Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har som oftest selv fortjent det

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

Når jeg læser de mange indlæg herinde kan jeg godt forstå modstanden mod mlm - Mennesket er født med flugtinstink - så er vi utrygge eller føler os presset - ja så...

Jeg har valgt at være partner i LR pågrund af den høje standard i produkterne - som Læge exam. Kosmetolog har jeg i starten været meget skeptisk men satte mig godt ind i produkterne inden jeg gik i gang og til at starte med var det primært direkte salg - her er avancen op til 40% efterfølgende gik der en prås op for mig og istedet for at være begrænset af tid = single level marketing, gik det op for mig at hvis folk fik deres eget partner nummer kunne de handle direkte på lageret ligesom jeg og få disse kvalitetsprodukter til indkøbspris og det betyder ca 10% i avance til mig pga vores bonussystem.

Så hvorfor sælge til 10 mennesker og tjene 40% når jeg i mit efterhånden opbyggede netværk gennem eks 40 personer kan tjene 10% = se det er multi level marketing! og ikke pyramide spil - ja vi er forbundet, men det er for at man kan regne bonusen ud.

Og så har vi den lækreste Make-up serie DeLuxe og med de produkter jeg gennem årene har arbejdet med (som Make-up artist) så er kvaliteten helt på højde med de store huse (deraf sikkert også vores Oscar netop fra kosmetikkens verden) Så ja jeg brander gerne min virksomhed og vores produkter bl.a med Make-up Events og fotoshooting - det gør at en hel del flere mennesker flytter deres indkøbsvaner fra butikker til LR via vores hjemmeside - men er det ikke også internethandlen som detailhandlen frygter mest??

Men ja frygten - for at vende tilbage til den, jeg fik også en stormfuld forretningspræsentation og Bilkoncept og la di da, men her er ingen hurtige milionærer - dem der ikke har styr på forretningsdelen får måske hurtigt tegnet en masse op - men det forsvinder lige så hurtigt igen - her skal arbejdes mange timer og ja mange vil gerne ha muligheden for at købe produkterne direkte på lageret til indkøbspris, nogle sælger måske også lidt hist og her men det er de færreste der er disciplineret nok til at klø på med at "bygge sund struktur"

Men så længe der kun er 60.000 mennesker pt der er beskæftiget i denne branche i DK og hvad er vi? 5,2 milioner i DK ja så klør jeg på og når jeg kigger på min bonus som kommer til tiden HVER måned - så er det her helt klart det rigtige for mig og ikke mindst en virksomhedsform med kæmpe potentiale og vækst

Bare vent og se ;-)

Mvh

Anne-Dorthe

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 01:28
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Og ja - så er der faktisk også dem som er med alene pga det sociale...

Vi har Års og Galla fest - hvor der fejres sammen med de kendte - Leona Lewis, Marcus Schenkenberg, Ralf Mueller, Bruce Willis etc for de er en del af virsomheden og ikke bare et købt navn.

Så er der Oktoberfesten - 15.000 partnere fra de nu 32 lande deltog sidste år...

Make-up event på Oslo færgen

Sommerfest

Porsche- seminar - med en gratis tur på Hockenheimer Ring i Samtlige porsche modeller

Og krydstogt rejser alt efter kvalifikation og med LR´s marketingsplan opnåeligt for alle...

Men bevares - vi har alle forskellige drømme men hos LR synes vi s.. at det er en oplevelse hver gang! 

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 01:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Et slag skal selvfølgelig også slås for LR GLOBAL KIDS FUND - for hver pakke der går ud fra lageret støttes økonomisk børn i nød...

Helt konkret har vi kunnet hjælpe 250 børn i alderen 4-17 år fra 17 forskellige lande - 193.286,- EURO

Hvem støtter du når du handler shampoo?

www.lr-global-kids-fund.com

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

multi level marketing:

Og ja - så er der faktisk også dem som er med alene pga det sociale...

Vi har Års og Galla fest - hvor der fejres sammen med de kendte - Leona Lewis, Marcus Schenkenberg, Ralf Mueller, Bruce Willis etc for de er en del af virsomheden og ikke bare et købt navn.

Så er der Oktoberfesten - 15.000 partnere fra de nu 32 lande deltog sidste år...

Make-up event på Oslo færgen

Sommerfest

Porsche- seminar - med en gratis tur på Hockenheimer Ring i Samtlige porsche modeller

Og krydstogt rejser alt efter kvalifikation og med LR´s marketingsplan opnåeligt for alle...

Men bevares - vi har alle forskellige drømme men hos LR synes vi s.. at det er en oplevelse hver gang! 

Synes egentligt at dit første indlæg var ok, men nu sælger du drømme.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 01:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej faktisk ikke - det er en del af deres måde at anerkende deres partnere på - det er jo trods alt os der knokler og ja vi skal da belønnes - det står jo en frit for om man ønsker at deltage...Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:24

omg hvis der allerede er 60.000 mlm'ere idag så bliver hele danmarks befolkning da snart mlm'ere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:44

Hold da op en LR bølge, som strømmer ind over Amino i disse dage...

LR er et af de fornuftige MLM selskaber, men hvorfor bliver folk ved med at sælge MLM på drømme? Hvis produkterne ik kan sælge sig selv, så bliver det omtalte setup næppe bedre af urealistiske drømme... 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:45

Fashion-Seller:

Hold da op en LR bølge, som strømmer ind over Amino i disse dage...

LR er et af de fornuftige MLM selskaber, men hvorfor bliver folk ved med at sælge MLM på drømme? Hvis produkterne ik kan sælge sig selv, så bliver det omtalte setup næppe bedre af urealistiske drømme... 

Ja og der kommer vel snart en Audi LR som man får efter 2 års tro tjeneste :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50

Fashion-Seller:

Hvis produkterne ik kan sælge sig selv, så bliver det omtalte setup næppe bedre af urealistiske drømme... 

Rigtig god pointe! Men nogle mennesker lever tit i drømmen og håbet om noget bedre

Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 10:37

Ja for mange forbliver det en drøm! Men for andre en realitet...

LR er den næststørste kunde hos Porsche - overgået af Deutsche Bank, der er udleveret mere end 25 stk

LR er næststørste kunde hos Mercedes - her er udleveret  mere 2000 stk

Og så er de optaget i Guiness World Record - den dag de startede med Polo konceptet blev der udleveret mere end 4000 stk Polo/Golf dette er nu op over 5000 stk.

Og nej jeg er sælger ikke drømme! Men hvorfor skal jeg forklejne en virksomhedsform hvor der for nogle mennesker foreligger spændende muligheder...

Har I nogensinde fået en forretningspræsentation? Når man angriber den virksomhedsform som værende en luftkastel - så møder jeg jer gerne med fakta, det er jeg da nød til! Det er jo trodsalt mit og mange af mine kollegaers levebrød der trækkes i sølet - MEN selvom det er den rette virksomhedsform for nogen er det jo ikke ensbetydende med at det er for alle og fred være med det...

Jeg har desværre ingen mulighed for at udtale mig om andre mlm virksomheder i DK for jeg er tro mod min...

Men ja jeg brander og forsvarer til enhver tid LR hvilket APAX (Amerikansk invisterings selvskab) også gennem deres invistering i LR gør - lur mig om det ikke en dag ender med Børsnotering...

Mvh

Anne-Dorthe

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)