Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mænd tag nu ansvar for jeres liv

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal ihvertfald skifte kommunikationsform for at få succes med det.

1. Du taler med til dem der ikke gør som dig
2. Du tror mænd bliver motiveret af at få "tag dig sammen" i hoved
3. Du tror mænd bliver motiveret af at skulle konkurrerer mod det andet køn
4. Du tror mænd bliver motiveret af længere levetid 

Sidst og ikke mindst er du total anonym, hvilket bare gøre det endnu mere upersonligt. 

Dermed ikke sagt at formålet ikke er godt, men du præsentere det bare helt forkert...ihvertfald efter min mening. 

Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:09

Har alle mænd ikke et konkurence gen. hvor man vil være den bedste ?

har alle ikke det?

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:13

tag ansvar:

men jeg synes at det er vigtigt at man tager et valg for et bedre liv!

Hvis du selv gjorde det ville det være helt andre ting som du debaterede

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:18

Hvad mener du ?

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:31

Jeg mener, når du sidder i en bil som er ved at eksplodere på grund af metaltræthed, er det lidt utopisk at tale om at man skal køre langsomt for at skåne motoren. 

Oversat = Der er mere presserende problemer i verdenen, som vil få enorme konsekvenser på leve alderen, disse problemer forsvinder ikke bare fordi man (Ignorerer dem eller gør dem til Tabu) holder op med at ryge, drikke alkohol, eller begynder at spise sundere.

Mvh, Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:33

tag ansvar:

Er der ingen som synes ideen er god? 

Det virker ikke sådan,

Du taler ned til folk på en arrogant og bedrevidende måde.

Du mener at kunne vide hvad der er vigtigt at prioritere, altså at man skal bruge mere tid på sport, nogen vil sikkert hellere bruge den på deres job, børn, venner el.lign.

Der er nogen åbenlyse fejl og mangler i den undersøgelse du bruger, kvinder ryger eks meget mere end mænd, og motionerer langt mindre, alligevel laver du nogle koblinger om hvorfor de lever længere...?

Sidst men ikke mindst er der lige det at stor set alle godt ved hvad det er du skal til at prædke, der er bare nogen der er ligeglade. Men det at prioritere anderledes end dig er altså ikke det samme som at man ikke vil tage ansvar for sit liv.

Så er jeg altså også lidt i tvivl om hvad "ideen" er, fint nok  at du synes folk skal leve sundere, den hører vi jo dagligt, men hvor er forretningsideen i det for dig? Skal folk bruge tid og penge på at logge ind på din blog, hvor de så kan læse at de burde være ude og løbe, eller hvad er planen forstår det faktisk ikke?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mænd piver ikke vi dør bare.

Problemet er, vi ved sq da godt hvor skoen trykker, men vi vil selv kontrollere vores liv, vi vil ryge vores smøger, drikke vores vin, ja kort sagt leve vores liv som giver os størst livskvalitet, også selv om det koster nogle år i den anden ende. Jeg skal sq ikke i en kondimaskine for at hente 5 år mere , hvor jeg bare skal ligge på et pleje hjem, og vente på der kommer en og tørrer mig i r....

Henning

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:46

Grundlæggende har du nok ret i at mænd måske har en større tendens til at sætte deres helbred i en lavere prioritet. Det er ihvertfald ikke så længe siden at jeg læste en eller anden overlæge fra Rigshospitalet udtale at man havde større sandsynlighed for at redde kvinder som blev indlagt med noget alvorligt, end hvis det var mænd. Grunden til dette lå i at kvinder havde det med at hurtigere at blive bekymret og gå til lægen, hvor mænd først gik til lægen når det var virkelig slemt - og derfor også var det også mere akutte stadier mænd ofte var i, når de først var blevet tilset af en læge.

MEN, jeg vil helt klart opfordre dig til at se at få udfyldt din signatur herinde på Amino!
Du kan lave de mest saglige og korrekte indlæg, men hvis du ikke oplyser hvem du er, som f.eks. hvor gammel du er - og navnlig; hvilket køn du er og hvad du hedder - så er der ikke nogen som tager det du skriver seriøst.

Så få udfyldt din profil - Det vil være en rigtig god idé, så folk kan se hvem det er som er bag de skrevne ord. Sådan som du formulerer dig, så er der ingen som kan se om du er en 17 årig teenage pige som mener at det er hendes kald at redde alverdens mænd - eller en 67 årig mandlig læge som bl.a. har skrevet en afhandling omkring mænd og deres risiko for overdødelighed pga. livvstil og arbejde.

/Jesper 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)