Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Psykisk overgreb på børn - Hvor anmelder man ?

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Mette:

Jeg er virkelig ked af at høre om din søn! Og jeg forstår din frustration og heftige vrede mod det personale og sagsbehandlere, der ikke har givet din søn den rette behandling. Min egen søn har også været systemet igennem. NÅR det så er sagt så vil jeg tage mere end kraftigt afstand fra din sidste udtalelse om, at du forstår de borgere, der begår vold mod personalet! Det er simpelthen ikke i orden uanset hvor følelsesmæssigt opbragte vi end er!! Måske læser jeg mere imellem linjerne end der reelt er, men din sympatiseren for at udøve vold vil jeg altid gå i mod som borger i et land, der er demokratisk funderet. 

Det er hverken demokratisk eller udtryk for retssikekrhed det der foregår i kommunerne i dag. I min søns sag, der var der ingen tvivl om at kommunen skulle handle. De gjorde det bare ikke. Og da de nægtede at træffe en afgørelse kunne den ikke ankes. Med andre ord - de misbrugte systemet til at begå ulovligheder, som man ikke kan komme efter dem med.

Når loven ikke længere beskytter dem som der udøves ulovlige handlinger imod, hvad er der så tilbage udover selvtægt? Når retsstaten giver op træder de dyriske instinkter til. Og ja, jeg prøvede pressen, gik til politikerne osv - og lige lidt hjalp det.

Jeg kender ikke de konkrete omstændigheder omkring din søns sag, men din heftige retorik vælger jeg tolke at som et udtryk for den frustration, vrede og sorg der ligger bag dine ord. Du skriver, at du gik til politikerne, men det er enhver borgers ret at stille op til Folketinget og påvirke lovgivningen den vej.

Når der udøves vold mod vores børn vil jeg anse det som simpelt selvorsvar at slå igen. De sagsbehandlere der dagligt acceptere og medvirker til, at torturere uskyldige børn er aktive voldsmænd - de er ikike uskyldige embedsmænd.

Jeg synes, at din sammenligning er helt ude i hampen, helt ærligt. Og jeg må spørge dig om I slet ikke overvejede det vi i min familie blev nødt til at gøre, da vores søn i en periode ikke trivedes i det dagtilbud han gik i. Vi tog ham ud, da han ikke trivedes og påtog os det ansvar som vi som forældre også har for at sørge for vores egne børn. Du skriver tidligere, at din søn græd fra morgen til aften i lang tid, når I afleverede ham. Da må jeg spørge dig om I aldrig overvejede at tage ham ud? Der er ikke institutionspligt i Danmark. Det er et tilbud. At tilbuddet så har været af så dårlig kvalitet som det I har været ude for er under al kritik.

Hvis der er tale om at dagtilbuddets pasningskvalitet var så dårligt fordi personalet ikke havde den specialviden autister kræver kunne I eventuelt vælge at lade ham passe privat? Der er jo som sagt forskellige former for autisme og alt efter sværhedsgraden af handicappet er masser af muligheder at læse om på www.abaforum.dk - blot en venlig henvisning, hvis du føler behov for at læse om den bedst dokumenterede behandlingsform mod autisme.

I krigsret er det mange år siden man slog fast, at man ikke kan undskylde sig med "jamen chefen sagde jeg skulle ..." - hvert enkelt menneske har et ansvar for de handlinger de foretager sig. Det gælder også sagsbehandlere!

Og nej, man kan ikke undskylde sig med dårlige chefer - nogen steder! Hverken som sagsbehandler, privat ansat eller andet steds. Og jeg kan love dig, at der i Danmark også findes sagsbehandlere, der er blevet fyret p.g.a dårlige beslutninger og inkompetence. Vi hører bare ikke om de hoveder, der ofte ruller efter skandalesager i pressen.

Jeg er principielt meget imod selvtægt. Jeg går ind for en retsstat. Men i sidste ende må enhver forsvare sig selv, hvis alt andet fejler. Og det er det som er tilfældet i dag.

