Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FCK - Chelsea

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde håbet på Schalke eller Chelsea, da begge hold er skidt kørende i deres hjemlige turnering og ikke er helt på højde med hold som Real Madrid og Manchester United.

Jeg tror også at det er en fordel at starte hjemme - lave overraskelsen og sparke bolden ud af kommunen i returopgøret. Jeg giver FCK 30% chance for at gå videre, afhængigt af hvem der smutter i vinterpausen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 15:19

Nicolaj Thomasen:

Jeg havde håbet på Schalke eller Chelsea, da begge hold er skidt kørende i deres hjemlige turnering og ikke er helt på højde med hold som Real Madrid og Manchester United.

Jeg er meget uenig.
Chelsea er dårligt kørende for tiden, men det er ligemeget, når der er 2 måneder til at kampen spilles.
Der kan nå at ske meget, og måske ligger Chelsea i toppen af Premier League i febuar måned?

Og det med at Real Madrid og Man United er bedre end Chelsea, synes jeg ikke passer. Chelsea har vundet Premier League de sidste 2 år og nåede længere i Champions League end både Man utd og Real Madrid. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:31

Jeg er jo dansker , så jeg håber FCK vinder kampen og jo de er et dyrere hold Chelsea er med FCK ,vinder jo  næsten lige vel hvad , vis de taber er det Chelsea de har tabt imod og vinder FCK er det verdens klasse de har spillet

Motivation til at vinde tror jeg FCK , har mere af et Dansk hold har aldrig nået så langt ,så hele Danmark er med dem om de taber eller vinder , FCK kan gå ind og spille totalt uden nerver på Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 15:39

Der er ingen tvivl om, at Chelsea er kæmpe favoritter...

...men taget i betragtning af deres fysiske størrelse, så synes jeg at deres forsvarsspil (og angrebsspil) ved dødboldssituationer er forholdsvist dårligt.

Hvis FCK tryller nogle OVERRASKENDE variationer frem af deres hjørnespark og indkast, så tror jeg er ligger et mål eller to og venter på den konto Big Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:39

Nicolaj Thomasen:
Jeg havde håbet på Schalke eller Chelsea

Jeg havde håbet på Arsenal :o)

Men da det ikke kunne lade sig gøre, var Schalke og Chelsea også mine ønskemodstandere. Schalke fordi der er en fornuftig mulighed, og ikke så langt derned. Chelsea fordi det bliver en fed away. Det bliver nok til et par dage i London :o)

Jeg var på Stamford Bridge sidst vi mødte dem, og dengang fik vi 1-1 med hjem. Ikke mindst pga. en fantastisk Michael Stensgaard i Målet.

Der er sket meget med begge hold siden 98, og begge hold er blevet væsentligt bedre. Men vi har fået en endnu vildere målmand end sidst :o)

Chelsea er ret store favoritter, og det er en kæmpe fordel at deres liga ikke ligge stille inden disse kampe. For vores vedkommende bliver det de første betydende kampe efter pausen, og der plejer der som regel at være lidt problemer med at være ordentligt i gang igen.

Fordelen i år er dog, at superligaen mere eller mindre er afgjort, og de kan derfor tilpasse opstarten med 100% fokus på disse kampe. Og det tror jeg hele staben omkring holdet er rigtigt dygtige til.

Jeg tror ikke vi mister mange væsentlige spillere i vinterpausen, netop pga. disse kampe. For næsten alle i den nuværende trup, vil det sandsynligvis være sidste gang de får mulighed for at spille Champions League i foråret (desværre). Og jeg tror gerne at de vil køre eventyret helt til ende. Oskar Wendt har i hvert fald udtalt at han ikke smutter før til sommer, og jeg tror det kommer til at gælde for næsten alle dem, der er på vej væk (hvem det så er..).

Jeg vil ikke sætte procenter på, men jeg mener bestemt at det er muligt at lave overraskelsen, og jeg håber selvfølgelig at de gør det.

Uanset om det stopper her eller ej, bliver det i hvert fald to rigtigt lækre kampe for dem der skal se dem live. Fodbold skal bare ses i England og i Parken Big Smile

EDIT: Og måske skulle vi i virkeligheden have håbet på Real Madrid. De plejer ikke at komme længere end til til denne runde....

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 15:57

Noget møg. Ville have været bedre med Real Madrid. De ville undervurdere FCK langt mere, end Chelsea vil gøre. Desuden ville et sydeuropæisk hold få kuldechok i Parken. Men der er ikke voldsomt stor forskel på temperaturerne i London og København.

Jeg kan heller ikke huske, hvornår et dansk hold sidst har slået et engelsk. Var det ikke sidste år, Man City slog to danske hold ud af Europa League?

Og ja, det kan godt være, at Chelsea ikke kører så godt for tiden, men to måneder er laaang tid i fodbold....

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:03

Chelsea er desværre alt for professionelle , ligesom FCK selv er, de er bare skridtet over med de individuelle kvaliteter.

Man kan håbe at Ancelotti ødelægger hvad Mourinho har skabt, så Lille Mourinho har en chance.

Jeg ville hellere have mødt Real Madrid, og så håbe de havde undervurderet os. Det gør Chelsea ikke, og det er knald eller fald.

Men har nu stadig været en stor sæson :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:01

Odds 1,06 på at Chelsea går videre

9 gange igen på FCK.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:04

Skal vel lige tilføje at det ikke er MIG men Unibet der tilbyder disse odds.........

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:06

Chelsea er langt fra den styrke de har haft de seneste år. Med mindre de hiver nogle mirakler op af posen i løbet af vinteren, så tror jeg FCK kan se frem til to jævnbyrdige opgør.

Det kan godt være at Chelsea trækker det længste strå, men jeg tipper alligevel 0-0 hjemme og 1-1 ude for FCK.

Hvis der bare er det mindste der går Chelsea imod i starten af kampene, så bliver de febrilske og spiller som en pose nødder. FCK er langt mere disciplinerede i år på lige det punkt :-)

- Peter

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)