Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 7 ud af 19 (189 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med amino merchandise shop... Jeg skal da helt sikkert have en "Amino 4 ever" t-shirt ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TobiasB:

Hvad med amino merchandise shop... Jeg skal da helt sikkert have en "Amino 4 ever" t-shirt ;)

Ja og så skulle man kunne købe varer for sine Amino-Karma points. 20.000 points kunne f.eks. være nok til en iPhone 4 Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:00

Frederik Grønholdt Petersen:

Hej Martin,

Jeg ønsker blot lidt mere opstramning på freelancer. Der er mange opgaver der hverken bliver afsluttet eller får en vinder, hvilket jeg synes er lidt fustrerende når man bruger tid på at skrive en god salgstekst. Derudover kunne det være en idé at lave en video funktion, så freelancerne bedre har mulighed for at præsentere sig selv.

Mvh. Frederik

Hej Frederik

Det her er tråden om debatten, der er en tråd om freelancer her:
http://www.amino.dk/forums/t/103695.aspx

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:26

Mikael christiansen:

Faktisk min hovedgrund til jeg købte amino.dk plus at kunne se stjerner ,jeg havde meget lidt amino.dk point i starten en rate  omkring 1 gennemsnit for mine indlæg, jeg synes da ikke de var så dårlige .

Kunne være dejligt , at folk skulle før klikket stjerne , skulle godkender med ok denne karakter , derved  kommer meget færre fejl klik.

Undre mig dog over stjerner hvorfor ikke bare have en synes om og ikke synes om knap for indtil videre har jeg kun fået en gang 4 stjerner ellers har det kun været 1 stjerner eller 5 stjerner , virker som om folk har misforstået stjerne system bruges  som et klap på skuldre ikke altid om det er godt eller dårligt indlæg derved

Kan desværre også bruges en synes gjorde noget forkert på et andet tidspunkt end dette indlæg og lige skal have en ekstra gang stjerne minus , dette drysser amino.dk plus ned for, nu køre der mindre personligt mod nogle

Årsagen til at der er stjerner og ikke bare "Synes om" eller "Synes ikke om" er at systemet Amino kører på er lavet sådan her. Vi kan selvfølgelig programmere det om, men så skal vi for det første bruge tid på det og bagefter finde ud af hvad vi gør med alle de bestående point.
Med andre ord syntes jeg arbejdet med at lave det om, ikke rigtigt retfærdiggører udbyttet.

Mht. at godkende karakterer, så vil jeg hellere gøre det sådan at man altid kan ændre dem.
Vi kigger på det.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:29

TobiasB:

Det har vi gerne villet længe, men vi kan ikke overskue det.
Så den dag der er en der kan lave det hele for os, så gør vi det.
Jeg ved at der er færdige amerikanske systemer der kan det hele, men de er alt for dyre mht. fragt til Danmark.

Dbh Martin

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 04:48

et stort ønske vil være at I får lavet sådan at man kan poste indlæg i firefox på mac. Når jeg har skrevet noget og trykker send - så kører den i tomgang og der sker ingenting. Så må jeg kopiere indlægget - reloade siden - og poste igen. Så er den der. Det er som om at hvis jeg tager mere end eks 30 sek om at skrive, så sker dette. Vildt irriterende - og gør at jeg tit dropper at poste det jeg havde skrevet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:35

Ud over flere af de allerede nævnte ønsker til forbedring af brugeroplevelsen på Amino, ønsker jeg også en "markér alle i denne kategori som læst" funktion.
Jeg benytter stadig "Ulæste" knappen i de mest besøgte kategorier.

Generel iværksætter-snak og hjælp:
PR, Pressehåndtering og pressemeddelelser:
Cafe & Hygge:
Om Amino:
Søgemaskineoptimering m.m.
Søgemaskineoptimering (SEO) Hjælp og gode råd
Jeg har et godt tilbud til dig
Jeg søger et godt tilbud fra dig
Teknik, hosting og e-handelsløsninger

Det ville derfor være rart, hvis man kunne markere alle de meget gamle tråde i en kategori som læste, så de ikke dukker op, før nogen eventuelt skriver i dem igen.
Derved kunne vi også lettere slippe for de situationer, hvor man kommer til at besvare ældgamle indlæg ved en fejl.

Dejligt, at I ændrede holdning til forsiden.  Det viser endnu en gang med al tydelighed, at I er lydhør overfor brugernes ønsker. Yes

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:53

Helle - houseofkids.dk:

et stort ønske vil være at I får lavet sådan at man kan poste indlæg i firefox på mac. Når jeg har skrevet noget og trykker send - så kører den i tomgang og der sker ingenting. Så må jeg kopiere indlægget - reloade siden - og poste igen. Så er den der. Det er som om at hvis jeg tager mere end eks 30 sek om at skrive, så sker dette. Vildt irriterende - og gør at jeg tit dropper at poste det jeg havde skrevet.

