Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USA er på vej mod konkurs!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Tro mig... jeg er selv politisk aktiv, vi sad netop i går aftes og snakkede om at den største forhindring imod reformer, er den danske befolkning. Derfor er vi endt med en masse partier, der kun siger hvad de tror vælgerne vil høre! Bare i ikke bliver alt for skuffede med LA... easy comes, easy goes 

Sørgeligt men sandt....

Henrik, det samme siger min far, og han er sjovt nok ærke Socialdemokrat. Din udtalelse hænger vel sammen med at du er bange for at et parti som tør være anderledes, kommer til magten?

Og ja, det er mig som har givet dig én stjerne for dit indlæg....

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:49

Henrik Nielsen:

Tro mig... jeg er selv politisk aktiv, vi sad netop i går aftes og snakkede om at den største forhindring imod reformer, er den danske befolkning. Derfor er vi endt med en masse partier, der kun siger hvad de tror vælgerne vil høre! Bare i ikke bliver alt for skuffede med LA... easy comes, easy goes 

Sørgeligt men sandt....

Bulls eye!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der overhovedet nogen der har set den til ende?

Nu har jeg siddet i over en time og set det færdigt ! Så jeg vil gerne give et godt råd til dem der ikke har gjort det: lad være.

Lad være at spilde Jeres tid... hvis der var noget om snakken, og at dollaren var så langt ude, så ville han ikke forlange betaling i dollars :-)

Så hvis din tid er penge værd, så lad være at spilde en time af dit liv, som jeg har gjort.

Jeg var lige ved at tro det var MLM fordi bullshit-niveauet steg gradvist i takt med frygten, - men umiddelbart vil han bare gerne sælge et abonnement på et harmløst nyhedsbrev.

Til trådstarter:

Kan jeg ikke få en slags trøstepræmie?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Morten Falk Nielsen:

Henrik Nielsen:

Sørgeligt men sandt....

Henrik, det samme siger min far, og han er sjovt nok ærke Socialdemokrat. Din udtalelse hænger vel sammen med at du er bange for at et parti som tør være anderledes, kommer til magten?

Og ja, det er mig som har givet dig én stjerne for dit indlæg....

Nu er jeg pisse ligeglad om du gi'r mig en stjerne, jeg siger min mening alligevel ;-)

Faktisk overser du at jeg med overstående kritiserer alle partierne, inkl. det jeg selv er medlem af! og nej, jeg er ikke bange for reformer, hvis Danmark skal på banen igen, så skal der ske noget snart, og det er også en af mine bevæggrunde for at gå ind i lokalpolitik.

LA har det let, og det er også altid lettere at gå på vandet, når solen skinner og man har rygvind. Jeg beundrer LA for deres spin med medierne, de er næsten ligeså gode som DF, men alt kommer til alt, så er det kun valgdagen der tæller, de riskierer at være med til at vælte regeringen og at stå med en masse mandater, de ikke kan bruge til noget

Værsegod, giv mig en stjerne til

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:31

Morten Falk Nielsen:

Mark Jensen:

Jeg synes venstre har klaret det meget godt, men ja Liberal Alliance hælder jeg også mest til :)

De har da også gjort det meget godt, men det seneste udspil med bl.a. flere elever i klasserne, det er sgu lige at give den en tand for meget. Vat det ikke Mikkel DeMib som fortalte at danske slagtesvin faktisk lovmæssigt er bedre stillede end vores egne børn?

Tja hvis det er nødvendigt med flere elever i klassen for at få Danmark kørende igen, er det vel på en måde okay?. Jeg kan godt se at det vil gøre uddannelserne vil blive smule dårligere, men der kan også spares en del penge hvilket vi jo har brug for lige pt. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Henrik Nielsen:
de riskierer at være med til at vælte regeringen og at stå med en masse mandater, de ikke kan bruge til noget

Så du foretrækker at de støtter op de " borgerlige / liberale " partier i K og V og drøner direkte ned i helvede også ?

Ja de siger hvad folk gerne vil høre, V skulle prøve at lade være med at gøre hvad de tror Pia og Helles vælgere gerne vil høre, og drive en reel liberal politik, og de vil få deres stemmer tilbage fra LA.