Ja, men så længe retsstatens principper er gældende her i Danmark må vi respektere dette uanset hvor vrede og frustrerede vi er. Jeg mener klart, at der er tale om forskellige grader af selvtægt og hvad der er acceptabelt indenfor disse kategorier, men det er op til domstolene at dømme. Jeg skal dog ikke love for hvad jeg kunne finde på hvis nogen tog livet af mine børn. Så er der nok en potentiel morder i os alle.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:33

Mette:

Mikkel deMib Svendsen:

Mette:

Jeg er virkelig ked af at høre om din søn! Og jeg forstår din frustration og heftige vrede mod det personale og sagsbehandlere, der ikke har givet din søn den rette behandling. Min egen søn har også været systemet igennem. NÅR det så er sagt så vil jeg tage mere end kraftigt afstand fra din sidste udtalelse om, at du forstår de borgere, der begår vold mod personalet! Det er simpelthen ikke i orden uanset hvor følelsesmæssigt opbragte vi end er!! Måske læser jeg mere imellem linjerne end der reelt er, men din sympatiseren for at udøve vold vil jeg altid gå i mod som borger i et land, der er demokratisk funderet. 

Det er hverken demokratisk eller udtryk for retssikekrhed det der foregår i kommunerne i dag. I min søns sag, der var der ingen tvivl om at kommunen skulle handle. De gjorde det bare ikke. Og da de nægtede at træffe en afgørelse kunne den ikke ankes. Med andre ord - de misbrugte systemet til at begå ulovligheder, som man ikke kan komme efter dem med.

Når loven ikke længere beskytter dem som der udøves ulovlige handlinger imod, hvad er der så tilbage udover selvtægt? Når retsstaten giver op træder de dyriske instinkter til. Og ja, jeg prøvede pressen, gik til politikerne osv - og lige lidt hjalp det.

Jeg kender ikke de konkrete omstændigheder omkring din søns sag, men din heftige retorik vælger jeg tolke at som et udtryk for den frustration, vrede og sorg der ligger bag dine ord. Du skriver, at du gik til politikerne, men det er enhver borgers ret at stille op til Folketinget og påvirke lovgivningen den vej.

Når der udøves vold mod vores børn vil jeg anse det som simpelt selvorsvar at slå igen. De sagsbehandlere der dagligt acceptere og medvirker til, at torturere uskyldige børn er aktive voldsmænd - de er ikike uskyldige embedsmænd.

Jeg synes, at din sammenligning er helt ude i hampen, helt ærligt. Og jeg må spørge dig om I slet ikke overvejede det vi i min familie blev nødt til at gøre, da vores søn i en periode ikke trivedes i det dagtilbud han gik i. Vi tog ham ud, da han ikke trivedes og påtog os det ansvar som vi som forældre også har for at sørge for vores egne børn. Du skriver tidligere, at din søn græd fra morgen til aften i lang tid, når I afleverede ham. Da må jeg spørge dig om I aldrig overvejede at tage ham ud? Der er ikke institutionspligt i Danmark. Det er et tilbud. At tilbuddet så har været af så dårlig kvalitet som det I har været ude for er under al kritik.

Hvis der er tale om at dagtilbuddets pasningskvalitet var så dårligt fordi personalet ikke havde den specialviden autister kræver kunne I eventuelt vælge at lade ham passe privat? Der er jo som sagt forskellige former for autisme og alt efter sværhedsgraden af handicappet er masser af muligheder at læse om på www.abaforum.dk - blot en venlig henvisning, hvis du føler behov for at læse om den bedst dokumenterede behandlingsform mod autisme.

I krigsret er det mange år siden man slog fast, at man ikke kan undskylde sig med "jamen chefen sagde jeg skulle ..." - hvert enkelt menneske har et ansvar for de handlinger de foretager sig. Det gælder også sagsbehandlere!

Og nej, man kan ikke undskylde sig med dårlige chefer - nogen steder! Hverken som sagsbehandler, privat ansat eller andet steds. Og jeg kan love dig, at der i Danmark også findes sagsbehandlere, der er blevet fyret p.g.a dårlige beslutninger og inkompetence. Vi hører bare ikke om de hoveder, der ofte ruller efter skandalesager i pressen.

Jeg er principielt meget imod selvtægt. Jeg går ind for en retsstat. Men i sidste ende må enhver forsvare sig selv, hvis alt andet fejler. Og det er det som er tilfældet i dag.

