytter ikke at graede over spildt maelk. Op paa hesten igen! 

Ioevrigt syntes jeg ikke om at haenge en person ud paa gisninger og antagelser, specielt ikke hvis man undlader at goere vedkommende opmaerksom paa sagen.

Mvh.
Kasper 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan er livet.Den som tænker meget kommer ingen vejene, mens den som handler kommer i målet.Big Smile

 

Men så har du(og vi andre) lært det til næste gang

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar:)

#Kasper Hansen: Men jeg antager heler ikke at hænge en person ud, det eneste jeg ville vide var sådan set om folk tit oplever noget ligende, og om de tror det var en tilfældighed eller ej, men debatten har så udviklet sig til "you name it".
Og ja du har ret i at man bare skal op på hesten igen;) og det er jeg.
Men hils din ven og sig "Det var sku en god ide, du fandt der xD"(med et smil på læben) hehe

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et lille godt råd... Når du næste gang får en god idé, så start med at køb alle de domæner du mener kan bruges til din idé. Herregud de koster nogle få håndører stykket og hvis man ikke har råd til at smide penge efter 4-5 domæner, skulle man måske overveje slet ikke at starte op som selvstændig.

Jeg har købt en hulens masse domæner igennem tiden og nogle blev til noget imens andre aldrig blev til andet end en idé. Men til mit held kom der senere nogen og tilbud det 10 eller 20 dobbelte for domænet som jeg allligevel ikke skulle bruge, så der var pengene tjent ind igen, ellers må man bare se det som nogle små udgifter på vej mod det helt rigtige.

Men som du nok selv ved, så hedder det sig, af skade bliver man klog men sjældent rig, så fremover er jeg sikker på at du vil købe dit domæne INDEN du poster det nogen som helst steder.

 

God vind fremover

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

lmikkel:

Jeg har selv haft en fed idé med et domæne engang og der tænkte jeg "ahh, det kan jeg lige bestille i morgen" men der var der så en anden der havde fået samme tanke..

Mange steder, som tilbyder dig at afprøve, om et domæne er ledigt eller ej, tilhører domænehajer.

Det er i øvrigt ikke nok bare at taste URL'en ind i en browser og se, om det giver en 404. Domænet kan stadig sagtens være registreret. Så man er nødt til at bruge disse services.

Ham, der snuppede det er da i øvrigt en stor nar. Men nu ligger hans navn jo i indlæg i denne tråd, så enhver, der googler ham (fremtidig kæreste, arbejdsgiver, mv) vil finde dem :)

Det mener du ikke seriøst vel ?

 

For det siger da langt mere om dig, end nogen anden i den her sag. Man kan da ikke udstille en person på formodninger, antagelser og tro. Nu må det stoppe, det er umodent og usagligt.

Jeg tænker på at du er i gang med at svinge et dobbelt ægget sværd min ven, for dine kommende kærester, kollegaer osv. kan jo også nu se dit åbenlyse angreb/udstilling af et totalt uskyldigt menneske.

Hav en rar dag.

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)