Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag en tudekiks, er det et grimt ord ???

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Irenes Univers:

Jacob R:

Når nu blog-ejeren og trådstarteren begge har brugt ordet "Tudekiks" - står de så lige ?

Bortset fra, at blog-ejer efterfølgende har skrevet om sletning og udelukkelse ?

Mvh Irene

 

Irene, jeg tror du skal kende Mikkel, for at tage den mere med ro. Han bruger som regel altid provokerende overskrifter for at fange folks interesse og det virker. Når du læser indlægget, indeholder det SÅ MEGET mere. Problemet kan så være, at nogle enkelte kun forholder sig til overskriften og glemmer at gennemlæse indlægget grundigt.

Ordet tudekiks har ikke gjort at Mikkel sletter indlæg - men afsporing af det oprindelige gør udfaldet. Han er bestemt ikke sart og i øvrigt opfatter jeg ikke selv udtrykket som hån - det kan også være for sjov eller ironi.

Og i Rema kan du rent faktisk købe tudekiks ;-)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Simona:

Nej, mit første indlæg var skam ikke vredt, jeg var meget overrasket over titlen på indlægget, som jeg slet ikke kan forholde mig til og det var det der fik mig til at læse blog indlægget, jeg var ikke enig og det skrev jeg.

Ja, det er det jeg mener. Du forholder dig til overskriften og den er kun til at fange dig. Så langt så godt. Prøv at gå længere tilbage i Mikkels blog for at se på overskrifter - så lærer du lidt mere at kende om Mikkels stil.

Det er sket før, at nogle forholder sig så meget til overskriften, at de er for ivrige til at gennemlæse blogindlægget og det kan jo være et problem. Men det kan sagtens ske på Mikkels blog. ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simona

Nej, jeg har skam læst indlægget igennem, indtil flere gange og syntes heller ikke på nuværende tidspunkt at det er korrekt, jeg forstår ihvertilfælde ikke den holdning og jeg bruger gerne timer sammen med ungerne på at få "skidtet" til at virke, syntes bare det er hyggeligt og ender det med at jeg finder ud af at det ikke virker eller der mangler noget må vi jo tage den derfra.

deMib's indlæg generaliserer mere eller mindre at alt er noget skidt og især julegaver fra nær og fjern, det syntes jeg er forkert, jeg er glad for at jeg ikke er i familie med ham, da jeg ville være vildt meget i tvivl om hvad jeg skulle købe til hans børn fremover :)

Jeg kender skam godt Mikkels stil, har da før kommenteret hans indlæg og fået hjælp og gode indput af ham, bestemt ingen klager over det.

Som svar på et tidligere indlæg af en anden om hvad man har råd til eller ikke råd til, snakker jeg ikke om børn i Afrika, men om Danske børn der bare ikke får særlig meget og bestemt ikke dyre ting, jeg tror bestemt at der er familier i DK der ikke har råd til at holde ret meget jul, det var dem jeg tænkte på da jeg skrev dette.

Best regards

 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Simona !

Jeg respekterer selvfølgelig dig og dit kendskab til Blog-ejeren, og den måde du beskriver Blog-ejers måde at skrive på - hans stil.

Når noget - også overskrifter skrives på en (lettere) provokerende måde - for at få læserne til at "vågne op" - ja så kan vi jo nok alle med et halvt øje se, at der er tale om en form for humor.

Men: Når blog-ejer på den måde kører det i provokations - eller "brok"stil, ja - så må man jo nok forvente at få svar tilbage i samme stil - uden man så begynder at sortere i indlæggene - for at få dem til at passe ind i ens egne holdninger.

En evt. diskriminering kan virke som selvforkælelse eller snæversynethed - i stedet for en debat mellem mennesker med forskellige holdninger.

Blog-ejeren skal kunne "rumme" sine egne læsere.

Kan han ikke det - skal han måske tage sin blog op til revision - således at den bliver gearet til også at indeholde personer, man ikke er enige med, og som har andre holdninger.

Mvh Irene

 

 

 

 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg underde mig over hvordan en artikkel om manglende evner til at bruge en ipod og samle en raserbane har nogt med seo og reputation management at gøre. Men nu kan jeg pludslig godt se sammehængen mellem demibs opførelse og reputation management Surprise

Som jeg skrev i den komentarer der aldrig blev vist: Jeg håbber ikk at dem der gav gavverne læser med. Så må de blivve meget ked af det!

 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :


Et eksempel på en skribent (brevkasseredaktør), der offentliggør sine personlige holdninger, om man nu synes om dem eller ej: Joan Ørting.

I EB kan man nedenunder hendes svar til spørgeren komme med kommentarer - og det er der mange der gør.

Mange af kommentatorerne går imod hendes råd og personlige holdninger - og mener noget helt andet.

Så Joan Ørting skulle så rigtig ud med slette-riven --------men underligt nok:

Så bliver alle mod-svarene stående.

Mvh Irene

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars, du valgte helt at ignorere emnet og alene kommentere på, om jeg nu også havde ret til at skrive det indlæg jeg gjorde på min blog. Det var en afsporing af debatten, som ikke gavner nogen.

Som sagt ønsker jeg en blog hvor kommentarerne er fokuseret på det emne der bringes op. Det mener jeg skaber den bedste blog og jeg synes faktisk det går rigtig fint med det.

Jeg vil også fortsat tillade mig at bruge eksemplificeringer og analogier i mine indlæg vel vidende, at der er nogle få som ikke kan forstå at skille eksemplificeringerne ad fra det som eksemplerne forsøger at illustrere.

Måske stiller jeg store krav til både læsere og kommentatorer på min blog, men at dømme ud fra resultaterne er der masser der sagtens kan finde ud af det. Det er godt nok for mig. Jeg får nok aldrig alle med.

At der så er nogle få, der ikke vil holde sig indenfor de rammer er bare ærgeligt, men jeg har altså ingen planer om at ændre dem, når det nu fungere så godt for det store flertal, som det er tilfældet  :)

Irene, hvis dit ideal for en god debat er debatten på EB.dk, så må jeg nok skuffe dig. På min blog vil jeg aldrig tilstræbe den stil.

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Som sagt ønsker jeg en blog hvor kommentarerne er fokuseret på det emne der bringes op. Det mener jeg skaber den bedste blog og jeg synes faktisk det går rigtig fint med det.

Jeg vil også fortsat tillade mig at bruge eksemplificeringer og analogier i mine indlæg vel vidende, at der er nogle få som ikke kan forstå at skille eksemplificeringerne ad fra det som eksemplerne forsøger at illustrere.

Måske stiller jeg store krav til både læsere og kommentatorer på min blog, men at dømme ud fra resultaterne er der masser der sagtens kan finde ud af det. Det er godt nok for mig. Jeg får nok aldrig alle med.

 

Handler din blog ikke om reputation management og ikke om hvor gode Lego er, hvis man søger efter " julegaver til børn " ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig Jimmi! Men der gæler nok ander regler for demib Surprise

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke hvad der foregår, men jeg ved at da at der findes mange produkter der ikke lige fungerer. Kan ikke se den store nyhed i det, og kan slet ikke se at det skulle være et ekspert seo indlæg.

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)