Ja, men så længe retsstatens principper er gældende her i Danmark må vi respektere dette uanset hvor vrede og frustrerede vi er. Jeg mener klart, at der er tale om forskellige grader af selvtægt og hvad der er acceptabelt indenfor disse kategorier, men det er op til domstolene at dømme. Jeg skal dog ikke love for hvad jeg kunne finde på hvis nogen tog livet af mine børn. Så er der nok en potentiel morder i os alle.

Selvtægt i mindre grad har nærmeste i hele den danske historie vidste sig som et af de vigtigste måder at få sit budskab ud på, du overfortolker hvad Mikkel skriver dog ingen debat vis man forstod hinanden Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:39

Mette, jeg synes helt ærligt dine forslag er lidt pjattede og ligegyldige.

- Hvis man vil have ændret noget siger du man skal stille op til Folketinget

- Hvis man ikke er tilfreds med de ulovligheder kommunen begår, så kan man bare lade være med at tage imod de tilbud de skal give - og som man i forvejen betaler for over skatten

Helt ærligt - det kan sgu ikke bruge til noget. Den er for let, Mette.

Naturligvis kan og skal alle der ønsker tingene ændret i samfundet ikke stille op til Folketinget. Det er jo noget vrøvl, der mest af alt blot virker som et forsøg på at afspore en ellers vigtig debat om et emne.

Og naturligvis kan hverken vi, eller de fleste andre familier, bare skære den ene indkomst væk uden at det vil få alvorlige konsekvenser - særligt når man lige har købt nyt hus.

Og iøvrigt synes jeg det er meget rimeligt at kræve, at den vare vi HAR betalt for - de tilbud som kommunerne SKAL stille til rådighed ifølge lovgivningen, også bliver leveret i stedet for at kommunalbestyrelsen brænder alle pengene af på bl.a. en stor medarbejdergruppe, der øjensynligt blot er ansat for at føre ulovligheder ud i livet. Fyr dem og brug pengene på, at udføre de opgaver, som de var ansat til at bremse. Det er fuldkommen absurd, at så mange af vores skattekroner bruges på at have administrativt personale siddende til at bremse for udførelsen af de opgaver som kommunerne er forpligtet til at løfte. Fuldkommen absurd!

Jeg har altid været tilhænger af en stærk veldfærsstat. Jeg tror de fleste velfærdsydelser klares bedre, mere solidarisk og billigere hvis vi gør det i fællesskab - i stedet for via total egenfinansiering. Men jeg er ved at være godt og grundigt træt af, at det meste af vores offentlige administration er blevet kuppet af skruppeløse embedsmænd, godt hjupet på vej af deres fagforeninger, har suget al kraften ud af vores fælles velfærdssystem. Det er lige præcis det jeg vil fastholde er en modbydelig form for terrorisme.

Jeg hørte nogle økonomer for nyligt argumentere for hvorfor vi ikke bare kan fyre alle de DJØF'er jeg gerne vil af med. De sagde at der skam ville opstå kaos hvis ikke der fortsat var en meget stram økonimisk styrring på det hele. What? Vi har aldrig haft flere økonomer i det offentlige - og samtidig har økonomien aldrig sejlet så voldsomt. Faktum er, at jo flere økonomer vi har fået ind jo værre er det gået. Hvor svært er det lige at regne ud, at vi skal den andn vej for at få bedre resultater - der skal sgu da ikke mere lort i suppen, hvis den smager af lort!

DJØF'ernes argumenter ligner iøvrigt bankernes argumenter for de tårnhøje bonusordninger. De siger, at det er nødvendigt for at skaffe de bedste folk. Paradoksalt nok har bankerne aldrig fucket så meget op, som lige i røven på de år hvor de har givet de så absolut største bonusser. Så faktum er, at højere bonusser giver dårligere resultater, hvis vi skal se på virkeligheden.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55

Mikkel deMib Svendsen:

Mette, jeg synes helt ærligt dine forslag er lidt pjattede og ligegyldige.

Det er du da velkommen til at mene. Jeg er fuldstændig uenig.

