Hvis du gerne vil tage diskussion offentligt, så lad os gøre det...
Men lad mig starte med at slå fast, at selvom du smed de 100 dele ud, som der er alarmer på, så har du stadigvæk fået leveret 150 dele mere end du har betalt for, hvorfor jeg kun kan ryste på hovedet over dit brug af ordet "svindel"... Sorry to say it
Her er linket til salgsannoncen http://www.amino.dk/forums/t/104522.aspx
Der stod ingen steder at det var rester fra 2 år tilbage men 2 sæsonner.
Er ked af at skuffe dig, men læser du annoncen, så står der tydeligt 1½ år... Så hvor er det lige, at jeg har skrevet noget, som er løgn eller forkert?
Du sendte billeder af varer der ikke var blandt partiet.
Jeg ved at både Diesel tshirts, kjoler, toppe mm var der. Har selv talt de varer op, og det ved du os godt. At de så ik udgør en kæmpe del af partiet er beklageligt, men hva kan du os forvente til den pris?
Der stod ikke at der blandt varerne var over 450 stk Bling Bling smykker.
Lad mig igen henvise til salgstråden. Der står ingen steder, hvad der var i partiet, da det stod i 200 kasser, da varerne blev sat til salg. Derfor blev ingen lovet noget, og hvis du mener Zento er bling bling, så er det din mening, men det er stadigvæk indenfor de rammer som salgannoncen foreskriver!
Du har på ingen måder gjort opmærksom på at det var varer fra konkursbo, men derimod at det var restpartier.
Konkursbo vs restparti... At et par hundrede dele stammer fra et konkursbo, og varerne er nye osv, det ændre vel stadigvæk ik på de lovede fakta. Igen synes jeg du går langt over stregen med dine påstande, som alle bliver modbevist i selve salgsannoncen!
Det er direkte usandt at jeg ikke har kontaktet jer i 1 1/2 måned - som lovet på PB sender jeg alle mail igen imorgen så du kan se dem igen.
Vi har ik modtaget nogen mails, og du har ik modtaget noget svar... Hva der er sket med dine sendte mails, må jeg melde pas på... Som skrevet i en PB fra dags dato, så spørger jeg om der evt er en fejl i mailadressen de er sendt til?
Hele problematikken ligger så åbentbart i at du ikke får set dine mail, ej heller mail sendt til firma-mail adr. - og eftersom du er den eneste der kan dansk hos jer, som du nævnet i en mail, sendte jeg også et link til google translate med i en at mine mail til dig/jer - så var der måske en chance for at de kunne oversætte til tysk og SÅ forstå.
Hele problematikken ligger i, at vi ingen mails har fået fra dig, og jeg har glemt at følge op på sagen. Alle dine "ideer" om sagens forløb, og vores arbejdsgang ønsker jeg ik at kommentere ydeligere på...
Alle får svar hurtigst muligt, og af og til kan der gå 1-2 dage, men thats part of the business...
Men Morten, jeg er skuffet over at det endte op sådan, da jeg egentlig synes du virkede som en vidende person, der satte sig ind i tingende.
Jeg ønsker såmænd bare at få de alarmer af så de over 150 stk varer bliver salgsbare.
Jamen det var sådan set også i vores interesse, men du må også have forståelse for, at min viden om alarmsystemer kan ligge på et meget lille sted, og at selve processsen via tidligere kurator tager tid.
At alarmfirmaet så heller ik overholder en aftale, ja det gør bare det hele mere fucked up, men igen det er jo ik noget, som vi direkte har indflydelse på... Havde jeg en aftager ting, så havde du den liggende dagen efter, ligesom du havde med varerne, da de blev sendt ;D
OGSÅ LIGE ET RÅD... det kan godt være at jeg var en lille kunde men du kan jo ikke vide hvad der sker i fremtiden, jeg kunne måske blive den største!! ;-D
Vi har mange små kunder, og det er ik størrelsen der afgøre noget... De små køber desuden oftere end de store, så der er også en fordel i at handle med mindre virksomheder ;D