Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USA er på vej mod konkurs!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Men at det der den store dumme befolkning (igen ) , som holder os allesammen som gidsler, det simpelthen en for slap holdning. Så gør noget, ændr på noget og stop piveriet

Befolkningen er som udgangspunkt slet ikke dumme, de er til gengæld vænnet sig til at det hele handler om velfærdsstaten og ikke udviklingen og finaseringen af den. Jeg personligt gør selv noget, jeg var for et par år siden bla med forsøge at stoppe nogle skolelukninger og selv om vi, der var modstandere, kunne dokumentere det idiotiske i at lukke skolerne samt at det ville koste vores kommune kassen, så kunne vælgerne ikke råbes op på valgdagen.

Mange er skideligeglade medmindre de personligt bliver ramt af det

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:00

Hej Henrik

Intet af det jeg har sagt i den tråd er møntet personligt på nogen. Udtalelser som : " Det er umodent " osv er møntet på Venstres håndtering af La`s succes.

Det sjove af det hele er at La er stærkt interesseret i samarbejde med VK, og lige siden at VK har taget afstand til LA er de fordoblet i meningsmålingerne og VK er helt ude og skide ( populært sagt)

Ja der mange partier der i deres opstart er blevet grint hånligt af, og mange store partier der troede de aldrig kunne knækkes, og mange store firmaer for den sags skyld.

Livet har nu vist mig at den slags hovmod skal man passe på med. Men lad os nu se :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:31

Jimi Hove:

Hej Henrik

Intet af det jeg har sagt i den tråd er møntet personligt på nogen. Udtalelser som : " Det er umodent " osv er møntet på Venstres håndtering af La`s succes.

Det sjove af det hele er at La er stærkt interesseret i samarbejde med VK, og lige siden at VK har taget afstand til LA er de fordoblet i meningsmålingerne og VK er helt ude og skide ( populært sagt)

Ja der mange partier der i deres opstart er blevet grint hånligt af, og mange store partier der troede de aldrig kunne knækkes, og mange store firmaer for den sags skyld.

Livet har nu vist mig at den slags hovmod skal man passe på med. Men lad os nu se :-)

Okay , cool nok Yes

Jeg er enig, man skal ikke undervurdere dem, tag bare DF

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)