Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mænd tag nu ansvar for jeres liv

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er der garanti for, at jeg lever længere hvis jeg ikke drikker, ryger, dyrker usikker sex og kun spiser sundt? Næhh, men det er helt sikkert, at det vil føles sådan Geeked

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17

Denne undersøgelse gælder nok ikke mig med kig i samfundet de mænd der lever sundt er både stærkere i idræt end kvinder, denne fysiske fordel der er ekstrem stor burde give udslag i vi kunne være stærkere og leve længere

Med tvivler ikke det påvirker en mand vis de ved der findes en kvinde der kan løbe hurtigere end en i Danmark for mænd har en stor fysisk fordel, det ville jeg i hvert fald påvirke mig og jeg ved jeg måtte tage mig samme, vis det ikke påvirker os er vi blevet for dovne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:56

Mikkel deMib Svendsen:

Er der garanti for, at jeg lever længere hvis jeg ikke drikker, ryger, dyrker usikker sex og kun spiser sundt? Næhh, men det er helt sikkert, at det vil føles sådan Geeked

PUNKTUM! Fuck det er genialt sagt Mikkel haha

Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 08:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

jeg kan garanti at du vil få en bedre hverdag, Uden så meget stress, som du "MÅSKE" har nu?

Hvis du kvitter smøgerne og dyrker noget regelmæssigt motion. For jeg kan næsten regne ud 80 procent af aminos bruger har et stillesidene job ved et skrivebord. I har sikkert også nogen af jer symtomer på stress.

Det eneste jeg kan garanti er at i vil få en bedre livsstil og dermed bedre livskvalitet.

Men jeg ved næsten at der en kommer skriver at DE HAR sgu LIVSKVALITET NU hvor de kan ryge og drikke så meget.

Ja det er nok rigtigt at jeg skal måske tænke hvordan jeg henvender mig til os ;) og ikke så direkte som jeg gør nu

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tag ansvar:

jeg kan garanti at du vil få en bedre hverdag, Uden så meget stress, som du "MÅSKE" har nu?

Garanti? Det er sørme flot. Men ved du hvad, Scientology og Jehovas Vidner tilbyder nøjagtigt samme garanti og deres løsningsmodel kræver ikke at jeg skal opgive hverken fed mad eller smøger.

Garanti for en bedre liv ... hmmm, jeg kan lige pludselig ikke helt se hvilken løsningsmodel der virker mest religiøst fanatisk :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:34

Mikkel deMib Svendsen:

Garanti for en bedre liv ... hmmm, jeg kan lige pludselig ikke helt se hvilken løsningsmodel der virker mest religiøst fanatisk :)

Og anmasende..

Jeg har endnu til gode at møde både folk fra Scientology og Jehovas vidner, der fortæller mig at jeg skal lave mit lov og/eller min livsstil om fordi de siger det :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Nov 10
Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Siger ikke jo ikke at i skal.

men jeg siger tag nu ansvar. Der mange ting man kan tag ansvar for job, familierelationer og sine venner.

men jeg synes at det er vigtigt at man tager et valg for et bedre liv!

I nyder sikkert livet nu, men der er nok fordi i ikke ved hvordan det er at have en succes fuld karriere og være i god fysisk form. men kan meget mere når man er i bedre form.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:42

"tag ansvar", du er kvinde ik?, hvis vi nu skal være HELT ærlige!

Tilmeldt 27. Nov 10
Skrevet kl. 10:48

nej ikke rigtigt

Tilmeldt 27. Nov 10
Skrevet kl. 10:54

Hankøn ja det er jeg;)

jeg vil se om jeg kan spred budskabet på facebook. så via en blog som jeg vil lave ude i fremtiden. så alle mænd forhåbentligt tar godt imod det her. 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)