- Hvis man vil have ændret noget siger du man skal stille op til Folketinget

Ja, det er for nemt at brokke sig over alle de andre, der i følge din heftige retorik bør fyres, afskediges eller skydes.

- Hvis man ikke er tilfreds med de ulovligheder kommunen begår, så kan man bare lade være med at tage imod de tilbud de skal give - og som man i forvejen betaler for over skatten

Det har jeg på ingen måde skrevet. Det er vist et udtryk for overfortolkning. Jeg har blot påpeget, at du selv har et ansvar i forhold til DINE børn i stedet for blot at brokke sig over forholdene. Så er det DIT ansvar som forælder at sørge for at din søn ikke græder hver dag ved aflevering eller afhentning.

Helt ærligt - det kan sgu ikke bruge til noget. Den er for let, Mette.

Naturligvis kan og skal alle der ønsker tingene ændret i samfundet ikke stille op til Folketinget. Det er jo noget vrøvl, der mest af alt blot virker som et forsøg på at afspore en ellers vigtig debat om et emne.

Og naturligvis kan hverken vi, eller de fleste andre familier, bare skære den ene indkomst væk uden at det vil få alvorlige konsekvenser - særligt når man lige har købt nyt hus.

Præcis her bliver jeg nødt til at korrigere dig i henhold til, at det er et personligt valg om hvordan man vil prioritere - i sær når ens barn ikke trives.

Og iøvrigt synes jeg det er meget rimeligt at kræve, at den vare vi HAR betalt for - de tilbud som kommunerne SKAL stille til rådighed ifølge lovgivningen, også bliver leveret i stedet for at kommunalbestyrelsen brænder alle pengene af på bl.a. en stor medarbejdergruppe, der øjensynligt blot er ansat for at føre ulovligheder ud i livet. Fyr dem og brug pengene på, at udføre de opgaver, som de var ansat til at bremse. Det er fuldkommen absurd, at så mange af vores skattekroner bruges på at have administrativt personale siddende til at bremse for udførelsen af de opgaver som kommunerne er forpligtet til at løfte. Fuldkommen absurd!

Jeg har altid været tilhænger af en stærk veldfærsstat. Jeg tror de fleste velfærdsydelser klares bedre, mere solidarisk og billigere hvis vi gør det i fællesskab - i stedet for via total egenfinansiering. Men jeg er ved at være godt og grundigt træt af, at det meste af vores offentlige administration er blevet kuppet af skruppeløse embedsmænd, godt hjupet på vej af deres fagforeninger, har suget al kraften ud af vores fælles velfærdssystem. Det er lige præcis det jeg vil fastholde er en modbydelig form for terrorisme.

Hvem er det lige, der her kører debatten ud af en tangent og forsøger at afspore et vigtigt emne som trådstarter oprindeligt spurgte til. Der blev ikke efterlyst lange meningsudvekslinger fra din side om dine personlige frustration over nogle dårlige oplevelser med systemet.

Jeg hørte nogle økonomer for nyligt argumentere for hvorfor vi ikke bare kan fyre alle de DJØF'er jeg gerne vil af med. De sagde at der skam ville opstå kaos hvis ikke der fortsat var en meget stram økonimisk styrring på det hele. What? Vi har aldrig haft flere økonomer i det offentlige - og samtidig har økonomien aldrig sejlet så voldsomt. Faktum er, at jo flere økonomer vi har fået ind jo værre er det gået. Hvor svært er det lige at regne ud, at vi skal den andn vej for at få bedre resultater - der skal sgu da ikke mere lort i suppen, hvis den smager af lort

DJØF'ernes argumenter ligner iøvrigt bankernes argumenter for de tårnhøje bonusordninger. De siger, at det er nødvendigt for at skaffe de bedste folk. Paradoksalt nok har bankerne aldrig fucket så meget op, som lige i røven på de år hvor de har givet de så absolut største bonusser. Så faktum er, at højere bonusser giver dårligere resultater, hvis vi skal se på virkeligheden.

Og her slutter min deltagelse i denne debat. Tak for god meningsudveksling som vi på ingen måde bliver enige i.

Til trådstarter - jeg håber, at du får gjort noget ved din anmeldelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02

Mikkel deMib Svendsen:

Synes at dette er en sjov udtalse, som er meget typisk. Nu må du ikke misforstå det som jeg skriver nu.

