Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere kunder til din butik eller webshop

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk undres ofte over prisen. Vi kunne sagtens sætte prisen op, men så ville det blive for dyrt. Satte vi prisen ned ville det være for billigt. De 2500 er fastsat, da den vurderes til at være en rimelig pris.

Som sagt, hvis I er interesseret i at høre mere er i meget velkomne til at kontakte mig på tbu@jollytime.dk

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:51

Jeg syntes det lyder som et super tilbud, men at gå ned til 250,- for en testperiode er måske lige lidt for voldsomt. Kan godt se det ville være fantastisk for kunden, for det er jo småpenge, men prøv at se det fra modsatte side. For at sætte "arbejdet" igang, skal der jo være lidt mere fylde på, og jeg kunne da godt forestille mig at 3. måned er bedre end 1. måned...Så in short...jeg tror en testmåned let kunne give et misvisende resultat.

MVh. Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 10:51

Jeg kan desværre ikke tilbyde prøveperioden pt. Men jeg vil tage det videre som et forslag

Tilbuddet er meget simpelt. Kan vi ikke opnå målet, får i naturligvis pengene tilbage! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:54

Thomas Buus:

Tilbuddet er meget simpelt. Kan vi ikke opnå målet, får i naturligvis pengene tilbage! 

Hvordan tracker du, at kunden kommer fra dig af? Eller kunderne kommer måske ik ind via webshoppen, men det hele foregår via manuelle ordre?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 10:57

Jeg vil meget gerne forklare mere, men send mig din email, så kan jeg sende dig nogle brochure omkring det..

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 11:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Buus:

Jeg vil meget gerne forklare mere, men send mig din email, så kan jeg sende dig nogle brochure omkring det..

Jeg synes nu, at det kunne være mere rart, hvis du luftede det her i tråden - det vil jeg - og sikker også flere - foretrække, da vi så er fri for at skulle kontakte dig på en e-mail.
På denne måde, kan alle ligesom danne sig et indtryk af, om det er noget, de er interesseret i, eller ikke. Er det ikke en mulighed at gøre det på? Jeg kunne i hvert fald godt være interesseret, men ville da finde det endnu lettere, hvis du fortalte om det her i tråden, frem for at skulle kontakte dig på en e-mail.
Det er måske bare min mening, men jeg kunne da forestille mig, at flere har det på samme måde. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 11:15

Ja selvfølgelig. 

Vi garantere mindst 150 kunder for 2.500,- + moms, eller hvad der svarer til en maksimal pris på Kr. 16,67 per kunde, og der kommer med stor sandsynlighed flere kunder ud af det.

Som et eksempel kunne det være, at du vil give et provenu på 12% per kunde som du får. Det skal du også give på Jollytime, men ikke til os. Det skal du give til medlemmerne af Jollytime i form af en rabat. Det kunne også være, gratis fragt, eller en anden fordel, som de ikke kan få som ”almindelig” kunder. 

Du får en profilside på Jollytime, vores virale platform peger på. Du skal blot linker til fra din forside / takkeside eller begge steder fra, ind til det setup på vores virale platform.  

Det er lidt info om hvordan det fungerer til webshops.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:22

Det lyder som et kanon tilbud jeg kunne godt tænke mig flere bookinger til vores  stripper  send bare en på admin @ stripdanmark.dk eller smid en PM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 12:19

Inden folk falder helt på halen, kunne jeg godt tænke mig at høre lidt nærmere omkring jeres metoder til at skaffe disse kunder. Du er velkommen til at skrive en PB, hvis du ikke ønsker det oplyst i tråden.

Synes nu det er en lidt underlig garanti, hvad gør du eksempelvis hvis der kommer en bilforhandler  eller en forhandler af elektronik der har utrolig høje salgspriser, vil det så stadig være muligt?

Tror ALLE virksomheder i verden, som eksempelvis bilforhandlere vil være interesseret i tilbuddet hvis du kan skaffe 150 bilsalg for kun 2500+ moms kr.!!

Undskyld, men det er bare sund skepsis.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 12:25

Mikael: Desværre kan vi ikke tilbyde det til denne branche

Santafun: Jeg forstår godt din skepsis. Måske er bilforhandlere ikke verdens nemmeste at skaffe kunder til, men skriv til mig, og fortæl om dit produkt så ser vi på det. Metoden vil jeg helst vise ved vores brochure, som jeg gerne vil sende til dig.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)