Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag en tudekiks, er det et grimt ord ???

Side 3 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jamen problemet er jo netop at emnet blev overholdt, det eneste der var galt i mit indlæg var at jeg ikke var ening med dig, men det er vel heller ikke meningen med et blogindlæg, hvis det er det er da helt oldnordisk og diktatorisk, hvilket ikke er meningen med blogindlæg herinde på Amino, det tror jeg da ihvertilfælde ikke.

Det eneste jeg gjorde galt var at finde et indlæg hvor DU SELV brugte vendingen, men det kunne deMib ikke tåle at få vist på HANS blog, jeg syntes dit indlæg her er utrolig arrogant. Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus er der et gammelt ord der siger.

Men jeg kan da skrive det i denne tråd i stedet for.

Mikkel deMib Svendsen:

Æd en tudekiks og ansæt nogle der er bare en lille smule kreative, så er problemet løst. Lad være med at tørre din mangel på fantasi af på andre.
Jeg syntes ovenstående vending er VÆSENTLIG værre end det jeg skrev og fik slettet på bloggen, bare fordi det ikke passede i dit kram eller du var sur fordi du ikke kunne samle skidtet fra juleaften. Man må åbenbart kun diskutere dig, dine indlæg og din person hvis man er enig med dig på DIN blog.
Best regards
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du skal have pudset dine briller, Kim. Dit "tudekiks indlæg" er da ikke slettet!

Men da du fortsatte med at bevæge dig væk fra emnet, og hellere ville diskutere min person fik jeg altså nok. Den slags pjat har jeg virkelig ikke plads til på min blog.

Uenighed er der masser af plads til, som det da også fremgår af kommetarerne. Men der er ikke plads til din barnlige afsporing af debatten.

Jeg kører en stram stil på min blog og sletter alle kommentarer der ikke kan finde ud af at holde sig til emnet. Og jeg synes faktisk resultatet er rigtig godt - der er flere visninger og kommentarer på min blog end de fleste andre her på Amino. Så jeg har absolut ingen intention om at ændre denne praksis.

At der så er nogle der bliver sure over, at de ikke kan trække debatten ud på et sidespor kan jeg godt leve med.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg vil nok sige, at når blog-ejeren selv har indført begrebet "tudekiks" i sine indlæg- og gerne selv vil have lov til frit at ytre sig om andre mennesker osv...

Ja - så går man i meget små sko - selvom man er overbevist om, man går i mega-store sko.

Det handler om situationsfornemmelse og empati ...................eller mangel på samme.

Stadig synes jeg ikke, man skal blande privatliv, familieliv og produkter sammen - hvis man ikke ønsker at høre noget om og få svar, at man godt kan leve på forskellige måder.

Mvh Irene

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim, du afsporede jo fuldstændig bloggen med dine kommentarer - som om du slet ikke havde læst bloggerens indlæg.

I taler om to vidt forskellige ting og jeg er da enig med dig i det du skriver, men det er bare noget helt andet end det budskab indlægget har.

Bloggeren skriver om legetøj der IKKE VIRKER og derfor får man skuffede børn. Du skriver om kvalitetstid med ungerne, hvor legetøjet rent faktisk virker. Kan du ikke se, at det to forskellige ting?

Jeg kan sagtens forstå bloggerens reaktion i denne situation og havde du holdt dig til emnet og samtidig været uenig, havde skaden sikkert ikke været så stor. Selv dit første indlæg på bloggen var meget vredt.

I starten trykkede jeg 'synes godt om' på dette blogindlæg, for jeg er sikker på at mange andre havde været ude for det samme, med legetøj der ikke virker og skuffede børn. Men det har jeg så sandelig fjernet igen. Mere pinligt kan det efterhånden ikke blive i et iværksætterforum.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Jamen problemet er jo netop at emnet blev overholdt, det eneste der var galt i mit indlæg var at jeg ikke var ening med dig, men det er vel heller ikke meningen med et blogindlæg, hvis det er det er da helt oldnordisk og diktatorisk, hvilket ikke er meningen med blogindlæg herinde på Amino, det tror jeg da ihvertilfælde ikke.

Det eneste jeg gjorde galt var at finde et indlæg hvor DU SELV brugte vendingen, men det kunne deMib ikke tåle at få vist på HANS blog, jeg syntes dit indlæg her er utrolig arrogant. Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus er der et gammelt ord der siger.

Men jeg kan da skrive det i denne tråd i stedet for.

Mikkel deMib Svendsen:

Æd en tudekiks og ansæt nogle der er bare en lille smule kreative, så er problemet løst. Lad være med at tørre din mangel på fantasi af på andre.
Jeg syntes ovenstående vending er VÆSENTLIG værre end det jeg skrev og fik slettet på bloggen, bare fordi det ikke passede i dit kram eller du var sur fordi du ikke kunne samle skidtet fra juleaften. Man må åbenbart kun diskutere dig, dine indlæg og din person hvis man er enig med dig på DIN blog.
Best regards



Du kommer med ordet tude kiks , spørg dig selv hvad det giver viden. Videre nul og niks viden det giver videre

Totalt latterligt at henvise til andre indlæg, vi alle kan gøre fejl eller lige skrive noget forkert i en sur vending han gjorde det korrekt at slettet indlægget, dette tror jeg også du bliver glad for at indlægget blev slettet , når surheden har lagt sig

Folk burde derved tænke lidt mere før de publicere indlægget, jo jeg har et par gange skrevet i vrede, lige en vending der skrevet i surhed og jeg er glad for , jeg hurtigt efterfølgende kan rette i det, det er du sikkert også at det blev slettet når surheden har lagt sig , for tit har en surheden noget der gøre med man ikke fik ret og den anden havde ret.

