Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du ser en hjemløs

Side 2 ud af 17 (166 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

nej uvenner synes jeg da ikke vi er

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:31

Hehe godt nok :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 14 person

Om en hjemløs har brug for penge til kaffe, drugs eller damer, er jeg egentlig ligeglad med. De er kommet i en situation, hvor det er nødvendig for dem at tigge, også tømmer jeg gerne mine lommer for dem.

Man lever sgu i en forskruet lille verden, hvor man ikke kan se ud over sin egen næsetip, hvis man ikke kan hjælpe en hjemløs eller bare en der har brug for hjælp. Fuck det er småligt man!!!

"amen de får jo penge fra staten"
"jamen de kan bare få sig et arbejde"

Vend og drej det, så det passer ind i Jeres verdens billed. Brug skyld som begrundelse for ikke at hjælpe andre, det skal HELT sikkert nok hjælpe dem.

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:51

Kristoffer Hjerrild:

De får jo mange penge af staten i forvejen...

Hej Kristoffer

Så vidt jeg er informeret, er det ikke muligt at modtage penge fra det offentlige, medmindre man har en fast adresse.

Er du 100% sikker på at de modtager mange penge, eller bare lidt penge, fra det offentlige?

Hilsen

Lars F.

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:56

Boysen:

Om en hjemløs har brug for penge til kaffe, drugs eller damer, er jeg egentlig ligeglad med. De er kommet i en situation, hvor det er nødvendig for dem at tigge, også tømmer jeg gerne mine lommer for dem.

Man lever sgu i en forskruet lille verden, hvor man ikke kan se ud over sin egen næsetip, hvis man ikke kan hjælpe en hjemløs eller bare en der har brug for hjælp. Fuck det er småligt man!!!

"amen de får jo penge fra staten"
"jamen de kan bare få sig et arbejde"

Vend og drej det, så det passer ind i Jeres verdens billed. Brug skyld som begrundelse for ikke at hjælpe andre, det skal HELT sikkert nok hjælpe dem.

Thumbs up til den gode giver - den er lige i skabet så snart du opgiver fordømmelsen af dem der ikke giver.Yes

Jeg håber ikke du kommer meget i indre by i København - for så ender du måske selv på fattiggården hvis du skal give til dem alle.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:59

hvis jeg har en tyver så køber jeg altid husforbi.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Nu er der forskel på hjemløse og folk der udnytter systemet. Folk der udnytter systemet har allesammen lejlighed, tager i biografen og på rejser. Oftest folk på dagpenge, som nægter at tage et job de føler sig overkvalificeret til.

Hjemløse er jo åbenlyst så fucked up, at de slet ikke tænker i de baner, de har bare givet op. Oftest fordi de har følt store svigt.

Så når du giver en skilling , så giver du ikke penge , men en følelse af at : " Hey, vi tror stadig på dig. Det muligt du lige skal ned og skrabe bunden, men vi er nogen der tror på dig "

Og det er den er følelse de har brug for, så de kan komme i gang igen. Og når de er i gang igen, er det en god investering for samfundet at stikke ham / hende en 20 `er.

God jul

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:02

Det gør mig sq glad at der stadig er mennesker, der et menneskesyn som er godt for vores samfund, det handler ikke om politik eller noget i den retning.

Hvis vi for sjovt siger at vi definerer menneskers værdi udfra hvor meget de tjener, Det tror jeg er den gængse målestok for mange mennesker, Så kan man jo tage en hjemløs narkoman, der skal skaffe 5000kr om dagen for at holde sig ovenvande, det er der sq ikke ret mange der kan klare, år efter år, Jeg siger ikke de skal have en præmie, men tænk sig hvis vi giver en lille smule, så måske redder vi fru olsen fra at blive skubbet omkuld, og brække en hofte, og koste sundhedsvæsnet en formue, som du betaler til aligevel, bare fordi en narkoman lige manglede en 20'er til et sæt kanyler, eller en bus billet til kommunen, for at hente sine daglige penge.

jeg tror også der findes hjemløse der har høje uddanelser, men som har fået en psykisk knæk, og så ikke kan finde ud af daligdagen mere.

Men vores menneskesyn udvikles heldigvis i den rigtige retning med alderen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:03

Faktisk nogle hjemløse der selv har valgt at være ude af samfundet, ....

Og du snakker om småligt, jeg tvivler på du gir penge til hver en hjemløs du ser..... med mindre du du bor på lars-tyndskids ....

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:06

Jørgen Olsen:

Jeg håber ikke du kommer meget i indre by i København - for så ender du måske selv på fattiggården hvis du skal give til dem alle.

Hej Jørgen

Hvis amn ikke vil give penge er der andre måder man kan hjælpe på!

Gjaestebud.dk Rømersgade 17, 1362 Kbh K. Åbent for alle byens hjemløse fra 16.30 - 18.30, det er jo noget man kan tage og nævne for dem, så de har mulighed for at få et bad, mad, kaffe og kage - og et varmt sted at være!

Det er da ikke noget der gør en fattig..

Man kan også melde sig som frivillig i gjaestebud, og hjælpe med at lave maden, servere og hygge :-)

Hilsen

Lars

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Side 2 ud af 17 (166 indlæg)