Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nu ikke lade være med at trække på smilebåndet af alle de myter der findes. At tro på at børnetøj (eller tøj i det hele taget) skulle have en avance på 3-400% er åbenbart en af dem. At Elvis stadig lever er en anden.

Det er jo et helt simpelt regnestykke, hvor der skal tages hensyn til at alle led tjener på det. Du kan starte med at en bluse ca koster 40-45 kr i Kina. Og så kan du nok selv regne resten ud.

Sælgeren på Trendsales er helt sikkert enten en butik der er gået konkurs eller lukket - er lige ved at gøre det - eller en privat person som har købt det af førstenævnte. Alternativet kunne være at det er hælervarer - men det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SvMadsen:

Er der da ikke nogen mærkevarer der får produceret deres tøj i østen???

Det beviser jo så også kun een ting. At der er prisfastsættelse fra mærkerne. Lovligt eller ej. Og det er jo rigtig godt for konkurrencen.

Det er totalt irrelevant, hvor varerne bliver produceret osv...

Er du klar over, hvor dyrt det er at drive et mærke? Der er MEGET andet end produktionsprisen, at forholde sig til. Ellers læs nedenstående lille oversigt:

Jeg har sikkert glemt 100 andre ting, men ovenstående er bare nogle af de mest nødvendige, som man ik kommer udenom.

Og nu ved alle, at der ingen direkte konkurrence er indenfor mærkevarer. Om det er tøj, issenkram, legetøj, møbler, værktøj, computere, kosmetik osv. Det er alt sammen underlagt en selektiv distribution, hvor mærket styre distributionen og priserne i samarbejde med forhandlerne. Og det gøres i begges interesse!

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:07

Morten, jeg har aldrig udtalt mig om avancen på børnetøj. Jeg skrev blot tøj. Jeg skrev det selvfølgelig kun fordi jeg har kendskab til det.

Jeg finder din formulering "Der er du jo fuld af løgn" meget usaglig og usmagelig. At begynde at beskylde andre Amino´er for at være fulde af løgn, fordi de skriver noget du ikke er enig i, hører ingen steder hjemme.

Nu handlede tråden ikke om avancen på tøj er 2,5, 3 eller 4, men blot at trådstarter fandt det mærkeligt at en "forhandler" kunne sælge tøjet billigt.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:16

Peter Kamp:

Morten, jeg har aldrig udtalt mig om avancen på børnetøj. Jeg skrev blot tøj. Jeg skrev det selvfølgelig kun fordi jeg har kendskab til det.

Jeg finder din formulering "Der er du jo fuld af løgn" meget usaglig og usmagelig. At begynde at beskylde andre Amino´er for at være fulde af løgn, fordi de skriver noget du ikke er enig i, hører ingen steder hjemme.

Nu handlede tråden ikke om avancen på tøj er 2,5, 3 eller 4, men blot at trådstarter fandt det mærkeligt at en "forhandler" kunne sælge tøjet billigt.

Nu har trådstarter jo tilfældigvis nævnt at vi her snakker om børnetøj, og du har selv bragt avancen på banen. Og tøj gælder i øvrigt også børnetøj... Jeg har desværre en tæt forbindelse til en butiksleder i en dansk Sportigan-butik, og han kan ikke nikke genkendelighed til en avance på 400 procent!

Og så skal vi lige have på det rene, at jeg ikke beskylder andre Amino'er for at være fulde af løgn. Jeg beskylder dig for det i den forbindelse, at du fortæller om avancer som ikke eksisterer. Jeg siger dermed ikke at du altid er fuld af løgn, men i den konkrete situation holder jeg fast i mine ord.

Igen, så er det dig som selv har bragt avance-snakken på banen, og så må du tage de hug det giver når det ikke er korrekte oplysninger som du kommer med. Ellers må du jo på banen med nogle konkrete eksempler.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:01

Peter Kamp:

Jeg må altså give Morten ret... Især når du slet ik vil informere om, hvilke mærker som har en avance på 3-400% i retailledet...

Det er nævnt af trådstarter, at der er tale om mærkevarer, og der siger du 3-400% i avance! Så må du også kunne dokumentere dette, ellers er det jo en påstand uden hold!

At du sagtens kan sælge tøj i privatlabel regi med avancer på 3-1000% har jo intet med den pågældede problemstilling, som jeg os har beskrevet tidligere...

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 00:53

Men hvad hedder webshoppen det kunne være man kunne spare nogle penge 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 01:46

Tonny Broløs:

Men hvad hedder webshoppen det kunne være man kunne spare nogle penge 

Ja det vil jeg da også gerne vide..:-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 02:03

...et forsigtigt gæt: 3xW(prik)trendsales(prik)dk Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt ok at I ikke vælger at tro på mig. Jeg vælger dog at vægte tilliden mellem producent og forhandler højere end at overbevise jer. Priserne/avancer er en sag mellem leverandør og forhandler.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47

Jeg vægter at tro , der mangler lidt info , hvilken vare - mærke er det mere præcist , da der er stor forskel på billigt fra produkt til produkt, hvor køber de vare mv.

Evt. kan du linke til det du mener er forkert evt. uden hhp og www vis du mener det ikke er lovligt  , det er ekstrem svært at give feedback konstruktivt , med så lidt fået i denne her tråd.

Selvfølgelige kan vi alle fremhæver, vores eget produkt og sige vi ikke tager høj avance, det er noget der sælger ens eget webshop bedre

jeg synes der er for mange gæt , da vi ikke kender hvilken mærke vare det er helt præcist , lad tråd starter komme med noget mere info

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)