i DK og hvad er vi? 5,2 milioner i DK ja så klør jeg på og når jeg kigger på min bonus som kommer til tiden HVER måned - så er det her helt klart det rigtige for mig og ikke mindst en virksomhedsform med kæmpe potentiale og vækst
vis f.eks. i overhaler nogle af de erhverv der producere vare fabrikker mv. kommer der ikke gange i samfundet
f.eks. siger landbrug dette her
37t./uge eller derover
Beskæftigede i alt
Antal personer
Hele landet
41 496
Der skal også være mennesker der skal gøre rent eller der skal passe os når vi bliver gamle . derved tror jeg meste dine tal er deltid job , for vis f.eks. dette erhverv MLM bliver det største i Danmark med fuldtids job MLM mangler der hænder til skoler plejehjem fungere mv.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Network Marketing branchen tilbyder almindelige, ualmindelige, professionelle, forretningsdrivende at tænke i andre baner for at skabe en indtægt eller en supplerende indtægtskilde.
Må give Mikael ret og sige, at du tager godt nok meget ud af sammenhængen, og digter din egen version af mit udlæg...
Men så lad mig spørge sådan. Er rigdom en drøm, og bliver folk lykkelige af at få denne fiktive drøm fortalt? Hvorfor tales der altid om økonomisk uafhængighed, når det gang på gang viser sig, at de mest lykkelige mennesker i et samfund er dem øverst i middelklassen. Dem som har et okay job, men både har fritid og familie...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Personligt vil jeg mene, at når du kan line en række kendisser op, som siger god for produktet, så er man i det mindste tæt på at være en mærkevare...
Du glemmer jo lige en vigtig pointe... LR tager bestsellers fra andre brands, og efterligner disse dufte, og signere efterfølgende en kendis, som så siger god for produktet...
Med andre ord, så har LR ik skabt duften, de har bare efterlignet et andet firmas succes, og betalt en kendis for at reklamere for dette. Er det en mærkevare?
Vi snakker reelt set nok ikke om en mærkevare, nej... men når der diskes op med et par stunts eller tre hvor man kobler nogle moviestars sammen med et produkt, så er vi ovre i noget publicity stunt og branding... men ikke hvor det enkelte produkt brandes - men derimod selskabet BAG produktet...
Det er ikke sikkert Beckham og Hilton kan kategories som "mærkevarer", men de kan da i højeste grad betegnes som brands - som måske med tiden opnår en status af mærkevare.
Enig i at Beckham og Hilton er store brands, men for LR vil de kun være et brand, så længe at Diesel, Jean-Paul, Armani mm skaber gode dufte, som de kan efterligne... For uden disse mærkers store succes, så vil LR ik kunne udvide duftserien i samme hastighed og med samme succes!
Hos LR skulle jeg så mene at vi lever op til din konklution af mærkevarer
Allan I:
Personligt vil jeg mene, at når du kan line en række kendisser op, som siger god for produktet, så er man i det mindste tæt på at være en mærkevare...
Hos os er kendisserne selv med til at udvikle duftene, designe flakonerne etc og så er de provisionslønnet. Deres navn er ikke kun en pose penge værd i vores forretning. Der stilles krav til dem som samarbejdspartnere.
Så kendisserne arbejder hos Diesel, Armani, Pacco Rabanne, Dior osv, og derefter går de over til LR, hvor duftene så udgives?
LRs duftserie er efterligninger af de populære dufte fra de store modehuse. Come on hvorfor lyve overfor folk?
Sidst var der en LR dude herinde, som mente at LR havde opfundet Jungleman, og nu laver LR alle duftene selv... Det er derfor jeg oftest hader MLM folk, når de er nødtil at opdigte "sandheden" for at kunne sælge produkterne!
Og ja jeg skal love for der er had fra din side :-) men jeg vil hermed gerne invitere dig personligt med ned til vores hovedkontor i Ahlen - Så kan du se med egne øjne - hvor og hvordan det foregår inden du udtaler dig!
Var det dig, som påstod af Jungleman var opfundet før Le Male fra Jean-Paul?
Jeg har intet had... Faktisk skrev jeg tidligere i denne debat, eller en af de mange andre Brian har oprettet, at LR er et af de fair og gode MLM selskaber. Så hvor er hadet lige? Er hadet at du giver forkerte oplysninger? I såfald hader jeg alle, som er nødtil at digte deres egen sandhed, om de arbejder med MLM eller er bilforhandlere...
Nu må du simpelthen spænde hjelmen, og lære at læse det som jeg skriver! Jeg har ALDRIG skrevet jeg hader MLM folk!!!
LÆS HELE NEDENSTÅENDE AFSNIT! Også sætningen EFTER KOMMAET!
Fashion-Seller:
Sidst var der en LR dude herinde, som mente at LR havde opfundet Jungleman, og nu laver LR alle duftene selv... Det er derfor jeg oftest hader MLM folk, når de er nødtil at opdigte "sandheden" for at kunne sælge produkterne!
Jeg opfatter det som et nej tak så... og må så gå ud fra at du egentlig slet ikke ønsker at opleve sandheden omkring LR´s duftproduktion på egen hånd.
Ellers er du så hjertelig velkommen til at tage kontakten til mig igen!
Hva vil du vise mig?
Jeg kender 2 LR sælgere fra mit nabolag, hvor jeg nemt kan dufte til hele serien. Og sammenligner jeg serien med parfumer fra Douglas, så er det sjovt nok efterligninger efter Jean-Paul, Armani, Lacoste, Diesel, Paco Rabanne mm...
Og hvis du ik mener det er det, hvorfor sammenligner alle LR folk så med disse brands, når de sælger denne "star-serie"? Er det ik forkert at sammenligne med noget, som intet har til fælles?
Jeg kender ingen fra LR der sammenligner med andre dufte og jeg tilbyder dig muligheden for at komme ned og opleve hvad der reelt foregår hos LR for at du bedre kan udtale dig - Hvis det ingen interesse har så sig det, nu har du fået budet og det holder jeg ved - ellers lad os ikke spilde mere af hinandens tid!
Så du har aldrig oplevet, at nogen siger, at f.eks Jungleman dufter som Jean-Paul, men at den kun koster ½ pris i forhold til Jean-Paul i Matas? Er den helt ny for dig?
Jamen jeg vil da gerne komme til Ahlen, men hvilken kendis er der så? Altså du siger kendisserne er med til at lave parfumerne, hvilket må betyde at jeg dermed også kan møde dem? Eller? Jeg kender meget mere til LR end du tror, og jeg har sjovt nok aldrig snakket dårligt om LR, blot den måde du og andre prøver på at sælge nogle produkter på. Dvs produkterne mm er super duper, men sælgerne (læs dig og andre herinde) er "NOT GOOOOOD"...