Kære FS. Læs dog hvad jeg skriver og forsøg at forstå hvad jeg mener. Jeg skrev faktisk at jeg synes det var ufint at angribe dig. Jeg rådede dig til IKKE at gå i debat på samme plan. At jeg mener at du ved at nævne manglende tid "udhuler" din egen troværdighed. Mvh og god weekend. PS. forøvrigt tåbelig og barnlig anvendelse af sarkasme fra din side. Det er første gang at jeg har set Aminoer give hinanden øgenavne. her er et tysk ordsprog som jeg for forståelsen skyld har oversat til dansk. "Dumhed er også en Guds gave, men man må ikke misbruge den!" |
sören :Læs dog hvad jeg skriver og forsøg at forstå hvad jeg mener.
Jeg skrev faktisk at jeg synes det var ufint at angribe dig.
Ja det brugte du to ord på, og så var resten ellers endnu et angreb på mig... Sjovt at 4 andre allerede i PB har forstået dit indlæg præcist på samme måde som mig. Kunne det tænkes det evt var din skrivemåde, som var problemet?
sören :Jeg rådede dig til IKKE at gå i debat på samme plan.
Jeg har forståelse for Rikkes utilfredshed, men der var bare ting, som hun undlod... At lade sådan en tråd stå ubesvaret hen er vel idioti. Alle der bare bruger 5 min herinde om ugen kunne vel regne ud, at det var os der havde lavet en brøler... Jeg synes faktisk debatten var, bemærk var, meget konstruktiv...
sören :At jeg mener at du ved at nævne manglende tid "udhuler" din egen troværdighed.
At jeg erkender at jeg i juleræset har glemt at tjekke op, og dermed indrømmer en fejl, og er ærlig omkring dette udhuler min troværdighed? Så du foreslår jeg lyver næste gang eller hva?
sören :PS. forøvrigt tåbelig og barnlig anvendelse af sarkasme fra din side. Det er første gang at jeg har set Aminoer give hinanden øgenavne.
Sarkasme? Hvor mange hjælper du herinde Søren? Kig i din egen historik... Du har mere travlt med, at finde fejl hos andre, og gå efter manden, end at bidrage med noget. 2 gange indenfor 2 uger går du efter mig, og ikke det debatten omhandler.
Men jeg gider ærligt ik sidde og hjælpe folk, og så er takken evig og altid negative folk, som åbenbart kun kan komme ud med deres fustrationer ved at angribe andre... Og er det sådan Amino er blevet, så må jeg jo træffe mine beslutninger der ud fra. Og jeg kan så nævne 4-5 andre meget aktive i debatten, som efterhånden har fået det på samme måde...
PS for lige at bekræfte din negative tilgang til tingene, så fik jeg lige en stjerne... Sikker sådan en "jeg tror du gav mig en stjerne, så du får lige en igen"...
Hvem der har givet dig en stjerne aner jeg ik, men det er ik mig...