Når jeg læser de mange indlæg herinde kan jeg godt forstå modstanden mod mlm - Mennesket er født med flugtinstink - så er vi utrygge eller føler os presset - ja så... Jeg har valgt at være partner i LR pågrund af den høje standard i produkterne - som Læge exam. Kosmetolog har jeg i starten været meget skeptisk men satte mig godt ind i produkterne inden jeg gik i gang og til at starte med var det primært direkte salg - her er avancen op til 40% efterfølgende gik der en prås op for mig og istedet for at være begrænset af tid = single level marketing, gik det op for mig at hvis folk fik deres eget partner nummer kunne de handle direkte på lageret ligesom jeg og få disse kvalitetsprodukter til indkøbspris og det betyder ca 10% i avance til mig pga vores bonussystem. Så hvorfor sælge til 10 mennesker og tjene 40% når jeg i mit efterhånden opbyggede netværk gennem eks 40 personer kan tjene 10% = se det er multi level marketing! og ikke pyramide spil - ja vi er forbundet, men det er for at man kan regne bonusen ud. Og så har vi den lækreste Make-up serie DeLuxe og med de produkter jeg gennem årene har arbejdet med (som Make-up artist) så er kvaliteten helt på højde med de store huse (deraf sikkert også vores Oscar netop fra kosmetikkens verden) Så ja jeg brander gerne min virksomhed og vores produkter bl.a med Make-up Events og fotoshooting - det gør at en hel del flere mennesker flytter deres indkøbsvaner fra butikker til LR via vores hjemmeside - men er det ikke også internethandlen som detailhandlen frygter mest?? Men ja frygten - for at vende tilbage til den, jeg fik også en stormfuld forretningspræsentation og Bilkoncept og la di da, men her er ingen hurtige milionærer - dem der ikke har styr på forretningsdelen får måske hurtigt tegnet en masse op - men det forsvinder lige så hurtigt igen - her skal arbejdes mange timer og ja mange vil gerne ha muligheden for at købe produkterne direkte på lageret til indkøbspris, nogle sælger måske også lidt hist og her men det er de færreste der er disciplineret nok til at klø på med at "bygge sund struktur" Men så længe der kun er 60.000 mennesker pt der er beskæftiget i denne branche i DK og hvad er vi? 5,2 milioner i DK ja så klør jeg på og når jeg kigger på min bonus som kommer til tiden HVER måned - så er det her helt klart det rigtige for mig og ikke mindst en virksomhedsform med kæmpe potentiale og vækst Bare vent og se ;-)
Mvh
Anne-Dorthe |
Og ja - så er der faktisk også dem som er med alene pga det sociale...
Vi har Års og Galla fest - hvor der fejres sammen med de kendte - Leona Lewis, Marcus Schenkenberg, Ralf Mueller, Bruce Willis etc for de er en del af virsomheden og ikke bare et købt navn.
Så er der Oktoberfesten - 15.000 partnere fra de nu 32 lande deltog sidste år...
Make-up event på Oslo færgen
Sommerfest
Porsche- seminar - med en gratis tur på Hockenheimer Ring i Samtlige porsche modeller
Og krydstogt rejser alt efter kvalifikation og med LR´s marketingsplan opnåeligt for alle...
Men bevares - vi har alle forskellige drømme men hos LR synes vi s.. at det er en oplevelse hver gang!