Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 8 ud af 19 (189 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
I private beskeder, er det irriterende, at sidste besked står øverst (i en privat tråd), men svar-feltet ligger i bunden af siden. Det kræver en helvedes masse scrolling, mens man besvarer, for at man kan holde sig on point. 

Brug svar knappen:

http://screencast.com/t/GJuT79Klc6

Så folder der sig en editor ud lige under beskeden.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:08

Jacob Rohde:

Lone S. Hansen:
I private beskeder, er det irriterende, at sidste besked står øverst (i en privat tråd), men svar-feltet ligger i bunden af siden. Det kræver en helvedes masse scrolling, mens man besvarer, for at man kan holde sig on point. 

Brug svar knappen:

http://screencast.com/t/GJuT79Klc6

Så folder der sig en editor ud lige under beskeden.

Mind = Blown :-) 

Tak. Måske ville det give mening, at style linket som en knap og smide den ude til højre, hvor vi kender den fra den offentlige debat?  Med mindre der er en valid årsag til det, er der vel ingen grund til at bryde konventionerne?

Jacob Rohde:

Lone S. Hansen:
Jeg havner tit på Amino, ved at følge et maillink, når en person hvis indlæg jeg abonnerer på, har skrevet noget. På den måde kommer jeg skævt ind i tråden, fordi jeg starter ved deres indlæg. 
Ofte er det forvirrende, ad helvede til fordi man starter i toppen af siden og først når man har læst helt ned i bunden, forstår man at man er på side 6 af en tråd.    Derfor kunne det være rart, med mulighed for sideskift i toppen af siden, så vel som i bunden (eller i hvert fald en indikation på toppen af siden, om hvor i en tråd man befinder sig).

Findes for plusser:

http://screencast.com/t/npiYHomU

Okay, det forstår jeg ikke, at I har valgt at gøre til en Plus-Feature. Sat lidt (lidt?) på spidsen:
"Hey. Vil du også bedre kunne navigere på vores halvrodede forum og hjælpe os, ved ikke at besvare ting, der allerede er besvaret og ikke afspore tråde helt vildt, så kom. Bliv betalende bruger".

Det lugter lidt af, at det bare er en "feature" (for det er ikke en feature, det er en del af navigationen) der er kodet, efter PlusBruger-konceptet blev indført og fordi det var nyt og smart, så skulle det derind. Men det er en vigtig feature for hele forummet og navigationen deraf.  Ikke noget lækkert ekstragøgl, til de få.    I min mening, i hvert fald. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:08

Jeg har 2 punkter på min ønskeliste:

Låsning af ældre indlæg - for kors det er belastende nogle gange at man sidder i en tråd og så er den 2 år gammel

Åbning af API - :D - overvejer at bruge screenscraping istedet men API er bedre og mere holdbart.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:35

Lone S. Hansen:

Mind = Blown :-) 

Tak. Måske ville det give mening, at style linket som en knap og smide den ude til højre, hvor vi kender den fra den offentlige debat?  Med mindre der er en valid årsag til det, er der vel ingen grund til at bryde konventionerne?

God ide. Du er ikke den første der overser knappen, så jeg noterer at vi lige skal gøre det mere klart.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:39

Niels Henriksen:

Åbning af API - :D - overvejer at bruge screenscraping istedet men API er bedre og mere holdbart.

Hvis man kunne tænke sig at bruge noget data fra Amino - eller fra vores services - så er man velkommen til at kontakte Martin og/eller Nicolai for en nærmere aftale. Og så vil man blive sat i kontakt med os kodenørder :)

Vi er ikke særlig glade for crawlere af flere forskellige årsager. Der vil vi foretrække enten at levere nogle feeds eller lignende.

En generel åbning af API kræver, at vi får gennemtestet selve API'et og får lavet nogle forretningsmæssige vurderinger...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:43

Helle - houseofkids.dk:

et stort ønske vil være at I får lavet sådan at man kan poste indlæg i firefox på mac. Når jeg har skrevet noget og trykker send - så kører den i tomgang og der sker ingenting. Så må jeg kopiere indlægget - reloade siden - og poste igen. Så er den der. Det er som om at hvis jeg tager mere end eks 30 sek om at skrive, så sker dette. Vildt irriterende - og gør at jeg tit dropper at poste det jeg havde skrevet.

Jeg bruger ikke andet en Firefox til Mac, har du den seneste version?

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:46

Jacob Rohde:

Lone S. Hansen:
Jeg havner tit på Amino, ved at følge et maillink, når en person hvis indlæg jeg abonnerer på, har skrevet noget. På den måde kommer jeg skævt ind i tråden, fordi jeg starter ved deres indlæg. 
Ofte er det forvirrende, ad helvede til fordi man starter i toppen af siden og først når man har læst helt ned i bunden, forstår man at man er på side 6 af en tråd.    Derfor kunne det være rart, med mulighed for sideskift i toppen af siden, så vel som i bunden (eller i hvert fald en indikation på toppen af siden, om hvor i en tråd man befinder sig).

Findes for plusser:

http://screencast.com/t/npiYHomU

Jacob, du har sikkert glemt det, men det bad jeg om blev lavet om til at alle fik den navigation, faktisk allerede den dag du lavede den :-)

Dbh Martin

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 12:51

Martin Thorborg:
Jacob, du har sikkert glemt det, men det bad jeg om blev lavet om til at alle fik den navigation, faktisk allerede den dag du lavede den :-)

Yup - det har jeg ingen steder på min lystable. Men jeg noterer :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:52

Anette Sand /Regnskabsskolen:
Markering af gamle tråde (så der ikke pludselig dukker et svar/tilbud op på noget, der blev spurgt om i 2008, fordi den, som besvarer ikke lige læser datoerne).

Enig med Anette der. Tror mange af dem som pludselig smider reklamer eller lettere irrelevante kommentarer i en gammel tråd gør det fordi de ikke ser at tråden er flere år gammel.
Måske en ide, at folk der prøver at besvare en tråd hvor der ikke har været aktivitet i over et halvt år, lige får en lille besked om at de er igang med at rode op i en gammel sag og måske hellere skulle starte en ny...

:-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:55

Niels Henriksen:

Jeg har 2 punkter på min ønskeliste:

Låsning af ældre indlæg - for kors det er belastende nogle gange at man sidder i en tråd og så er den 2 år gammel

Fuldstændig enig med at gamle indlæg skal låses låses eller lukkes.

De bedste hilsner 

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Side 8 ud af 19 (189 indlæg)