Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har som oftest selv fortjent det

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Her bliver jeg desværre nød til at korrigere dig en smule - Jungleman har været med fra starten altså 25 år - så mange år har den anden ikke på bagen.

Og ja der er et hav af dufte derude og det vil altid være muligt at finde dufte der ligger op af hinanden men det kan jeg også i andre butikker.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:23

multi level marketing:
jeg ønsker bare at være åben omkring den virksomhed jeg er partner i

I starten handlede din tråd om, at MLM'ere generelt selv er ude om, at vi andre kigger lidt kritisk på dem, fordi de ofte fokuserer på alle de spraglede udenomsting i stedet for på produkterne.

I de efterfølgende svar, fokuserer du selv på alle de spraglede udenomsting, som du forsøger at dokumentere med tal og beskrivelser, som udelukkende kommer fra en kilde, der har kommerciel interesse i, hvilke tal der kommer frem.

Det betyder, at du selv falder for netop det, du kritiserer andre MLM'ere for.

Årsagen til dette skal formentlig søges i den "salgsopdragelse" der er indbygget i mange MLM-koncepter. Her opdrages man nemlig til at sælge via (ofte urealistiske) drømme.

Det er ikke mere ulækkert, at I gør det, end at Danske Spil gør præcis det samme. Men det er problematisk, at du starten af tråden kritiserer andre for det, og efterfølgende bruger præcis de samme teknikker selv.

mvh Hans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

multi level marketing:

Her bliver jeg desværre nød til at korrigere dig en smule - Jungleman har været med fra starten altså 25 år - så mange år har den anden ikke på bagen.

Jeg er ked af, at du ligefrem sider og prøver på, at fortælle os andre noget, som ik er sandt!
Nu er vi efterhånden sunket ned på "normal" MLM niveau desværre...

"His first fragrance, Classique, a women's floral-oriental, was introduced in 1993, followed by Le Mâle for men two years later. Both were highly successful, and Le Mâle is now the number-one men's fragrance in the European Union based on sales"

http://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Paul_Gaultier

vs

"Im Jahr 2002 hat LR gemeinsam mit Michael Schumacher den ersten Starduft kreiert."

http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=31

multi level marketing:

Og ja der er et hav af dufte derude og det vil altid være muligt at finde dufte der ligger op af hinanden men det kan jeg også i andre butikker.

Så LR kopierede Europas mest solgte parfume næsten 10 år efter den blev releaset!
Det står jo MEGET tydeligt på LRs egen side...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:36

multi level marketing:

i DK og hvad er vi? 5,2 milioner i DK ja så klør jeg på og når jeg kigger på min bonus som kommer til tiden HVER måned - så er det her helt klart det rigtige for mig og ikke mindst en virksomhedsform med kæmpe potentiale og vækst

Bare vent og se ;-)

Mvh

Anne-Dorthe

Er det fuldtid eller deltid for så , er der f.eks. næsten flere avisbud i danmark end der arbejder på fabrikker  i danmark for mange har det som bijob , jeg kunne i ikke finde dine data inde på Danmarks statik http://www.statistikbanken.dk/statbank5a/SelectVarVal/saveselections.asp

vis f.eks. i overhaler nogle af de erhverv der producere vare fabrikker mv. kommer der ikke gange i samfundet

f.eks. siger landbrug dette her

37t./uge eller derover
Beskæftigede i alt
Antal personer
Hele landet 41 496

Der skal også være mennesker der skal gøre rent eller der skal passe os når vi bliver gamle . derved tror jeg meste dine tal er deltid job , for vis f.eks. dette erhverv MLM bliver det største i Danmark med fuldtids job MLM mangler der hænder til  skoler plejehjem fungere mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:09

... at der hvert ar er mere end

1.000.000 flasker Eau de Parfume, der

forlader vores lager i Ahlen?

… at vi alene i de seneste 5 ar har

solgt mere end 35.000.000 (narmere

bestemt 36.146.345) Mini-Vapos?

... at vi har lige sa mange stjerneduftserier

i vores sortiment som

verdens vel nok storste

parfumeproducent?

... at indholdet af ateriske olier i vores

produkter er betydeligt hojere end i de

fleste andre produkter pa markedet?

... at vi alene i 2008 brugte mere end

21 ton (21.150 kg) ren duftolie til vores

parfumer?

... at vi alene til relanceringen af dufte i

2009 har kobt langt over 50 ton

(57.050 kg) glas til de forste

bestillinger?

... at vi arbejder sammen med nogle af

de mest velrenommerede

parfumehuse i verden (Azur, Drom,

Dullberg, Mane og Robertet)?

... at en enkelt LR duft bestar af op

til150 enkeltkomponenter?

... at man hos os kan fa 100 ml Eau

de Parfume af hoj kvalitet til en

bruttoindkobspris pa fra kr. 149,30

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 21:53

Hans Stokholm Kjer:

multi level marketing:
og fortæl mig så lige at du i eks Matas kan få en Eau de Parfum, 50 ml til kun 219,-

http://www.matas.dk/dufte/til+hende/eau+de+parfum/gosh+in+the+box+for+her+eau+de+parfum+60+ml.aspx?categoryid=25&productid=9883

60 ml til 199,-

Man bør tjekke fakta, før man slynger påstande ud - ellers underminerer man sin og sit produkts troværdighed.

mvh Hans

Hej Hans,

Jeg skulle nok ha formuleret mig lidt anderledes - det sker ikke så tit at man finder mærkevare dufte til en sådan fast lavpris i eks Matas - det glæder vi os over at vi kan tilbyde Smile men jeg tager kritikken til mig...

Mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 22:00

Hej Hans,

Som en hvilken som helst virksomhedsejer vil jeg da på ingen måde lægge skjul på de goder der også KAN være forbundet som partner hos LR - og havde du haft muligheden for at få virksomheden præsenteret af mig personligt ville du sikkert også få en lidt anden oplevelse af selve forretningen end andre steder - sådan er det jo i alle virksomheder, enhver der ønsker at viderebringe budskaber om sin virksomhed fremhæver det der er spændende og de goder der muligvis kan opnås - men som i enhver anden virksomhed er det heller ikke alle forundt at få del i glæderne - det kræver disciplin og knokkel hårdt arbejde og det gør det altså også indenfor mlm!

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 22:05

Hej Fasion-Seller,

Ja det er korrekt at starboksen og de prominente kom til i 2002 - men Jungleman er ikke en duft forbundet med en prominent og HAR altså været med fra starten.

Mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

Det må være hårdt at arbejde i en branche, der hele tiden skal forsvare sig. Det er jo nok heller ikke helt uberettiget og kan tydeligt ses i jeres kommunikation, når man altid slår på de samme strenge, nemlig at sælge det man (eventuelt) kan opnå.

Det er en ond cirkel.

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)