Er der nogen som ved noget omkring ansvar for at eks en webshop kører som den skal? Nu har vi ikke kunnet lægge nye varer på i to dage - og det taber vi jo salg på. Beskeden er at der er andre sager som haster mere... en rigtig træls besked at få... I dag forsvandt alle vores varer så fra shoppen i en halv time. Den var simpelthen tom. Dette blev dog lavet hurtigt. Men det får mig til at tænke på hvordan man egentlig er stillet når tingene ikke kører som de skal? Som jeg kan læse i min kontrakt - så tages der forbehold for nærmest alt. Men holder det? (hvilket det sikkert gør - men jeg kunne godt tænke mig at høre hvis det ikke gør - eller nogen har oplevet noget andet). Synes det er bekymrende at vi ikke kan få nyheder i shoppen, især når alle vores kunder er vant til at vi er hurtige med det sidste nye - plus at vi har et mega stort salg når det er nyheder. øv. Er SÅ træt af it virksomheder.... de giver mig søvnløse nætter... |
Helle - Os der sælger fysiske vare forstår ikke web-folk, og web-folk forstår ikke os.
Har haft det samme bøvl. Hvad for et system bruger du? og er det ikke noget hosten skal sørger for?