Lad det glæde dig at det slettet og julehygge og nu op nytårs hygge feste skal du være sige til dig selv og den anden gør noget forkerte nogle synes gør det ikke dig berettiget til også skyde ind med ord der ødelægger debatten, der skal vi fælles skab sørge for at debatten kommer på rette spor.

Jeg Synes personligt mange ikke tænker hvad der kan tilføje viden i debatten, dette skal vi alle gøre i fælles skab og vis vi synes tråden er røget af sporet kan man prøve at få den på sporet igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

"Tag en tudekiks" er en hånlig vending der bruges for at latterliggøre folk der er utilfredse med et eller andet. Den bedste "oversættelse" er nok: Tør øjnene pattebarn.

Jeg har aldrig på noget forum set ordet blive brugt som andet end en hån. (og jeg har været på mange fora :)

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg henviste til deMib's eget indlæg fordi han truede med at smide mig af hans blog fordi jeg brugte samme vending som han selv bruger.

deMib bruger sin egen familie som eksempel og jeg brugte min, kan jeg ikke se noget forkert i, udover at vores familie bare er forskellig og vi gør tingene forskelligt, men sådan er det jo. Hvis du ikke vil diskutere dig selv og din familie, så lad være at skrive om dem/det på din blog.

Jeg ser det ikke som en snak om kvalitet, da der jo også er nævnt flere kvalitets ting der heller ikke virkede, og som andre også skriver både på bloggen og her er det desværre ikke altid disse 2 ting hænger sammen, men det KAN jo som en anden herinde siger, byttes hvis det ikke duer eller der er mangler ved tingene, den mulighed har man da heldigvis, mor/far må jo så forklare barnet at det må desværre vente til forretningen åbner igen med at bytte det, det har da altid virket for mine børn, surt men sådan er det desværre nogle gange.

Simona:

Nej, mit første indlæg var skam ikke vredt, jeg var meget overrasket over titlen på indlægget, som jeg slet ikke kan forholde mig til og det var det der fik mig til at læse blog indlægget, jeg var ikke enig og det skrev jeg.

Best regards

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jacob R:

Når nu blog-ejeren og trådstarteren begge har brugt ordet "Tudekiks" - står de så lige ?

Bortset fra, at blog-ejer efterfølgende har skrevet om sletning og udelukkelse ?

Mvh Irene

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Jeg henviste til deMib's eget indlæg fordi han truede med at smide mig af hans blog fordi jeg brugte samme vending som han selv bruger.

deMib bruger sin egen familie som eksempel og jeg brugte min, kan jeg ikke se noget forkert i, udover at vores familie bare er forskellig og vi gør tingene forskelligt, men sådan er det jo. Hvis du ikke vil diskutere dig selv og din familie, så lad være at skrive om dem/det på din blog.

Jeg ser det ikke som en snak om kvalitet, da der jo også er nævnt flere kvalitets ting der heller ikke virkede, og som andre også skriver både på bloggen og her er det desværre ikke altid disse 2 ting hænger sammen, men det KAN jo som en anden herinde siger, byttes hvis det ikke duer eller der er mangler ved tingene, den mulighed har man da heldigvis, mor/far må jo så forklare barnet at det må desværre vente til forretningen åbner igen med at bytte det, det har da altid virket for mine børn, surt men sådan er det desværre nogle gange.

Simona:

Nej, mit første indlæg var skam ikke vredt, jeg var meget overrasket over titlen på indlægget, som jeg slet ikke kan forholde mig til og det var det der fik mig til at læse blog indlægget, jeg var ikke enig og det skrev jeg.

Best regards

 

stop lige op og tænkt hvad du skriver om indlægget , det kan på ingen måde godkende , fordi en gør en grov vending fejl til gode se du kan skrive en anden grov vending fejl , så bliver debatten den rene mudderkastning , hold dig til emmet , vis du synes det er plat indlæg , hop videre til næste , for vis du kun synes , du kan tilføje debatten er plat , ja så er der ingen der lære noget af hinanden , der er simpelthen , for mange tråde , fordi den ene gør noget forkert synes du nu så må jeg må godt gøre det samme .

Som du selv siger, synes du der bliver brugt, grove vendinger i hans indlæg , vis du synes det skulle du havde prøvet at vise , et ekstrem sobert sprogbrug , derved vise du er voksne og er bedre end ham, derved er du bedre til at videre formidler din viden uden for meget larm i blog indlægget der kan ødelægge budskabet du vil ud med

lige nu tilføjet du bare ekstra larm ovenpå larm og jeg fatter ingenting , hvorfor du gør det , jeg får ingen viden af det og sikkert det samme med mange andre amino.dk bruger

vi  skal alle Komme videre i livet og bruge  vores  viden positivt lige vel hvad , dette bringer glæde til alle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Endnu en lille forskel:

Den ene skriver vistnok:

"Tag en Tudekiks"

Mens den anden skriver:

"Æd en Tudekiks"

Mvh Irene

Side 3 ud af 7 (65 indlæg)