Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes ikke rigtig der kommer nogen kunder?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bikse mig lidt igennem det :)

Men må ærligt indrømme, jeg har ledt og ledt og ledt - og jeg kan bare ikke finde det sted hvor jeg kan flytte den skide ''til kassen'' knap.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:37

Så start med de andre ting der er blevet nævnt af os allesammen :)

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 19:49

UngMor90:

Har lavet lidt om her og der, hvis nogen af jer vil kigge igen, og evt. fortælle mig hva jeg mangler? :) Kan slet ikke holde styr på alle de ting lige nu. Så det ville være mig en stor hjælp :)

Du er nødt til at skrive hvad det er du har lavet om - det er nok de færreste der gider at trævle din hjemmeside igennem (igen) for at finde det.

Nu fandt jeg også dine varegrupper.

Du skal prøve at  sammensætte din moduler lidt mere logisk. F.eks Tilbud/Varegrupper og måske søgning i venstre side. Indkøbskurv, Betalingskort i højre side, således at det der har med dine varer at gøre ligger i venstre side og det der har med handlen at gøre ligger i højre side.

Det er heller ikke nødvendigt at vise alle betalingsformerne to gange ? (både i toppen og i venstre side)

Hvad skal du bruge valutaknappen til ? Din side er tydeligsvis rettet mod det danske marked - hvor mange forventer du vil betale med Euro - eller se prisen i Euro ? Fjern den.

Du mangler også at sætte en moms-sats, og CVR nummeret mangler (og der er et eller andet xxxxx.dk også der skal rettes.

Dine Call To action knapper på dine enkeltvarer (Til Kassen, Anmeldelser, Indkøbskurv) ryger ud i bunden af siden. De skal være synlige på siden hele tiden. kunden må ikke være tvivl om hvad han/hun skal gøre for at komme nærmere målet (at købe varen). Iøvrigt mener jeg ikke at knappen "Anmeldelser" bør være lige så fremtrædende som de to andre. Her skal du tænke : Hvad vil jeg helst have mine kunder til at gøre nu?"

Det er også lidt pudsigt at når jeg trykker på et billede, så er det der popper frem MINDRE end det jeg ser på selve varen. Det plejer at være omvendt. Man trykker på billedet for at kunne se flere detaljer.

Jeg synes iøvrigt at du skal tage imod Hennings tilbud og give ham et kald. Det er et tilbud man ikke ser mange af. Du har intet at tabe, og han vil temmelig sikkert kunne spore din tankegang i den rigtige retning.

Hvis du mister overblikket over alle disse ting der kommer i denne tråd, så tag en dyb indånding. Print det hele ud, eller tag de enkelte punkter og koiper dem over i et tomt dokument og lav en liste som du kan følge og strege ud i efterhånden som punkterne bliver løst.

Så starter du med at lave de ting du ved du kan ordne med det samme - og resten laver du efterfølgende.

Det er ikke en nem opgave at lave en web-shop, og der er meget arbejde i det - så lad være med at gå i panik :o)

mvh

Jan

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:58

Nu har jeg fået en laaaaaang kode til PayPal som jeg skal sætte på min hjemmeside.

Men jeg ved ikke hvor den skal sættes? Og hva det er for noget af min egen tekst der skal sætte ind i deres kode? Kan i evt. hjælpe?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)