Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode servere / webhost til webhoteller og webbutikker søges...

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gang i noget stort, som jeg ikke vil ind i detaljerne med.

MEN, jeg skal bruge en form for serverløsning, som er :

Stabil

Pålidelig

Og kan køre diverse cms systemer

Prisen er ligegyldig, da det er meget seriøse brugere og købere.

Det vil være nemmest hvis vi køber en kapacitet og fordeler til kunder, men det kan være det mest optimale er at hver får deres løsning hos en udbyder.

Hvilken løsninger firslår i ?

Kunderne er baseret i DK, og målgruppe DK.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:29
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:59
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 23:10

Kan kun anbefale www.Redhost.dk på det kraftigste - specielt hvis det er joomla du arbejder ud fra

dbh.

Kim

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 23:41

Diverse cms systemer??

Jeg tror du bliver noed til at vaere meget mere konkret omkring hvad dine planer er, og hvad du forventer af din udbyder.Du skal i hvertfald vide:

a: Er det egen skrevet software du vil bruge, eller er det standard komponenter?

b: Hvilket server software(Database, webserver udviklings sprog, og eventuelle andre krav) er noedvendige.

c: Forventer du at din server/host udbyder installere og fejlfinder alt din software eller har du selv folk til det?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:30

Tak for svarende :o)

Det er Mysql og php baseret , og så nogle almene html sider.

Det er meget seriøse kunder, og derfor har vi fravalgt løsninger som one og andre hvor hastighed og stabilitet tit ikke er optimale.... vi kigge de forslag som er kommet igennem... flere er velkommen, også med kommentar omkring udbyderer...

Megahost ser ud til at være en god løsning, men virker den, og er den brugbar ved større seriøse firmaer ? 

Alternativ er at de bliver købt 1 pr. kunde, som fx. red host... erfaringer og råd er velkomne så jeg byder kunder det mest optimale :o)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39

Du bør også kigge på Curanet (som er Wannafind/UnoEuros erhvervsben).

Activewebs får også tit gode anbefalinger her og hisset, men er også i en noget andet prisklasse i forhold til de tidligere foreslåede løsninger.

Hvor mange samtidige brugere regner I med, at platformen skal trække?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:06

Hadsten Computer:

Det er meget seriøse kunder, og derfor har vi fravalgt løsninger som one og andre hvor hastighed og stabilitet tit ikke er optimale.... vi kigge de forslag som er kommet igennem... flere er velkommen, også med kommentar omkring udbyderer...

Megahost ser ud til at være en god løsning, men virker den, og er den brugbar ved større seriøse firmaer ? 

Alternativ er at de bliver købt 1 pr. kunde, som fx. red host... erfaringer og råd er velkomne så jeg byder kunder det mest optimale :o)

Hey

Jeg ville anbefale enavn's dedikerede servere.

Andre her i tråden har anbefalet curanet, hvilket også er et godt valg, dog er det min erfaring at de køre lidt langsommere end fx enavn. Har nogle samarbejdspartnere som køre hos curanet, og tester man på forskellige ting, ja så vinder enavn på alle punkter.

Enavn koster 2000,- inkl moms om måneden for en dedikeret server, enavn sørger for software og hardware er som det skal være. Du kan selvfølgelig styre serveren ned til mindste detalje, men hvis du ikke vil det ja så kan du bede enavn om hjælp til det fx hvis du har specielle opsætninger eller specielle kompileringer af PHP.

Generelt er enavn en anelse bedre end curanet, men så vidt jeg husker også lidt dyrere end curanet. har ikke tjekket priser hos curanet for nyligt. Yderligere følger og lytter enavn også til de anvisninger jeg fx kommer med når vi snakker SEO.

Jeg selv køre på dedikerede servere hos enavn, og du kan fx følge oppetiden her. Jeg har ikke i de 15 år jeg har været i branchen haft bedre servere.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

KTJ-Media.dk:

Hadsten Computer:

Hey

Jeg ville anbefale enavn's dedikerede servere.

Andre her i tråden har anbefalet curanet, hvilket også er et godt valg, dog er det min erfaring at de køre lidt langsommere end fx enavn. Har nogle samarbejdspartnere som køre hos curanet, og tester man på forskellige ting, ja så vinder enavn på alle punkter.

Enavn koster 2000,- inkl moms om måneden for en dedikeret server, enavn sørger for software og hardware er som det skal være. Du kan selvfølgelig styre serveren ned til mindste detalje, men hvis du ikke vil det ja så kan du bede enavn om hjælp til det fx hvis du har specielle opsætninger eller specielle kompileringer af PHP.

Generelt er enavn en anelse bedre end curanet, men så vidt jeg husker også lidt dyrere end curanet. har ikke tjekket priser hos curanet for nyligt. Yderligere følger og lytter enavn også til de anvisninger jeg fx kommer med når vi snakker SEO.

Jeg selv køre på dedikerede servere hos enavn, og du kan fx følge oppetiden her. Jeg har ikke i de 15 år jeg har været i branchen haft bedre servere.

MVH Kim

Hvilket hardwaresetup får man til den pris? Og er det rigtigt forstået, at det er en fully managed løsning? ER det også inkl. backup?

Jeg synes ikke, at loadtiderne på jeres site er prangende gode (omkring 3-4 sekunder).

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:35

Kasper:
Hvilket hardwaresetup får man til den pris? Og er det rigtigt forstået, at det er en fully managed løsning? ER det også inkl. backup?
Ja det er enavn som tager sig af serveren, opsætter den, og sørger for at opdaterer både software og hardware. det er inklusiv backup, og du kan selv styre hvor tit der skal tages backup.

Kasper:
Jeg synes ikke, at loadtiderne på jeres site er prangende gode (omkring 3-4 sekunder).

Ved ikke hvad du bruger til at teste med og hvilken internet hastighed du har, men en loadtid på 3-4 sekunder har jeg endnu ikke mødt på hverken mit site eller andres sites som køre på den server.

Yderligere kan loadtid heller ikke sige ret meget da den kommer an på så mange ting såsom hvor mange elementer der er på siden, hvor meget javascript osv. osv. serverens hastighed spiller selvfølgelig også en rolle, men loadtiden bliver selvfølgelig højere jo flere elementer der skal loades ;) siger lidt sig selv.

Kigger man på responstiden er den på min server i gennemsnit 143 ms, set over 1 år. hvilket efter min mening er ret godt. da der der jo også er andre faktore som spiller en rolle, blandt andet antal hop, og hastigheden på de servere man kommer igennem osv osv. ja som du jo måske eller måske ikke ved så er der meget som spiller en rolle. loadtiden kan man ikke måle noget på da det kommer an på hjemmesiden.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)