citat fashion seller : "Drop dine latterlige stemplinger og fordomme om mig"
Følgende er skrevet i ramme alvor. Jeg havde håbet på lidt format.
Dont feed the troll siger min hjerne, men alligevel svare jeg...
Yes nye tider... Det skrev jeg os tidligere... Du har formået i 2 tråde på 2 uger, at fjerne fokus fra tråden og over på mig, uden at du overhovedet kender mig eller firmaet. Hver gang opdigter du en masse ting, som åbenbart tilfredsstiller dig utroligt meget, men som ingen hold har i virkeligheden.
Kan du ik bare forstå en pæn hentydning? Du lader mig være, og jeg lader dig være, og så er alle glade... Længere er den ik
PS jeg har ik brug for en lynafleder, så kan du ik hjælpe andre?
citat fashion seller : "Drop dine latterlige stemplinger og fordomme om mig"
Følgende er skrevet i ramme alvor. Jeg havde håbet på lidt format.
Dont feed the troll siger min hjerne, men alligevel svare jeg...
Yes nye tider... Det skrev jeg os tidligere... Du har formået i 2 tråde på 2 uger, at fjerne fokus fra tråden og over på mig, uden at du overhovedet kender mig eller firmaet. Hver gang opdigter du en masse ting, som åbenbart tilfredsstiller dig utroligt meget, men som ingen hold har i virkeligheden.
Kan du ik bare forstå en pæn hentydning? Du lader mig være, og jeg lader dig være, og så er alle glade... Længere er den ik
PS jeg har ik brug for en lynafleder, så kan du ik hjælpe andre?
Længere er den ikke !
Jo det er den da rigtig nok. Du lader mig være, skriver du !
nej jeg gør da ej ! hvis jeg får lyst til at reagere positivt eller negativt på et indlæg i en fri debat, så gør jeg det naturligvis.
nej jeg gør da ej ! hvis jeg får lyst til at reagere positivt eller negativt på et indlæg i en fri debat, så gør jeg det naturligvis.
Det var ik det, som jeg skrev... Læser du ik det andre skriver?
Gider du ik LADE MIG være? Lade vær med at konkludere noget uden fakta, påstå latterlige ting, lave personangreb på forkerte grundlag, påstå jeg er mere værd end andre fordi jeg har en anden Amino rang end dig og hva der ellers er kommet af spøjse ting fra dig?
Ellers må jeg jo blot genoverveje det hele igen... Orker simplethen ik at bruge min tid herinde, hvis det er takken...
Men Skjul bruger er et glimrende "Troll filter", som kan spare en for at blive drænet af en masse negativ energi. Jeg indrømmer gerne, at jeg også bruger det, og er meget glad for det.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn