Jeg vil gerne lige tilføje: Vi har som forbrugere flere års garanti på produktet. Vi har også retten til at levere produktet tilbage, når det ikke lever op til vores forventninger og krav. Så hvad er problemet ? Blog-ejeren skal vel bare have leveret de købte julegaver tilbage - og så ha´fundet noget andet ? Mvh Irene |
Irenes Univers:Jeg vil gerne lige tilføje:
Vi har som forbrugere flere års garanti på produktet.
Vi har også retten til at levere produktet tilbage, når det ikke lever op til vores forventninger og krav.
Så hvad er problemet ?
Blog-ejeren skal vel bare have leveret de købte julegaver tilbage - og så ha´fundet noget andet ?
Mvh Irene
Problemet er at blog ejeren opfordre folk til at fokusere på kvalitet, derved skifter leverandørenes fokus fra dyrt skidt til kvalitet.
"Danske" produkter sammenlignet med andres lande, f.eks. mad, elektronik og lignende er lavere kvalitet.
Vi bliver f.eks. spist af med skinke og kylling fyldt med vand op til 60% vand og til langt højere priser end resten af verdenen.
Du kan gå ned og købe et "billigt" portabelt højtaler boombox til 649,- kr.
I ren plastic og kan ikke spille musik særlig rent.
Mens du kan købe en anden i ren træ og spille med sammen kvalitet som Bose højtalere for 449,- kr.
Men sjovt nok køber danskerne den i plastic og ikke den der er af kvalitet.
Pointen med blog indlægget er at flytte fokus og ikke bare være den % som indser mangler og fejl og bytter.