|
FCK trak Chelsea i Champions League ottendedelsfinalerne. Hvad tror I? |
Abrahimovics søn skulle næsten have købt 30% af Parken. Kunne være en mesterkamp Far vs Søn ![]()
Debat
|
FCK trak Chelsea i Champions League ottendedelsfinalerne. Hvad tror I? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Abrahimovics søn skulle næsten have købt 30% af Parken. Kunne være en mesterkamp Far vs Søn |
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
|
Fulgte også med Live ved trækningen :) Tror den bliver for hård for os! Den er ikke helt god.. |
Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.
|
Fck 0 - 1 Chelsea Chelsea 2 - 0 Fck
|
|
Jeg tror desværre, at dette bliver endestationen. Men uanset hvordan det går, har FC København stadig skrevet historie og leveret nogle enormt imponerende resultater i år, hvor de også har spillet helt forrygende i Superligaen (De er ubesejrede indtil nu i ligaen). Men det bliver rigtigt interessant at se, hvordan de vil tackle Chelsea, der er et væsentligt mere fysisk hold end FC Barcelona. Chelsea er dog pt. inde i en dårlig stime i Premier League, hvor de ikke har vundet i de seneste fem kampe. |
|
Endestationen for Chelsea bliver 1/8-finalerne Det er kun tøsedrenge, som ligger sig ned på forhånd... Chelsea er muligvis favoritter, men på ingen måde skræmmende. Glæder mig... Kortegaard |
Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk
|
Der er ingen tvivl om, at Chelsea er kæmpe favoritter... ...men taget i betragtning af deres fysiske størrelse, så synes jeg at deres forsvarsspil (og angrebsspil) ved dødboldssituationer er forholdsvist dårligt. Hvis FCK tryller nogle OVERRASKENDE variationer frem af deres hjørnespark og indkast, så tror jeg er ligger et mål eller to og venter på den konto |
|
Noget møg. Ville have været bedre med Real Madrid. De ville undervurdere FCK langt mere, end Chelsea vil gøre. Desuden ville et sydeuropæisk hold få kuldechok i Parken. Men der er ikke voldsomt stor forskel på temperaturerne i London og København. Jeg kan heller ikke huske, hvornår et dansk hold sidst har slået et engelsk. Var det ikke sidste år, Man City slog to danske hold ud af Europa League? Og ja, det kan godt være, at Chelsea ikke kører så godt for tiden, men to måneder er laaang tid i fodbold.... |
|
Chelsea er desværre alt for professionelle , ligesom FCK selv er, de er bare skridtet over med de individuelle kvaliteter. Man kan håbe at Ancelotti ødelægger hvad Mourinho har skabt, så Lille Mourinho har en chance. Jeg ville hellere have mødt Real Madrid, og så håbe de havde undervurderet os. Det gør Chelsea ikke, og det er knald eller fald. Men har nu stadig været en stor sæson :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
|
Odds 1,06 på at Chelsea går videre 9 gange igen på FCK.
|