Hvis der foreligger en dom, så vil Thorborg helt sikkert os forholde sig til den... Men man er jo ik svindler før, at det står sort på hvidt via retssystemet. Der er rigtig langt fra en uenigehed i en handel til at være svindler... Det første kan ske ved en fejl, imens det sidste sker med fuldt overlæg. Med andre ord så lægger der to forskellige motiver til grund! Men alt i alt så er sådan en debat her jo sund, så alle lige får frisket hjernen op, og er ekstra påpasselige det næste stykke tid. Evt begynder at tage nogle forbehold! Men det kan bare undre mig meget, at flere i starten af debatten førte sig uvindende frem på EB niveau... Jeg troede vi alle herinde havde lært at hetz uden baggrundsviden var dumt (Maria mordet i Herning!!!!)... |
Iryna.dk:Indrømmet, jeg ville også undre mig hvis Stein Bagger var ekspertblogger på Amino - i kategorierne regnskab og innovation (tilsammen).
Men han ville sandsynligvis kunne lave nogle sindssygt spændende og brugbare blogindlæg, hvis han lige undlod den den med at svindle :o)
Bliv gratis medlem