Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag en tudekiks, er det et grimt ord ???

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne lige tilføje:

Vi har som forbrugere flere års garanti på produktet.

Vi har også retten til at levere produktet tilbage, når det ikke lever op til vores forventninger og krav.

Så hvad er problemet ?

Blog-ejeren skal vel bare have leveret de købte julegaver tilbage - og så ha´fundet noget andet ?

Mvh Irene

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 02:10

Irenes Univers:

Jeg vil gerne lige tilføje:

Vi har som forbrugere flere års garanti på produktet.

Vi har også retten til at levere produktet tilbage, når det ikke lever op til vores forventninger og krav.

Så hvad er problemet ?

Blog-ejeren skal vel bare have leveret de købte julegaver tilbage - og så ha´fundet noget andet ?

Mvh Irene

Problemet er at blog ejeren opfordre folk til at fokusere på kvalitet, derved skifter leverandørenes fokus fra dyrt skidt til kvalitet.

"Danske" produkter sammenlignet med andres lande, f.eks. mad, elektronik og lignende er lavere kvalitet.
Vi bliver f.eks. spist af med skinke og kylling fyldt med vand op til 60% vand og til langt højere priser end resten af verdenen.

Du kan gå ned og købe et "billigt" portabelt højtaler boombox til 649,- kr.
I ren plastic og kan ikke spille musik særlig rent.

Mens du kan købe en anden i ren træ og spille med sammen kvalitet som Bose højtalere for 449,- kr.

Men sjovt nok køber danskerne den i plastic og ikke den der er af kvalitet.

Pointen med blog indlægget er at flytte fokus og ikke bare være den % som indser mangler og fejl og bytter.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 02:48
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Lasse

Tak for sparket :) men jeg tror da de fleste vil sige at Ipod og Itunes er kvalitet og det virkede jo tilsyneladende jo heller ikke, ihvertilfælde kunne de ikke få det til at virke, men det er da ikke produktets skyld eller ?

Derudover syntes jeg da stadig det er uhørt at slette mit indlæg og banne mig fra at skrive, bare fordi jeg bruger nøjagtigt samme udtryk som han selv bruger her på Amino, bare fordi det ikke passer ind i hans kram, det er respektløst i mine øjne, men siger egentlig mere om ham end om mig.

Jeg mener stadig ikke jeg har skrevet andet end min personlige holdning på en pæn og sober måde og det vil jeg da forbeholde mig retten til, ellers kan jeg sagtens undvære at kommentere mere på hans blog, man skal da kunne tåle at høre andres holdning, ellers bliver bloggen da rent diktatur i mine øjne.

Jeg var den første på blogindlægget der havde en anden holdning og jeg blev angrebet omgående, det er ikke en blogejer værdigt.

Best regards

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 03:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du er ikk alene jeg har ogse skrevvet på den blog og kommentar bliver ikk vist fordi jeg ikk er enig med ham. Det er sværdt at bevar respekt for sådan en hykler.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 03:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg er da helt enig, jeg opfatter mere udtrykket som noget sagt i en lidt drillende tone, og iøvrigt burde en "debatør" som DeMib kunne tage den slags i mine øjne, derudover fandt jeg da frem til indlæg hvor han selv bruger vendingen i indlæg her på Amino, sååååå han kender da bestemt udtrykket Wink

Uanset mener jeg ikke man bør slette et indlæg bare fordi det udtryk er brugt, der bruges langt langt værre termer her på amino debatten ind imellem efter min mening.

Best regards

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:58

OK - den fangede jeg så først nu efter at have læst Mikkels blogpost her på Amino. Jeg havde ikke lige forestillet mig, at det var der, problemet var. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:05

Der er desværrre altid nogle der ikke vil holde sig til det emne der er lagt op til i et blogindlæg, og som hellere vil diskutere personerne der skriver eller kommenterer det.

Jeg er blevet nødt til at slette nogle indlæg i min blog fra folk der ikke kunne finde ud af noget så simpelt som at holde sig til emnet. Hvis de vil diskutere min person eller andre må de finde et andet sted at gøre det. Jeg tillader ganske enkelt ikke en afsporing af de debatter jeg ligger op til i min blog. For det gør dem ubrugelige for alle andre.

Det handler overhovedet ikke om at være uenig eller ej - det handler om at holde sig til emnet. Og det var der altså et par stykker som ikke kunne finde ud af. Så enkelt er det. At de så kommer her og surmuler over det kan jeg ikke tage så alvorligt :)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:26

Man må vel forvente at få lidt 'tæsk' når man som privatperson ytre sig?

Jeg kan nu heller ikke se det store problem i at 'legetøj' er af ringe kvalitet, det er vel os selv der køber skidtet? Vi må jo opdrage vores børn til at ønske sig noget andet eller bare bide det i os, at ting her i livet inkl. legetøj og dimser driller og er super irriterende. 

Jeg får også nervøse trækninger når jeg skal samle en legokasse med 1000 års falken (eller hvad den nu hedder) og Lego har glemt en vigtig del. Eller at min Ipad ikke lige vil som Itunes vil selvom det er de samme mennesker der har lavet skidtet. (Jeg har også fået en Nano denne jul og det spillede i første hug)

- men Nej jeg laver ikke en Bertel over så lidt... og ungerne ja de overlever nok også.

Jeg kan nu godt lide tudekiks - selvom de er tørre :-)

http://akvariesiden.akvariefisk.dk/storage/debat/D2764889-112F-103E-1142364D308DC221.jpg (fundet ved en google søgning men har selv købt dem i vores lokale købmands ting - jeg har nemlig ikke fisk - de er alt for besværlige at holde tørre)

/Søren

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:13

Hej igen !

Livet er fyldt med "finurligheder" - fra vi står op til vi går i seng.

At vi er blevet "lovet" eller "garanteret" noget, siger ikke ret meget om, om vi så også får det.

Det kan være alt mellem himmel og jord, der ikke lever op til vores krav og forventninger.

Det er en del af livet - som nogle ser som udfordringer - andre som forhindringer.

Desto mere velstillede vi er - desto mere tror vi måske, vi kan betale os ud af "problemerne".

De, der tror sådan, skulle måske først være født én eller to generationer senere - ind i en ny og mere perfekt verden.

De skal måske i mellemtiden indse, at hele verden ikke er sat på jorden, for at stå "på pinde" for dem - at de bare må tilbage i butikken og aflevere - eller sende det tilbage.

Personligt ville jeg nok ikke bruge min tid på, at skrive indlæg på en blok, der er så stærkt censureret og diktatorisk styret.

Hvis Blog-ejeren ønsker at debattere produkter, kvaliteter, forventninger og garantier, så skulle han måske forholde sig til det.

Men han skriver i oplægget detaljeret om sit familieliv - og så må det vel forventes, at andre kommer med indlæg om, hvilke normer de lever deres liv efter, og hvordan tingene kører i deres familie.

Og når livet og verden nu er så besværlig og uperfekt, som blog-ejeren giver udtryk for, kunne det måske hjælpe med en "trøstekiks" ?

Søren: Sjovt at du lige fandt dem !

Mvh Irene

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:14

Du må spørge dig selv hvad kan tudekiks tilføje debat, så vidt jeg kan se videreformidler, det ingen viden, jeg ville også blive sur på det svar, der giver nul og niks videreformidler af viden, vi er jo her for at hjælpe hinanden , ikke alt muligt andet

Fatter derved intet hvorfor vi diskutere, det høre overhovedet ikke debatten til, det ord tudekiks

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)