Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere kunder til din butik eller webshop

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Kunne du være interesseret i at få flere kunder til din butik, webshop eller restaurant? Selvfølgelig kunne alle det. Hvorfor så ikke få det?

Vi kan garantere minimum 150 kunder inden for et år, for sølle 2500,- + moms. Og nej ikke 150 besøgende, men betalende kunder.

Send mig en PM eller en email på tbu@jollytime.dk for mere info.

God weekend..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:06

Hej Thomas

Vi sælger produkter der koster fra 3500,- inkl. moms.

Du kan altså sikre en omsætning på 150x3500 = 525.000DKK for 2500??

Kan man bestille 10 pakker á 2500? Big Smile

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 01:13

Hej Morten.

Jeg fik lige rettet til minimum 150 kunder. Så vi nøjes bare med en enkelt pakke Wink

Men jeg ser ikke umiddelbart noget problem. Send mig en mail på tbu@jollytime.dk så kan vi komme ind på hvad der passer dig bedst.

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 02:08

Wowww det kalder jeg for et Tilbud Big Smile

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 02:08

Wowww det kalder jeg for et Tilbud Big Smile

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 03:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor tager i ikke det dobbelt og får pengene efter? Så vil i få mere ud af det og i vil nok også få flere kunder. I kan også overveje at gøre det med en kortere tidshorisont. Hvis i søger mange små firmaer kan det være de finder det mere interessant at give 250 kr + moms for 15 kunder på en måned. 

Bare lige mine tanker herfra :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 05:01

Thomas Buus:

Hej Morten.

Jeg fik lige rettet til minimum 150 kunder. Så vi nøjes bare med en enkelt pakke Wink

Men jeg ser ikke umiddelbart noget problem. Send mig en mail på tbu@jollytime.dk så kan vi komme ind på hvad der passer dig bedst.

Så er der røget en mail afsted. Ser frem til dig svar.

Mvh

Morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:18
Fra Hedehusene
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Fra  KLS Consult Aps Skrevet kl. 09:43

Kristoffer Hjerrild:

Hvorfor tager i ikke det dobbelt og får pengene efter? Så vil i få mere ud af det og i vil nok også få flere kunder. I kan også overveje at gøre det med en kortere tidshorisont. Hvis i søger mange små firmaer kan det være de finder det mere interessant at give 250 kr + moms for 15 kunder på en måned. 

Ideen med at kunne tilbyde et mindre antal, til en mindre pris, synes jeg er interessant. Vi sælger bla brugt børnetøj, og har derfor en meget begrænset avance, så det er lidt af en satsning at "booke" 150 salg ud over et helt år.

En prøveperiode på fx 1 måned med 15 salg for 250,- ville være super fedt. Så var jeg klart med på den.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:39

Keld Bendtsen:

Kristoffer Hjerrild:

Ideen med at kunne tilbyde et mindre antal, til en mindre pris, synes jeg er interessant. Vi sælger bla brugt børnetøj, og har derfor en meget begrænset avance, så det er lidt af en satsning at "booke" 150 salg ud over et helt år.

En prøveperiode på fx 1 måned med 15 salg for 250,- ville være super fedt. Så var jeg klart med på den.

Det synes jeg nemlig også, at en mindre periode for et mindre beløb, kunne være interessant.

Jeg har også en webshop som sælger gaming udstyr til computerspillere, hvor avancen nemlig heller ikke er den allerstørste, så det ville ligeledes være et stort sats for mig.

For det lyder jo som et lækkert tilbud. 

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)