Man sætter sine børn meget højt, så længe at det ikke lige går ud over de egendele som man skal have, for at være noget ved musikken.

Selvfølgelig kan jeg se at der er nogle fordele ved at opvokse nogle unger i et ordentligt kvarter. Og at det i sig selv tit også er et godt argument.

Men når det så er det som er argumentet for at man ikke har tid til sine unger, så holder den ikke længere, eller det som der gør at man skal have en uforholden stor opmærksomhed fra de kommunale tilbud. Det er lidt sådan idag, at det er kommunens ansvar, fordi at staten gerne vil have vi yngler.....

Nu vil staten jo ikke at alle yngler, eller at der er plads til alle mennesker. Man vil jo ikke dem der tager resourcer. OG specielt ikke alle dem der er resource stærke i forvejen.

Nu er du god til at argumenterer, som du gang på gang beviser her. Og det gør sikkert også at du får nogle fordele i kommunen som andre ikke får, specielt dem der ikke kan sætte sig ind i reglerne. Og det gør jo også at du allerede der, vil få et dårligt indtryk ved kommunen, da de sætter dig i en bås, som vanskelig forældre.

/Kenneth

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:30

Kenneth, alle beslutninger bygger på nogle forudsætninger. Min forventning er blot, at de forudsætninger som er lovbefæstet og som jeg bygger mine beslutninger på også honoreres af de parter som skal håndhæve det. Men det som sker her er jo, at kommunerne mere eller mindre bevidst skider på deres del af aftalen, og det er ganske enkelt ikke i orden.

Når man køber en nyt hus, så er det for de fleste en meget stor investering. Den bygger på nogle forudsætninger - f.eks. i vores tilfælde, at det er muligt at få institutionspladser til vores børn. Dette er heldigvis meget enkelt i Danmark, for det skal kommunerne tilbyde. Og hvis der er tale om børn med særlige behov, så skal de dække dem indenfor de rammer der nu engang er beskrevet i lovgivningen. Det er det som jeg og min familie har disponeret på baggrund af. Og det er det som kommunerne ikke overholder.

Når vi så står med det konkrete problem, så kan vi naturligvis ikke bare sådan lige lave om i så store ting som hvor man bor. Sådan fungerer det altså ikke i virkelighedens verden, for hverken os eller andre.

Løsningen på kommunernes ulovligheder er altså ikke at alle de ramte familer skal gå fra hus og hjem. Løsningen er naturligvis at kommunerne holder loven - deres del af dealen.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:43

Kenneth:
Man sætter sine børn meget højt, så længe at det ikke lige går ud over de egendele som man skal have, for at være noget ved musikken.

Det har da overhovedet ikke noget at gøre med ejendele, som man skal have for at være noget ved musikken. Det lyder som om at du mener at de materielle ting betyder mest. Selvfølgelig gør de ikke det - det ved enhver der har børn. Som forældre påtager man sig alt det man overhovedet kan - men der er også en begrænsning for hvor meget man kan magte. Og overskrider man den, så er risikoen skilsmisse og andre knap så gode ting - som i sidste ende kommer dårligt tilbage til barnet. En glad forælder er som regel det bedste for barnet. Et barn med autisme flytter du heller ikke bare - der gør du alt hvad du kan for at give en rolig og forudsigelig hverdag.

Jeg taler af erfaring, da jeg selv har en adhd datter. Så Mikkel, jeg følger dig hele vejen. Vi har været turen igennem også. 2 års ventetid på en diagnose... det er ikke til barnets bedste - tværtimod - jo længere tid der går, jo sværere bliver det at give barnet den bedste start på livet med de odds der nu engang er. Jeg henvendte mig utallige gange for at komme til noget hurtigere. Jeg kan huske jeg spurgte hvad man så gjorde når ens 6 årige barn ofte sagde at hun ikke orkede at leve.... svaret var: man kan kun komme foran i køen hvis barnet gør alvor af udtalelserne.... hvad f..... er det for noget....!!!