Men nej V gør hvad de tror Pias og Helles vælgere vil høre, og glemmer helt hvem de selv er, og glemmer at have fokus på de problemer der skal løses nu og her. Og DET betaler de for.

Hvad fremtiden bringer, ja det ved ingen af os. At kalde LA for umodne, at de kun kan noget i medvind osv.. ja det lyder både umodent, og som stemmer fra et parti der ikke kan klare sig i modvind, og som nu skal finde den eneste syndebuk de ikke burde lede efter, nemlig LA.

Endnu et klokkeklart selvmål af V. LA er det vel det eneste reelle borgerligt liberale parti der er, og det bliver det belønnet for. Når V er kommet sig over deres børnesurhed, vil jeg anbefale dem at lære hurtigt af LA. Om ikke andet er det bedre end at læne sig op af Pia og Helle.

Eller hvad ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:34

Morten Falk Nielsen:
men det seneste udspil med bl.a. flere elever i klasserne, det er sgu lige at give den en tand for meget. Vat det ikke Mikkel DeMib som fortalte at danske slagtesvin faktisk lovmæssigt er bedre stillede end vores egne børn?

Jeg synes faktisk forslaget er super, og ville helt ærligt have ønsket at det havde været sådan dengang jeg gik i folkeskole, synes det er super at man vil give elever bedre mulighed for at få viden på et niveau der er mere individuelt end pt. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:44

Martin :

Jeg synes faktisk forslaget er super, og ville helt ærligt have ønsket at det havde været sådan dengang jeg gik i folkeskole, synes det er super at man vil give elever bedre mulighed for at få viden på et niveau der er mere individuelt end pt. 

Jeg mener heller ikke at hele reformen er noget lort, da jeg syntes det er en super ide med tests allerede i de helt små klasser, osv. Men lige den med flere elever i klasserne, der står jeg af. Det er ikke meget mere end et halvt år siden at jeg var på skole på mit uddannelsessted som cykelmekaniker, og hvor to klasser på samme værksted, skulle undervises af én lære. Det blev 36 elever til én lære, og vi fik praktisk talt ikke lavet en skid, for når vi havde brug for hjælp, skulle vi stille os bag i køen og vente i måske en halv time. Læg dertil at jo flere elever der er tilstede i ét lokale (som jo ikke er kendt for at være for store i forvejen i skolerne), jo mere klamt og ulækkert bliver klimaet, og dermed øges ukoncentrationen.

Så længe siden er det heller ikke at jeg gik i folkeskole, så jeg kan stadig huske det. Og dengang var vi endda færre i klasserne end de er i dag..

Og hvis det der skal til for at køre Danmark på rette køl, er at masse endnu flere elever ind i i forvejen propfyldte klasser, så mener jeg nok at man kan finde en anden løsning til at finde de par hundrede millioner som dén specifikke løsning kan give... (Og jeg har ikke regnet på hvor mange penge klassestørrelse-reglen kan spare..)

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 19:48

Henrik Nielsen:

Sørgeligt men sandt....

Spot on 5 stjerne herfra

LA, V, K, S, A etc  resultat er det samme, symptom behandlinger og ikke andet, problemet er befolking og systemet, men det indser gennemsnits borgeren først når han står i lort til halsen.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Medmindre vores kære statsminister lyver, så har du misforstået konceptet i at droppe loftet på 28 elever pr. klasse. 

Han pointerede at det var for at give mulighed for skolerne og kommunerne til at de selv kunne gå ind og prioritere, og det er ikke ment' som en besparelse. Derimod så vil man nu kunne slå a+b klassen sammen i eksempelvis matematik, og trække begge lærere med ind. Da Matematik typisk er "selvstændigt" arbejde, hvor eleverne så får nogle opgaver, har man så mulighed for at lade de fagligt dygtige elever tonse' igennem på egen hånd, mens man kan støtte dem der har behov for det bedre, og mere effektivt. 

Jeg synes det er fantastisk, og ved at jeg ville have elsket at få smidt en bunke opgaver efter mig, som jeg ellers bare kunne gå i krig med. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)