Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt må man gå, for at advarer andre om en skidt person?

Side 6 ud af 8 (79 indlæg)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kære FS.

Læs dog hvad jeg skriver og forsøg at forstå hvad jeg mener. 

Jeg skrev faktisk at jeg synes det var ufint at angribe dig.

Jeg rådede dig til IKKE at gå i debat på samme plan.

At jeg mener at du ved at nævne manglende tid "udhuler" din egen troværdighed.

Mvh og god weekend.

PS. forøvrigt tåbelig og barnlig anvendelse af sarkasme fra din side. Det er første gang at jeg har set Aminoer give hinanden øgenavne.

her er et tysk ordsprog som jeg for forståelsen skyld har oversat til dansk.

"Dumhed er også en Guds gave, men man må ikke misbruge den!"

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:22
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

sören :

Læs dog hvad jeg skriver og forsøg at forstå hvad jeg mener. 

Jeg skrev faktisk at jeg synes det var ufint at angribe dig.

Ja det brugte du to ord på, og så var resten ellers endnu et angreb på mig... Sjovt at 4 andre allerede i PB har forstået dit indlæg præcist på samme måde som mig. Kunne det tænkes det evt var din skrivemåde, som var problemet?

sören :

Jeg rådede dig til IKKE at gå i debat på samme plan.

Jeg har forståelse for Rikkes utilfredshed, men der var bare ting, som hun undlod... At lade sådan en tråd stå ubesvaret hen er vel idioti. Alle der bare bruger 5 min herinde om ugen kunne vel regne ud, at det var os der havde lavet en brøler... Jeg synes faktisk debatten var, bemærk var, meget konstruktiv...

sören :

At jeg mener at du ved at nævne manglende tid "udhuler" din egen troværdighed.

At jeg erkender at jeg i juleræset har glemt at tjekke op, og dermed indrømmer en fejl, og er ærlig omkring dette udhuler min troværdighed? Så du foreslår jeg lyver næste gang eller hva?

sören :

PS. forøvrigt tåbelig og barnlig anvendelse af sarkasme fra din side. Det er første gang at jeg har set Aminoer give hinanden øgenavne.

Sarkasme? Hvor mange hjælper du herinde Søren? Kig i din egen historik... Du har mere travlt med, at finde fejl hos andre, og gå efter manden, end at bidrage med noget. 2 gange indenfor 2 uger går du efter mig, og ikke det debatten omhandler.

Men jeg gider ærligt ik sidde og hjælpe folk, og så er takken evig og altid negative folk, som åbenbart kun kan komme ud med deres fustrationer ved at angribe andre... Og er det sådan Amino er blevet, så må jeg jo træffe mine beslutninger der ud fra. Og jeg kan så nævne 4-5 andre meget aktive i debatten, som efterhånden har fået det på samme måde...

PS for lige at bekræfte din negative tilgang til tingene, så fik jeg lige en stjerne... Sikker sådan en "jeg tror du gav mig en stjerne, så du får lige en igen"...
Hvem der har givet dig en stjerne aner jeg ik, men det er ik mig...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:43

Rolig nu...

Rikke :

Om en person er Amino Ekspert eller hvad pokker den person er, er ingen garanti for noget som helst. Der findes korrupte politikere og politifolk , også i DK. Derfor er der ingen grund til at blande Amino ind i det her. Havde du forventet at Amino skulle løse det for dig ? Eller at de på nogen måde kunne være ansvarlige ? Nej vel ?

Fashion :

Gu fanden er det da røv at blive udstillet på den her måde, specielt fordi det tilsyneladene er pga travlhed. Jeg har selv fucket nogle aftaler op på det seneste pga travlhed, og har derfor skrevet på min hjemmeside, at jeg ikke tager flere kunder ind, før end jeg har givet den service til mine nuværende kunder, som de har fortjent og som jeg skal profilere mig selv på.

Men du hidser dig sgu for meget op mate ! Og det lader du uvist af hvilken grund, gå udover Søren. Dette er ikke godt for i den her sag, da folk som ikke kender dig, kunne stemple dig som værende ustabil, og så var der måske noget om sagen alligevel ?

Kort og konkret, som Hans siger, så siger hvad der er sket, informerer om at resten kan tages via mail eller telefon, og har ikke yderligere kommentarer da folk alligevel ikke vil kunne skelne sandt fra falsk. Det er proffi kommunikation ;-)

Men du har givet udtryk for at du har været stresset på det seneste, så det nok derfor, og det er dig tilgivet.

Og så ikke mere offentlige diskussioner , som os læsere ingen jordisk mulighed har for at vurdere sandhedsgraden af. Alle er tabere i sådan en diskussion her.

Og så holder jeg offline weekend, jeg har nemlig også noget stress der skal ud

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:54

Jimi Hove:

Men du hidser dig sgu for meget op mate ! Og det lader du uvist af hvilken grund, gå udover Søren. Dette er ikke godt for i den her sag, da folk som ikke kender dig, kunne stemple dig som værende ustabil, og så var der måske noget om sagen alligevel ?

Tjaaa eller fordi Sören bare har virkelig travt med at bestemme, hva jeg skal og ik skal... Sidst var der os andre, som gjorde ham opmærksom på, at han gik efter manden og ik bolden, og nu fik han så chancen for at gøre det igen, og tog den...
Om folk vurdere mig som ustabil er op til dem... Jeg tager alligevel en pause, og passer kun min ekspertblog fremadrettet... ¨

Jimi Hove:

Men du har givet udtryk for at du har været stresset på det seneste, så det nok derfor, og det er dig tilgivet.

