Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FCK - Chelsea

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hjordt:

Jeg kan heller ikke huske, hvornår et dansk hold sidst har slået et engelsk. Var det ikke sidste år, Man City slog to danske hold ud af Europa League?

Forrige år og det var 3 hold

FCM i kvalen (efter straffe)

FCK (på reglen om flest udebane mål)

AAB (efter straffe)

Så det var tætte opgør Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus C
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:23

Det kommer lidt an på hvilket hold Chelsea stiller med, deres første-11 vil alle dage køre FCK over, som stadig vil kun kan betegnes som et middelgodt hold i Europæisk sammenhæng.

Selvom FCK spillede uafgjort med Barca, så er der ikke grund til at sammenligne Barca med Chelsea, som spiller mere fysisk (og efter min mening mere attraktiv) fodbold. Mod Barcelona, kunne FCK stå og sparke bold og vinde nærkampene på fysiken, men mod en Drogba i bare nogenlunde form får Zanka og Ottesen alt for meget at se til.

Håber da de går videre for ser intet lys i Chelsea, men har de alle klar og i god form, så står FCK ikke nogen chance - desværre...

Men skal vi sige at Grønkjær gør det grimme ved sin tidligere arbejdsgiver og scorer til 1-0 hjemme og de så formår at fange Cech et par gange ude, så de kan rive en 2-2'er hjem der... så er alt jo godt, set med dankse briller..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:25

Chelsea har faktisk ikke spillet helt dårligt de sidste par kampe, kan godt være resultatet ikke er kommet dem til gode..

John Terry har været skadet og er ved at spille sig frem til formen igen..

Lampard kommer også tilbage indenfor den nærmeste fremtid så det er super!.

og Drogba kommer forhåbenligt også tilbage til sin gamle form :P...

... Hvis drogba og Anelka er på toppen mod fck, så tror jeg(ved) sgu i taber!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:28

Pakke-Manden:

Chelsea har faktisk ikke spillet helt dårligt de sidste par kampe, kan godt være resultatet ikke er kommet dem til gode..

John Terry har været skadet og er ved at spille sig frem til formen igen..

Lampard kommer også tilbage indenfor den nærmeste fremtid så det er super!.

og Drogba kommer forhåbenligt også tilbage til sin gamle form :P...

... Hvis drogba og Anelka er på toppen mod fck, så tror jeg(ved) sgu i taber!

Ja og Alex tilbage... Chelseas nedtur skyldes en masse skader + en smal trup. Måske for smal, når de bliver ramt af mange skader.

Og i de sidste 3 kampe, der har Chelsea haft stolpe og overlægger ud og ik ind... Og alle ved at denne dårlige stime ik bliver ved. Og slet ik når de er i stærkeste opstilling igen ;D

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:32

Fashion-Seller præsic,

Noget er hvad medierne siger, andet er hva der sker i fodbold kampen ....

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 19:59

Nogen der lejer en lejlighed ud i London i midten af marts?

Jeg regner med at taqe derover og se udekampen, og tage familien med :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:42

Fashion-Seller:

Og i de sidste 3 kampe, der har Chelsea haft stolpe og overlægger ud og ik ind... Og alle ved at denne dårlige stime ik bliver ved. Og slet ik når de er i stærkeste opstilling igen ;D

Medmindre Chelsea handler ind i når nu transfervinduet åbner, så er jeg bange for at du ikke har ret. Chelsea stiller troligt med en Anelka, der ikke har scoret i snart 1000 min på banen, og en Drogba, der er langt fra lige så skarp som han har været, syg af malaria, lyskenproblemer og hva ved jeg. Problemet, er at 3. valget i angrebet efterhånden er Daniel Sturrigde og han har på ingen måde vist sig som værende en goalgetter i svøb... Han var god da han var 14, men bevares, det var vi allesammen.

Angående de sidste tre kampe, så ved jeg ikke om vi alle har set de samme, de har været heldige med at få uafgjort, specielt mod Everton, hvor Chelsea ingenting gad....

Egentlig tror jeg slet ikke FCK har så dårlig en chance, kommer Chelsea ud af juledagene med et endnu større hul op til United og Arsenal, så tror jeg korthuset ramler og vi vil se et uoplagt Chelseahold med en Drogba i spidsen der kun tænker på at komme til Italien og vride de sidste mønter ud af hans karriere... Måske kan Lampart give lidt gejst, men man så ham overhovedet ikke de 20 min han var inde mod Tottenham...

Kan Chelsea lave en AGF og føre ligaen efter 10 kampe og alligevel rykke ned? :D

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:15

Lasse Janerka:

Fashion-Seller:

Medmindre Chelsea handler ind i når nu transfervinduet åbner, så er jeg bange for at du ikke har ret. Chelsea stiller troligt med en Anelka, der ikke har scoret i snart 1000 min på banen, og en Drogba, der er langt fra lige så skarp som han har været, syg af malaria, lyskenproblemer og hva ved jeg. Problemet, er at 3. valget i angrebet efterhånden er Daniel Sturrigde og han har på ingen måde vist sig som værende en goalgetter i svøb... Han var god da han var 14, men bevares, det var vi allesammen.

