Tak for svarende :o)
Det er Mysql og php baseret , og så nogle almene html sider.
Det er meget seriøse kunder, og derfor har vi fravalgt løsninger som one og andre hvor hastighed og stabilitet tit ikke er optimale.... vi kigge de forslag som er kommet igennem... flere er velkommen, også med kommentar omkring udbyderer...
Megahost ser ud til at være en god løsning, men virker den, og er den brugbar ved større seriøse firmaer ?
Alternativ er at de bliver købt 1 pr. kunde, som fx. red host... erfaringer og råd er velkomne så jeg byder kunder det mest optimale :o)
Hey
Jeg ville anbefale enavn's dedikerede servere.
Andre her i tråden har anbefalet curanet, hvilket også er et godt valg, dog er det min erfaring at de køre lidt langsommere end fx enavn. Har nogle samarbejdspartnere som køre hos curanet, og tester man på forskellige ting, ja så vinder enavn på alle punkter.
Enavn koster 2000,- inkl moms om måneden for en dedikeret server, enavn sørger for software og hardware er som det skal være. Du kan selvfølgelig styre serveren ned til mindste detalje, men hvis du ikke vil det ja så kan du bede enavn om hjælp til det fx hvis du har specielle opsætninger eller specielle kompileringer af PHP.
Generelt er enavn en anelse bedre end curanet, men så vidt jeg husker også lidt dyrere end curanet. har ikke tjekket priser hos curanet for nyligt. Yderligere følger og lytter enavn også til de anvisninger jeg fx kommer med når vi snakker SEO.
Jeg selv køre på dedikerede servere hos enavn, og du kan fx følge oppetiden her. Jeg har ikke i de 15 år jeg har været i branchen haft bedre servere.
MVH Kim