Er der andre, der oplever dette?

Jeg har lige lavet en hurtig test i Firefox 3.6.3 på Mac OS X og kan ikke genskabe det.

Dog er jeg ikke ligefrem flittig Mac-bruger, så min undersøgelse er kun baseret på denne ene test.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 11:53

Jeg havner tit på Amino, ved at følge et maillink, når en person hvis indlæg jeg abonnerer på, har skrevet noget. På den måde kommer jeg skævt ind i tråden, fordi jeg starter ved deres indlæg. 
Ofte er det forvirrende, ad helvede til fordi man starter i toppen af siden og først når man har læst helt ned i bunden, forstår man at man er på side 6 af en tråd.    Derfor kunne det være rart, med mulighed for sideskift i toppen af siden, så vel som i bunden (eller i hvert fald en indikation på toppen af siden, om hvor i en tråd man befinder sig).
Det samme gælder, når man har fundet en tråd enten via Amino's søgefunktion eller Google.

I mailsne i sig selv, kunne det måske være fedt, hvis der stod hvor mange indlæg der var i tråden - og en mulighed for enten at gå direkte til indlægget (som nu) eller til starten af tråden.  

Der er også noget mærkeligt i, at man under "Debatter du deltager i", lander ved første indlæg, når man klikker på dem. Det optimale ville være, hvis man landede ved det første indlæg, der var blevet skrevet, siden man sidst befandt sig i tråden. 

I private beskeder, er det irriterende, at sidste besked står øverst (i en privat tråd), men svar-feltet ligger i bunden af siden. Det kræver en helvedes masse scrolling, mens man besvarer, for at man kan holde sig on point. 

Da jeg var plus-bruger, forstod jeg aldrig finten med, at man, for at se hvem der har givet én stjerner skal finde et indlæg en anden person har skrevet, der ikke har modtaget nogle stjerner og klikke på et link ud for deres (grå) stjerner, for at se en liste over ens egne, modtagne stjerner. Ville det ikke give mere mening, at man havde et link ud fra ens egne stjerner og/eller havde det som en menufunktion et eller andet sted?

Var det måske en idé, at hvis man klikker "Besvar" på et indlæg, der står midt i en tråd automatisk quoter indlægget? 

I samme åndedrag kunne det være fedt, at få at vide at der var sket noget nyt i en tråd, man er i gang med at besvare, mens man sidder og forfatter en roman. 

Jeg ved ikke, om følgende allerede er en feature (måske for plus-brugere?), men det kunne være rart at kunne sammensætte de kategorier, man helst vil følge med i og få dem pushet øverst på forsiden. Lige nu, er det hele ret uoverskueligt og hvis man er mest interesseret i "De Unge Helte" (*rrr*) og "Teknisk, Hosting og e-handelsløsninger" er det ærgeligt, at man på forsiden (efter en hel del scrolling'n'skimming) kun kan se ét indlæg fra hver kategori og så en fandens masse støj.

Jeg kunne også godt bruge en knap ala "Dine Indlæg", til at få overblik over tråde, hvor folk hvis indlæg jeg følger, optræder i. Det er ikke til at styre på mail - især når man som ikke-plusbruger ikke får indlægget med, men bare 389 mails om at x og y har bræget i 31780 forskellige tråde. 
Hvis det var på den måde, tror jeg at jeg ville følge en del flere brugere - jeg kan bare ikke overskue at få mailsne på nuværende tidspunkt. (Så et ekstra valg, når man følger en bruger om man ønsker mailnotifikationer eller ej, kunne være ekstra dejligt).

Nå. Det var bare et par indspark herfra. Overordnet synes jeg, at tingene fungerer udmærket :-)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:55

Lone S. Hansen:
Jeg havner tit på Amino, ved at følge et maillink, når en person hvis indlæg jeg abonnerer på, har skrevet noget. På den måde kommer jeg skævt ind i tråden, fordi jeg starter ved deres indlæg. 
Ofte er det forvirrende, ad helvede til fordi man starter i toppen af siden og først når man har læst helt ned i bunden, forstår man at man er på side 6 af en tråd.    Derfor kunne det være rart, med mulighed for sideskift i toppen af siden, så vel som i bunden (eller i hvert fald en indikation på toppen af siden, om hvor i en tråd man befinder sig).

Findes for plusser:

http://screencast.com/t/npiYHomU

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 7 ud af 19 (189 indlæg)