Hej Rikke, Der er ingen tvivl om at det er en bitter situation at stå i, når en handel ikke går / ender som ønsket. Når det så ovenikøbet er en "med-Amino", så gør det mere ondt, hvis man kan bruge det ord. Desværre er det ikke lovligt at advare offentligt - på Amino i hvert fald - mod navngivne firmaer og personer uanset hvor frustrerende det kan være. Du er ikke den første der har haft en kedelig oplevelse med et Aminomedlem og du vil med garanti heller ikke være den sidste. Det værste er når man kan se de folk der ikke opfører sig ordentligt, ufortrødent kan fortsætte med at sælge deres produkter eller services. Mit råd til dig må være at du skal se på oplevelsen som handel der er gået galt og prøve at se bort fra hvem modparten er, for det eneste du kan få ud af at blive ved med at lade det gnave i dig er en masse bitterhed. Du kan håbe på at vedkommende ser denne post og henvender sig til dig så I kan få en mere idyllisk afslutning på sagen. Du har jo formået at indsnævre feltet uden at hænge nogen ud, så hvem ved. Jeg har selv været i din situation med en med-Amino og har været i kontakt med flere der har været ude for det samme med vedkommende og selvom det er et par år siden efterhånden så er det stadig irriterende at se vedkommende tilbyde sin assistance. I lang tid brugte jeg meget krudt på at advare folk mod vedkommende i PB's, hvis jeg så at nogen havde fået en henvendelse. Men til sidst orkede jeg simpelthen ikke mere. Det tog alt for meget positiv energi fra min dagligdag. Jeg håber du er klogere end mig og bruger din tid på andre og mere hæderlige handelspartnere i stedet. ;o) Moralen i din (vores) historie må være at selvom folk er medlem af et iværksætterforum og burde være ligesindede, og uanset om de er "Plusser" eller ej, så er det ikke nogen garanti for moral og derfor skal man huske at tage alle de forholdsregler man kan, ligesom hvis man handlede på QXL, DBA eller et hvilket som helst andet sted med fremmede mennesker. Med venlig hilsen Tommy
|
Seo++:Hej Rikke hva med at starte en gratis blog og give ham en sviner der?
kunne også godt tænke mig at vide hvem det er, så sender du mig ikke lige en pb med hans navn?
Er det fordi du er bange for at lave forretning med en der snyder sine kunder eller går den i kategorien nysgerrighed? Det med bloggen er vel rimelig kontraproduktivt i mine øjne..