Hej Rikke. |
Nu findes der nok forskellige alarmnøgler, men havde det ikke været hurtigere at låne en fra en butik natten over?
Hej Rikke. |
Handel med varepartier via Trademen
Nu findes der nok forskellige alarmnøgler, men havde det ikke været hurtigere at låne en fra en butik natten over?
|
Køb ren argan olie her
Nu vil jeg ikke gå ind i sagen og sige hvem der har ret mm. men jeg kan sige at jeg kender Fashion-Seller(Morten) ret godt og han er på ingen måde useriøs, svindler eller lignende....
|
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Jeg har ikke fulgt med i jeres "historik", så jeg ved ikke hvad der er sket tidligere. Men generelt skal man bare lukke r**** og lade være med at fortælle andre hvordan de skal drive deres forretning. Især i et offentligt forum. Det ville jeg heller ikke gide at høre på. Selvfølgelig er jeg modtagelig for inputs, men hvis der var en eller anden "klog" person der havde travlt med at fortælle mig hvordan jeg skal drive min forretning, ville jeg hurtigt finde en måde at uddele et hold kæft bolche på. Men der er jo altide nogen.. :o)
Det tror jeg de fleste har prøvet. Jeg har i hvert fald. Selvom man har en masse smarte systemer der koster en formue, sker det alligevel at der kan være en der lige falder igennem. Super irriterende, men det er hvad der kan ske. Og når det sker, viser det sig desværre ofte, at det var lige præcis den, som man burde have fulgt op på. Men jeg håber du har fået trukket vejret, og fortsætter som hidtil :o)
|
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Orker ik lige at svare alle indlæg, men takker for støtten... Sagen med Rikke bliver selvfølgelig løst, så begge parter er tilfredse ;D Jan: Det ville være den optimale løsning, men hvordan finder man en butik, som evt har det system? Jeg kender ingen tror jeg... Anyway efter at have læst den milliard PBs, som tråden her har givet, så har jeg besluttet at fortsætte, men det bliver fremover på andre vilkår. Følger det råd, som Henrik Klovn gav mig angående en "hjælpe - ikke hjælpe" liste... Så må vi se hvor lang den bliver med tiden... Tak for de søde ord fra alle herinde ;D |
Du mener at være løsningsorienteret; at løse udfordringen her og nu, og evaluere bagefter, når evalueringen kan foregå uden tidspres? Hmm ikke nogen dårlig idé. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
så er alle jo glade
Rikke fik løst sit problem. Aminos principper blev endnu engang understreget og Fashion-Seller er glad igen og fortsætter sin hjælp til værdigt trængende. Tilbage sidder så blandt andre undertegnede som forsøgte at bidrage til debatten (det er det FS kalder at hjælpe, altså når han selv skriver) og det skulle jeg så ikke have gjort eller måske har jeg netop hjulpet Fashion Seller. Han fik en lynafleder, noget som kunne fjerne focus fra det egentlige problem. Problemet var at han ikke havde passet sin butik ordentligt og derfor havde en (alt for) sur kunde, hvilket selvfølgelig er et enkeltstående tilfælde. Heldigvis var der en deltager i debatten som gav muligheden for at få focus væk fra problemet og situationen kunne vendes til en vindersituation som - udløste en hyldest i form af en milliard sympatitilkendegivelser via pm - og som fik FS (nu den forurettede) til at ændre sin beslutning om exit fra Amion debatten - og alle er glade inklusive den sure kunde Godt gået. En politiker værdig. Kære FS din strategi vil kunne anvendes af ethvert politisk parti De vil med garanti ville tage imod dit kandidatur med kyshånd. tilbage stå så de dumme, asociale fjolser. Dem der ikke "hjælper" og har en negativ historik og som politikere kalder "kloge" selv om de tænker "dumme". (vælgerne som jo er nødvendige) Nu er du jo selv blevet "tilgivet og tiljublet" så husk at "tilgive" andre selv om det kan være svært omend umuligt. Tak for alle de grimme ord, ikke fordi jeg holder af sådanne, men fordi de indirekte gav mig mulighed for at "hjæpe" god weekend til dig og alle fans (vælgere) PS - giv mig nu fem stjerner for min humor - dem går jeg nemlig meget op i !!!!
|
Gider du ik bare blande dig uden om? Du aner intet om handlen, dialogen, hva der er sket (du gider jo ik læse, at vi ingen mails har modtaget fra Rikke af uforklarlige årsager) osv. Du får mig faktisk til at tænke på et glimrende indlæg Rosenstand skrev for et stykke tid siden... |
Hej med jer. Det er lørdag, og et fantastisk vejr til at iværksætte og skabe noget - eller bare nyde weekenden med familien. Og så ellers lade den her tråd ligge. Brug nu tiden og energien på at glæde jer over den royale familieforøgelse, det fine tøvejr som fjerner alt det &%¤&%#%#"% sne - i det mindste for denne gang, eller på at udtænke nye forretningsmuligheder, projekter og samarbejder. Hav en god weekend. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
UPS der røg kædes så af...
citat fashion seller : "Drop dine latterlige stemplinger og fordomme om mig" Følgende er skrevet i ramme alvor. Jeg havde håbet på lidt format. venlig hilsen sören |