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:53

Helle - houseofkids.dk:

Jeg kan huske jeg spurgte hvad man så gjorde når ens 6 årige barn ofte sagde at hun ikke orkede at leve.... svaret var: man kan kun komme foran i køen hvis barnet gør alvor af udtalelserne.... hvad f..... er det for noget....!!!

Det er jo desværre tit sådan at der skal lig på bordet før der sker noget, og nogle gange sker der ikke en skid alligevel.

Jeg kan huske engang i min hardcore kriminelle fortid, at jeg havde lånt et skydevåben af en person som er en højere instans i narkomiljøet i Haderslev, til at få ordnet en af mine fjender, og på vej ud ad døren ser min mor hvad jeg har taget med mig og spørger hvad jeg skal med den. Hun har efterfølgende (da jeg var kommet ud af mit misbrug og miljøet) fortalt mig at hun ringede til politiet, men der gjorde de nærmest grin med hende og spurgte om hun ikke var sikker på at hun trængte til noget søvn. Heldigvis var vedkommende ikke hjemme - og det er jeg glad for i dag.

Det er blot et bevis på at der skal lig på bordet før der sker noget. For havde han været hjemme, så havde der været et tilfælde hvad Politiet havde kunnet afværge hvis de havde lyttet til min mor.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Hej Helle

Nu skriver jeg jo også at når man flytter til et område, med mere veluddannde(velhavende) så burde der også være en mere ligeværdighed.

Men problemet er jo netop at det er den modsatte effekt som man oplever, her er der ingen kritik af hverken hr. Mikkel eller andre. Men der findes mennesker hvor børn er en del af præsticen ved at være succesfuld. Og desværre så har jeg set flere eksempler på det.

Jeg er udemærket klar over at der er problemer i den kommunale sektor, men derfor hjælper det desværre ikke at man sætter dem loven i hovedet.....ligeså meget at det hjælper mine kunder at fortæle hvordan deres emner skal trykkes, for det gør jo bare at jeg sætter mig på tværs, og de får det sådan og sådan. Og så det med samarbejde det ryger ad H til.

Kommunerne er idag presset af alle de børn der idag bliver proklameret med forskellige sygdomme, herunder ADHD og de andre forskellige afarter af det tidligere DAMP. Og gør også at de skal søge støtte til de forældre samt at deres børn skal have nogle bestemte tilbud. Det samme gælder autisme. Samt mange andre sindslidelser som vi idag propper vores unger i.

JEg skal ærligt indrømme at jeg ikke har de store forståelser for alle de krav forældre forlanger, for når jeg som ikke forældre, ser min skatteregning stige og stige. Og ser flere og flere skal have støtte lige fra enlige forsørger til direktører, så ser jeg en skrue uden ende, for alle vil have at deres afkom, bliver behandlet specielt. Og det er så en af de ting det mere og mere egoistiske samfund desværre bærer med sig.

JEg siger ikke at nogen her bærer sig forkert af i deres opdragelse, eller med henblik på deres behandling af kommune/stat, men der jeg ser det store problem, er alle de børn der idag får en prognose, fordi at deres forældre ikke er der for dem. Og det gør jo netop at vi som ikke forældre tit vil negligere Jeres problemer, og mere mene at I skal tage mere ansvar, og være der noget mere, istedet for at være et sted, hvor I prøver at realiserer jer selv. For der er nogle ting som der tager ens tid, og det er bla. børn, og firma.

/Kenneth

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:08

Helle, der er desværre mange som åbenbart skal føle problemerne på egen krop før de forstår hvor alvorligt det er.

Det værste i det forløb vi har oplevet er næsten alle de embedsmænd i det offentlige som ordret har sagt at "nu skal vi jo huske at det handler om barnet ..." alt imens de har gjort alt hvad de kan for at trække sagen ud til stor beviselig skade for netop barnet. Det er simpelt en så absurd og ekstremt provokerende.

Jeg forstår simpelt hen ikke hvordan de her embedsmænd kan falde i søvn om natten. De må lide af nogle af de samme virkelighedsfortrængninger som jeg forestiller mig toturbødler også udvikler.

Og i forhold til trådstarters oprindelige indlæg er det her skam meget relevant. For det hjælper jo ikke en skid at der er nogle her i tråden der kan remse paragrafferne op, når kommunerne skider på dem. Og det gør de.

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)