Jeg er ik stresset... Som skrevet mange gange, så har jeg bare glemt at følge op... En rigtig dum forglemmelse, men det sker desværre af og til. Jeg er ik perfekt, og har aldrig påstået det ;D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

Fashion-Seller:
Jeg er ik stresset... Som skrevet mange gange, så har jeg bare glemt at følge op... En rigtig dum forglemmelse, men det sker desværre af og til. Jeg er ik perfekt, og har aldrig påstået det ;D

..... og hvorfor ikke lade det være med det, Morten??

Som sagen er fremlagt "skader" denne tråd hverken dig eller din forretning.

/Henrik

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Som skrevet mange gange, så har jeg bare glemt at følge op... En rigtig dum forglemmelse, men det sker desværre af og til. Jeg er ik perfekt, og har aldrig påstået det ;D

Præcis, og det er også det alle os der kender dig er sikker på er sket.

Og jeg kender det selv, det kender vi alle. Bare spørg Martin Thorborg og hans fucking indeks, som aldrig kommer. Der har jeg været på nakken af ham. Han svarer bare helt konkret : " Jeg har ikke haft tid, har været lidt stresset. Sorry ! " Thats it. Så forstår jeg ham med det samme, og lader ham glide af krogen for denne gang ;-)

Men der er jo altid nogle kunder som får tingene til at lyde 1000 gange værre end de er. Dem har jeg selv haft problemer med at tackle , men jeg fik et skidegodt råd af en ven som har været kundechef for en af de største virksomheder i skandinavien : " Tal kunden af efter munden, spørg om der er mer de er utilfredse med, og lad dem rase ud. Så føler de sig hørt, og det er 99 % af gangene alt de ønsker . Derefter kan du tale konkret med dem, når de har fyret deres lort af "

Og det virker sgu !! Nu har jeg testet det nogle gange, og jeg har beholdt kunder som jeg dybest set ikke bryder mig om, men deres penge er gode nok. Og sidder du derude og er min kunde lige nu, så er det ikke dig jeg snakker om, det er nogle ældre kunder for en del år siden

Og sådan var der en lille historie om at lave lidt ekstra penge , og passe på sit omdømme :-)

God weekend Morten :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:03

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Og jeg kender det selv, det kender vi alle. Bare spørg Martin Thorborg og hans fucking indeks, som aldrig kommer. Der har jeg været på nakken af ham. Han svarer bare helt konkret : " Jeg har ikke haft tid, har været lidt stresset. Sorry ! " Thats it. Så forstår jeg ham med det samme, og lader ham glide af krogen for denne gang ;-)

Problemet er jo ik Rikke... Jeg har fuld forståelse for hendes fustration og irretation, som kommer til udtryk. Da hun var kommet af med vreden, så vidste hun jo sit sande ansigt, og det var slet ik særlig slemt i forhold til start tråden. Hun vil bare gerne have den alarm aftager og intet andet...
Jeg valgte bare at give min side af historien, når nu alle vidste hva det omhandlede...

Hele min irritation går på personer, som fortæller mig, at vi ik passer vores forretning, ik svare kunder, ik gør dit, ik gør dat og som NADA indsigt har i noget som helst.
Personer hvis eneste formål er at gå direkte efter mig, fremfor at behandle det meget vigtige emne, som denne tråd faktisk fokusere på...
Og når sådanne personer gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang går efter mig, og fortæller alle hvor kloge de er, men reelt tager fejl, så mister jeg lysten til at hjælpe.

Så nu har Sören en oplagt mulighed for, at bevise han er meget bedre end mig, og kan hjælpe en masse andre herinde, og så passer jeg fremadrettet vores forretning og min ekspertblog...

Længere er den faktisk ik... Så må vi se, om de perfekte Amino brugere, gider hjælpe andre...

Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må nok sige at hele denne "debat" er gået over grænsen.

Der var ikke tale om hævn, personhetz eller andet der nedgør andre her på Amino.

Men mere en tråd der udspringer af min irritation over ikke at kunne komme i kontakt med sælger, uanset hvor mange mail jeg sendte...

Er det okey, som sælger ikke at vende tilbage når køber har et problem! Hvad med moral, respekt og etik.

Om det er tid eller vilje er for mig ligegyldigt, som køber vil man have en sælger der følger handlen til døren.

Måske var det en god ide at sætte en debat igang omkring hvad der er iorden her på Amino, der er for mig at se, mange der gemmer sig bag deres Avatar/øgenavn og føler sig mere sikre end face to face.

Som opfølgning på min sag - så har Morten lovet at få fat i alarmaftager dimsen.

Dejligt, det var jo det jeg gerne ville.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Så nu har Sören en oplagt mulighed for, at bevise han er meget bedre end mig, og kan hjælpe en masse andre herinde, og så passer jeg fremadrettet vores forretning og min ekspertblog...

Længere er den faktisk ik... Så må vi se, om de perfekte Amino brugere, gider hjælpe andre...

hov hov - du kan ikke bare forlade os fordi der er nogle få som ikke opfører sig ordentligt. Personligt har jeg nydt godt både af dine handler og ikke mindst høstet mængder af din erfaring herinde. Så nu må mutter vist lige banke i bordet: Du bliver bare her og øser videre af din viden og humoristiske tilgang (hvilket ofte er nødvendigt herinde). Vi har mistet alt for mange fantastiske mennesker som blev trætte af det - og jeg ville være rigtig træt af det hvis du ikke gad være her mereSkype-Crying

Derudover synes jeg det er dårlig stil at udstille en amino på den måde i en tråd. Det eneste rigtige vil være at tage den over telefonen.

Side 6 ud af 8 (79 indlæg)