Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes ikke rigtig der kommer nogen kunder?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Håber i kan hjælpe mig lidt :

Jeg har lige startet min egen webshop, eller for faktisk en månede siden.

Men der er ingen der har købt noget hos mig endnu?

Jeg sælger børnetøj, og vil gerne udvide den, med noget andet til børn, end bare tøj.

Måske er her en der lige ved hvad der skal til? ;)

Jeg reklamere på FB, Google og en side for mødre.

Mvh Pernille

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18

Hej

Hvad med at vedlægge et link til din side?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:19

Mette:

Hvad med at vedlægge et link til din side?

Det vil i hvert fald gøre det lidt lettere at komme med forslag :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 16:19

UngMor90:

Hej :)

Håber i kan hjælpe mig lidt :

Jeg har lige startet min egen webshop, eller for faktisk en månede siden.

Men der er ingen der har købt noget hos mig endnu?

Jeg sælger børnetøj, og vil gerne udvide den, med noget andet til børn, end bare tøj.

Måske er her en der lige ved hvad der skal til? ;)

Jeg reklamere på FB, Google og en side for mødre.

www.krudtuglernesverden.dk

Mvh Pernille

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 16:20

Opdagede lige selv at der manglede et link :b

Har linket nu!

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 16:21

Det kan være svært at give et bud på, uden web-adressen ;)

Men hvis dét er den grafiske front (lad os sige du har adskillige besøgende) så læs mine indlæg om hvordan du kan optimere den:

Sælg, sælg og sælg lidt mere

Ram målgruppen og sælg!

Men husk på - det er hele pakken der bestemmer hvor godt din webshop klarer sig!
Markedsføring, marked, målgruppen, designet, produkterne, priserne osv.

Har du brug for en hånd med det grafiske - så kan du skriv en mail til mikkel@artsi.dk
Så skal jeg gratis lave en analyse af siden og vise dig hvor du kan optimere den!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30

Hej

Jeg vil overlade de gode råd angående markedsføring, SEO alle de andre tekniske detaljer til de kloge på det område herinde.

Jeg har 3 børn og handler flittigt børnetøj på Nettet.

Her er mine råd efter at have set din hjemmeside.

• Sørg for at få din betalingsgateway i orden - jeg vil ikke handle bankoverførsel i en webbutik.
  • Dit udvalg af tøj er for smalt - både i mærker og størrelser
  • Du skal vide, at det er op ad bakke i din branche. Hundredevis af små webbutikker med børnetøj lukker i disse år - derfor bliver du nødt til at være kreativ og kombinér dit udvalg med andre områder. Det kunne være udstyr og legetøj af gode mærker.
  • Vær tålmodig. Åbn eventuelt en gæstebog på siden så brugerne har mulighed for at se at der har været tilfredse handler

/Mette

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Du har ikke så stort et sortiment, og det har garanteret noget at sige og siden er ikke så overskuelig. Putter jeg noget i min kurv og kigger videre, for derefter at ville købe, skal jeg ind på en vare for at gå til kassen. Der mangler en kasse knap oppe ved kurven.

Dine forretningbetingelser er ikke specielt gode.

Handelsbetingelser

Alle priser er inkl. moms <----- NEJ det er de ikke de er excl. moms når du kigger på en vare

Fragtpriser: 

Fragt koster Kr. xx,xx uanset hvor meget der bestilles.
v. bestillinger over kr. 30.000,- påhviler værdiforsendelsesgebyr køber iht. Post Danmarks takster.

Betalingsgebyr:

Der tages ingen gebyrer for betaling, heller ikke med dankort.

"Lovbekendtgørelse 1980-01-21 nr. 28 om køb" med senere ændringer (Købeloven) er gældende ved ethvert køb indgået med xxxxxxxxx.dk,  medmindre andet følger af aftalen. Følgende udgør herunder vores handelsbetingelser. 

Generelle oplysninger om virksomheden: 
- Virksomhedens juridiske navn: xxxxxxx
- Virksomhedens kaldenavn: xxxxxxxx
- Selskabsform: xxxxxxxx
- CVR nr: xxxxxxxx
- Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte: xxx
- Etablerings år: xxxxxx
- Adresse: xxxxxxxx
- Telefonnummer: xx xx xx xx
- Officiel e-mail adresse: xxx@xxxx
- Officiel web-adresse: xxxxxxx
- Bank: xxxxxxxx

Hvorfor har du ikke udfyldt alle de xxxxxxxxxxxxxxx. Det gør dig utroværdig, da jeg ikke kan se hvem jeg handler hos.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 16:40

Hej Pernille,

Først og fremmest tillykke med din "nye" forretning. Det er et meget hårdt markede du har valgt. Men med den rigtige markedsføring og gå påmod, er der gode muligheder for en god indtægt.

Det jeg vil anbefale dig, er at være meget opmærksom på, at du bruger dine kræfter de rigtige steder, altå for det mest optimale ud af de penge du bruger på din markedsføring.

Årsagen til at der ikke er så mange kunder der køber ved dig, kan ligge i en mindre detalje som du ikke lige har set endnu.

Hvis du er interesseret, kan du kigge forbi www.cetadesign.dk - her kan du se hvad vi kan tilbyde.

Vi giver gerne råd og vejledning. 

De bedste hilsner

Morten Dal 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Pernille

Tillykke med din nye webshop, det er noget af det mest spændende at starte sin egen virksomhed op. For at det også bliver en succes skal der masser af hårdt arbejde til og det har du sikkert allerede opdaget. Da jeg læste at du overhovedet ikke havde haft et salg i den måned som du har haft åben på trods af reklame på facebook, google m.m. så måtte jeg lige ind for lige at se hvordan man kan bære sig af med det :)

Blot et eksempel:

Ja, jeg har lige kigget på siden og ja, der vist lige et par ting du lige hurtigt bør optimere. for lige at tage et godt eksempel kan du godt arbejde en smule med at gøre det lidt nemmere for kunderne at købe en vare. F.eks. har du i højresiden en kæmpe kasse/boks som hedder "indkøbskurv" her vil jeg forvente at jeg også kan klikke for at kunne komme over til første step i købsprocessen, men det kan man faktisk ikke, her skal man klikke oppe i top navigationen i stedet for.

For at det ikke bar bliver en opremsning af optimeringsforslag så virker det som om du bør kigge lidt på hvordan dine konkurrenter gør godt og hvad der vil få dig til at købe en vare hos den ene frem for den anden.

Endvidere vil jeg anbefale dig at købe bøger som f.eks. e-pusher, e-iværksætteren, her vil du hurtigt for rigtig mange ideer til hvordan du får taget hul på salget.

Men for at du også kommer i gang inden julesalget er forbi, vil jeg da gerne give dig et par hurtige råd til hvordan du får hurtigt gang i salget. Jeg vil gerne bruge 1/2 time på at rådgive dig over telefonen gratis, hvis du har lyst og tid til det.

Jeg kan træffes på 28 18 98 43 eller henning@wogw.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)