Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes ikke rigtig der kommer nogen kunder?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille;

Tillykke med din beslutning og din shop, som andre er inden på er det en hård branche, men er du bevidst om det, skal det nok gå.

Jeg har lige kigget lidt rundt på din side og her er et par bemækninger fra mig.

  • Jeg savner et CVR nr.
  • Handelsbetingelserne er ikke rettet til din virksomheden, der er kun en standard tekst.,
  • Varene kan først købes fra d. 7. dec. (dem som jeg var inde på) folk køber og ønsker leveret indenfor få dage, så tror det er største grund til at salget er udeblevet. De venter til varerne er på shoppen.
  • mangler gode tekster til de enkelte produkter
  • det link du har sat på dit billede som linker til ude og hjemme, det skal åbne op i nyt billede og ikke linke videre.
  • savnet et logo i banneret, noget der gør din shop unik.  

Jeg håber det kan bruges. god søndag.

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar og råd alle sammen. Jeg vil bruge jer, som har linket og tilbudt jeres hjælp, men prøver lige at løse det selv i første omgang. :)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er rigeligt at gå i krig med.

Mange af dine billeder bliver også "strukket" ud.*
Babyerne komme til at se noget sjove ud :)

Men du bør få mere styr på hele shoppen.
Jeg tror det vil være en idé at lukke den ned i et stykke tid, indtil du har styr på alle rettelserne.
Kunder der kommer ind og kigger nu - tror jeg aldrig kommer igen.

Du bør lave den meget mere lækker og brugervenlig.
Hvordan skal man vide at man skal klikke på en 3x3 px. trekant i hjørnet, for at komme til andre produkter?
Alt sådan små ting kan du gøre bedre.

Glæder mig til at se siden senere.

TIPS: Kig på andre sider. Hvordan gør din konkurrenter?

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Og tillykke med din shop. Håber det lykkedes dig at få gang i salget.
Du skal sørge for at få optimeret sitet til søgemaskinerne så kunderne kan finde dig.

Det første som springer mig i øjnene er, at der på flere sider er meta data fra udvikleren af siden og ikke data som relatere sig til indholdet. Jeg kan forstå at du i første omgang selv vil prøve at optimere. Skynd dig at køb bogen SEO LEX på  http://www.seo-lex.dk/. En super god bog om søgemaskineoptimering som er meget nem at forstå.

Pøj pøj med projektet

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

positive er du kan næsten gøre alt hvad der kan gøres for at søgeord optimere din hjemmeside

Ligefra titler på dine billeder især forsiden til rimelige titlen på siden har brugt din plads til domænet navn det findes du jo nummer lige vel hvad jeg mener denne her titlen <title>www.krudtuglernesverden.dk</title>

Mangler links og atter links til din hjemmesiden

Jeg og nogle andre amino.dk bruger skrev nogle ideer her

http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

læst denne amino.dk bruger gode forslag i sin blog til at finde links mv.

http://www.amino.dk/blogs/spndende/archive/2010/09/03/659088.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle af tingen er allerede nævnt, men her får du mit bud på en forbedring (til en start - for som Dommeren siger - der er meget at forbedre) :

Jeg savner en Check-Ud knap når jeg har lagt varer i kurven og ikke nødvendigvis står på en vare.
(efter jeg kiggede på siden igen fandt jeg den i topmenuen - den skal være meget mere tydelig.

Lav evt en knap ved indkøbskurven. Det ville også være rart at kunne komme til indkøbskurven når jeg trykker på den. Det er heller ikke noget en kunde skal lede efter i menuen. Så overordnet set  : Tydelige "Call To Action"  knapper.

I udcheckningen :

Man bliver bedt om at acceptere handelsbetingelserne to gange,

Husk - at jo flere ting dine kunder skal udfylde, des færre vil rent faktisk gøre det, så  nedenstående felter er ikke nødvendige og bør fjernes :

Firma
Firma navn:   
CVR nummer:   
EAN-nummer:  Kun for offentlige virksomheder

Stil dig selv spørgsmålet : Er din målgruppe firmaer ? hvis ikke - hvorfor så belemre din målgruppe med disse felter ?

Fax nummer:  

Hvor tit bruges fax i dagens Danmark ? (og har du i det hele taget en fax så du kan kommunikere med dine kunder på denne måde?)

En anden god regel : hvis et element på siden ikke gør noget godt for et evt. salg, så fjern det.

Betalingsgateway virker ikke

Det kan være at du sidder og abejder på siden lige nu - hvis ikke, så kommer dit logobanner ikke altid frem. Der er efter min mening et alt for højt logobanner - og teksten flyder lidt vel meget ud i billedet.

Jeg savner en tydelig måde at navigere i dine varer på.

Som andre har nævnt : Få fat i Martin THorborgs E-Pusher. Start med Light-udgaven der er gratis. Her vil du få en masse gode råd der kan hjælpe dig.

mvh
Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

En sød hjenmmeside men...

nu har jeg set på hjemmesiden og prøvede at shoppe hos dig men kunne simpel hen ikke finde ud af hvilke slags tøj du har. da jeg til sidst fandt ud af det, så kunne jeg se at du har aaalllt for lille udvalg til jeg gad at bestille til mine børn.

det plejer at være en menuliste med f.eks overtøj sko osv men kunne ikke finde noget hos dig. Jeg havde det også svært ved at finde dig på hjemmesiden google. det er vigtgit at du er  enten godt optimeret på google elelr har købe annoncer.

Anyway der skal en hel masse reklame til at sælge tøj på nettet , folk skal kende din eksistens .

 

K.h Lina Lokaldistribution- Danmarks billigste reklame/flyers omdeling til hustande. Ingen mindste antal.

 

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da en menu liste? :)

Og hva mener du med at du ikke kan finde ud af hvilke tøj der er?

 

Mvh Pernille ;)

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet lidt om her og der, hvis nogen af jer vil kigge igen, og evt. fortælle mig hva jeg mangler? :) Kan slet ikke holde styr på alle de ting lige nu. Så det ville være mig en stor hjælp :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler en knap i din indkøbskurv hovr folk kan købe. "Til kassen" ser man ikke sådan lige.

Indtil du får en gateway, så synes jeg du skulle gå ind på f.eks Paypal og oprette en business account, for så kan folk betale med Dankort UDEN at skulle have en bruger hos Paypal.

"Kvalitetstøj til børn" Den sætning skal flyttes et andet sted hen. Der ser ikke så godt ud at den ligger hen over 1 1.2 billede.

Så skal de sidste krydser lige væk i forretningsbetingelserne og sidst men ikke mindst. 

Et større sortiment. Det bliver svært med det lille sortiment, da folk ikke føler at du har noget de kan vælge imellem.

MVH

Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)