Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone sidder en side på nettet, hvor man kan købe tøj , og lign.

Hun går amok med baby/Børnetøj.

Hun har så fundet en bruger, som sælger splinternyt mærkevare tøj.( Med mærke)

Et eks en heldrag som i butikkerne/ webshops koster 250 kr, mén hun sælger dem til 79 kr.

Hun reklamere ikke med at hun har firma ( Som alle andre ville gøre).

Huer og lign som normalt koster 150 kr , sælger hun til 39 kr.

Synes det virker ret underligt,  og har lyst til gå mere i sagen for at se om hun gør noget ulovligt...

Er jeg et svin??? eller skal jeg bare lade vær med at have ondt i røven?

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:23

Hej du.

Nej det synes jeg bestemt ikke.

Der kan godt ligge gode grunde bag - men der kan også nemt ligge svindel bag.

Jeg tror bare at du skal passe på med hvordan du har tænkt dig at gribe det an, da man nok nemt kan komme galt afsted.

Men gå du bare i krig.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:27

Jeg synes bare det er vildt , hun kan sidde som privat person og sælger omkring 118 vare om måneden, hun sælger tingende Minimum 50 procent billigere end hvad alle kan sælge til....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:41

Det er jo lidt svært at finde ud af, hvordan hun evt skaffer varerne? Hva nu hvis det er et konkursbo, eller en butik hun sælger for?
Eller hun har lukket sin egen forretning eller eller eller...

Der er mange muligheder, men det lyder da som nogle rigtig lave priser...

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er nu ikke så mærkeligt. Avancen på tøj er jo 300-400%, og hvis hun ikke har et firma og dermed ikke betaler moms, så kan hun jo sælge det rimelig billigt.

Der er først noget ulovligt i det når hun har solgt for over 50.000 kr. på et år, så skal hun jo momsregisteres.

Personligt synes jeg du skal lade det være. Vi har myndigheder til at håndtere den slags.

f.eks. hvordan har du selv med når en billist kører 110 i overhalingssporet fordi man alligevel ikke må køre hurtigere der..... Ikke fedt med folk der leger politi.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45

Der forgår meget på internet der bliver  tjent stor løn grundet stor avance , nogle bliver millionær på det de sælger da de tager overpris for sin vare

F.eks. tjek sexshop en sælger en penis ring til 29 kr en anden sælger samme til 89 kr , hos begge er det ikke tilbud med normal pris.

Sådan kan du blive der findes 1000 vis webshops der tager stor avance , så jeg siger køb det billigste sted 99,99 % når det er billigste er det ikke svindel , med selvfølgelig findes svindel over alt i denne verden , med pas på du ikke , ser en svindel i alt.

For Seven 11 og MC donalds er også nogle de største svindler de betaler næsten ikke skat og tager ekstrem høje priser for deres vare.

Jeg siger køb og køb det billigste sted og vær glad for du ikke blev svindlet af at købe et sted der tog en stor avance

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:55

Peter Kamp:

Det er nu ikke så mærkeligt. Avancen på tøj er jo 300-400%, og hvis hun ikke har et firma og dermed ikke betaler moms, så kan hun jo sælge det rimelig billigt.

Hvilke mærkevarer har den avance i retailledet?

Peter Kamp:

Personligt synes jeg du skal lade det være. Vi har myndigheder til at håndtere den slags.

f.eks. hvordan har du selv med når en billist kører 110 i overhalingssporet fordi man alligevel ikke må køre hurtigere der..... Ikke fedt med folk der leger politi.

Det er vel fair nok, at være en smule vågen. For er det tyvekoster, så mister man jo både penge + varer, da det så betegnes som hælervarer...
Og din sammenligning holder på ingen måde vand, da du ALDRIG kan risikere at blive sigtet for noget, fordi en anden bilist køre for stærkt. Men det kan du altså, hvis noget viser sig at være hælervarer, og det er uanset, om du handler i god- eller ond tro...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:59

Det jeg ikke helt kan forstå er at alle børnetøjsforretninger inkl. webshops sælger disse varer til præcis samme priser, med mindre der er kampagner eller udsalg selvfølgeligt. Undtagen hende her, hun sælger til førnævnte priser, og vi snakker ikke gamle kollektioner, der er også tale om vinter 2010 kollektion som ikke er på udsalg nogen steder endnu.

Nu ved jeg ikke rigtigt noget om indkøb af tøj og alt det hehe, men jeg kan altså ikke tro at et dansk mærke vil lade bestemte personer sælge deres varer SÅ billigt, og så sælge til almindelige butikker og webshops som er nødt til at sætte priserne så meget højere?

Det er ikke fordi jeg vil lege politimand, men hvis priserne virkeligt er så lave på varer man køber ind, så vil jeg dælme også til at lave forretning ;) jeg har regnet lidt på det, og hvis man ser det ud fra de handler som er afsluttet derinde, og vi bare siger hun har taget 50 kr pr vare, så har hun tjent 58000 kr på 1 år, og det er selvfølgeligt lavt sat når de fleste af hendes varer koster 79 kr.

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Skrevet kl. 00:00

Den avance er der på rigtig meget tøj.

Sammenligningen holder nu ganske fint vand, da en billist der kører i overhalingssporet uden at overhale, kan sigtes for at undlade at holde til højre.

Ja, der er ikke noget galt med at være vågen, men sådan som du fremlægger det så har du intet grundlag for at tro det er koster. Der kan være 1000 andre grunde til at det sælges til den pris.

Nej, man bliver ikke sigtet for hæleri hvis man handler i god tro. Da hæleri jo er omfattet af straffeloven, skal man have fortsæt. Det har man jo ikke hvis man kan argumentere fornuftigt for sit køb.

-Who dares, wins

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Skrevet kl. 00:05

Grunden til at de andre webshops sælger til samme pris, er ofte at importøren/fabrikanten "bestemmer prisen". Ulovligt? ja, men alligevel praksis.

Enten går hun mod fabrikantens anvisninger, eller også har hun købt et restparti, parallelimporteret det eller noget helt fjerde.

Du skal også have i mente at du vil "brænde" inde med nogle størrelser, modeller der ikke sælger så godt osv. De skal trækkes fra i din avance.

-Who dares, wins

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)