Angående de sidste tre kampe, så ved jeg ikke om vi alle har set de samme, de har været heldige med at få uafgjort, specielt mod Everton, hvor Chelsea ingenting gad....

Egentlig tror jeg slet ikke FCK har så dårlig en chance, kommer Chelsea ud af juledagene med et endnu større hul op til United og Arsenal, så tror jeg korthuset ramler og vi vil se et uoplagt Chelseahold med en Drogba i spidsen der kun tænker på at komme til Italien og vride de sidste mønter ud af hans karriere... Måske kan Lampart give lidt gejst, men man så ham overhovedet ikke de 20 min han var inde mod Tottenham...

Kan Chelsea lave en AGF og føre ligaen efter 10 kampe og alligevel rykke ned? :D

Nu har Chelsea andet end et angreb som kan score :).( Heldigvis)

Rigtigt Anelka har ikke scoret, men han gør så, så meget andet for holdet!.

Drogba mangler stadigat komme i gang.

Chelsea har heldigvis en masse kampe inden opgøret....

MEN hvis Fck mødte Chelsea nu , var jeg rimlig sikker på de ville vinde! Altså CFC :).

Nå nu er flybilletten bestilt nu mangler vi bare billetten til kampen ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Hej

Nu kan man analysere sig til et hvilket som helst resultat.

Men når man så kikker på det, så har superligaen aldrig været svager end den er nu. Og det gør så også at et hold som fx FCK virker stærkere end de egentligt er, da de egentligt ikke har forbedret sig, men bare ikke faldet så meget i niveau som de andre hold.

Og tager man så de store hold de har spillet imod, så tager de ikke de danske hold så seriøst, netop fordi at vi aldrig rigtigt har præsteret, og kun kommet med fordi at spillerene ikke har været opsat.

Og når vi så snakker om det fysiske fodbold, så er et hold som fcK, ikke lige det stærkeste, men de er så heller ikke de hurtigste, og består af nogle afdankede spillere, der kun er der for at trække puplikum til. Og mere køre på rutienen, og egentligt ikke viser deres styrke.

Nu kna en sådan kamp jo hurtigt få nogle af dem, til at vise deres værd, og sætte dem om, og gøre at de lige giver de 10% ekstra som gør at de kan kalde sig et middelmådigt hold i Euro samhæng.

Men problemet ligger tit i at et  hold som Chelsea har behov for at vinde, og det også økonomisk, og det betyder desværre at de vil gøre meget for at komme videre. Da de jo allerede er skuffende i premier.
Og det eneste vi kan håbe på er at de ikke er opsatte, og undervurdere FCK. Og lige giver dem den ekstra 0,5 m.

Men egentligt så ville det være rigtig godt for DK fodbold at FCK vinder, og man har da lov at håbe. Men realistisk set, så har FCK kun en chance i første kamp. Efter den, vil de ikke blive undervurderet igen, og så må Chelsea vise deres puplikum at de stadig er et hold der kan spille fodbold.

/Kenneth

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Hej

Nu kan man analysere sig til et hvilket som helst resultat.

Men når man så kikker på det, så har superligaen aldrig været svager end den er nu. Og det gør så også at et hold som fx FCK virker stærkere end de egentligt er, da de egentligt ikke har forbedret sig, men bare ikke faldet så meget i niveau som de andre hold.

Og tager man så de store hold de har spillet imod, så tager de ikke de danske hold så seriøst, netop fordi at vi aldrig rigtigt har præsteret, og kun kommet med fordi at spillerene ikke har været opsat.

Og når vi så snakker om det fysiske fodbold, så er et hold som fcK, ikke lige det stærkeste, men de er så heller ikke de hurtigste, og består af nogle afdankede spillere, der kun er der for at trække puplikum til. Og mere køre på rutienen, og egentligt ikke viser deres styrke.

Nu kna en sådan kamp jo hurtigt få nogle af dem, til at vise deres værd, og sætte dem om, og gøre at de lige giver de 10% ekstra som gør at de kan kalde sig et middelmådigt hold i Euro samhæng.

Men problemet ligger tit i at et  hold som Chelsea har behov for at vinde, og det også økonomisk, og det betyder desværre at de vil gøre meget for at komme videre. Da de jo allerede er skuffende i premier.
Og det eneste vi kan håbe på er at de ikke er opsatte, og undervurdere FCK. Og lige giver dem den ekstra 0,5 m.

Men egentligt så ville det være rigtig godt for DK fodbold at FCK vinder, og man har da lov at håbe. Men realistisk set, så har FCK kun en chance i første kamp. Efter den, vil de ikke blive undervurderet igen, og så må Chelsea vise deres puplikum at de stadig er et hold der kan spille fodbold.

/Kenneth

Hold da op et negativt indlæg om dansk fodbold... FCK består af afdankede spillere mener du. Nævn lige 12-14 afdankede spillere i FCK lige nu...

FCK har skrevet historie, og har blandt andet smadret et græsk hold på vej til 1/8-finalerne i Champinons League. Jeg er godt nok uenig i dit indlæg :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)