Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mænd tag nu ansvar for jeres liv

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil sætte fokus på mænds sundhed. Jeg synes nemlig at det er et problem at mænds gennemsnit leve alder er på 76, 5 år - mens kvinderne har en på 80.8 år.
Jeg synes at vi mænd skal tag os sammen så vi ikke kommer bagud i alt i denne her verden. kvinderne tag de bedste uddannelser lige nu. jeg at mænd ska være opmærksom på deres liv. om de har det dårligt i deres hverdag. De skal være opmærksom på at de ikke drikker for meget. og hvis de følersig stresset så sænk nu jeres arbejdeniveau. 
Nej, det er ikke kvindeligt at snakke om sundhed og føleser,det handler om jeres liv!

http://www.facebook.com/pages/Maend-tag-nu-ansvar-for-jeres-liv/173139769371387

Tilmeldt 27. Nov 10
Skrevet kl. 21:30
Mission:sætte sundheden i mænds bevidsthed
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:36

"Tag nu ansvar for jeres liv"

Hvis der er noget mænd IKKE vil, så er det folk der siger direkte, at de skal tage sig sammen.

Så jeg tror du har en forkert indgangsvinkel. Tror mere du skræmmer  mænnerne, end at lokke dem til. Dit "slogan" er simpelthen for hårdt og for direkte.

Men ellers er idéen fin :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nu er den gennemsnitligne levealder mænd kontra kvinder nok næppe udelukkende pga. sund livsstil. Der er også en masse genetisk betingede forhold som er uomtvistelige kvinder/kontra mænd.

Og mon ikke fokus hellere skulle ligge på at have et bedre og sundere liv, hvis man skal sætte tidligt ind hos mænd, er det vel de færreste unge mænd som føler sig truet over "kun" at leve 76 år ?

Tilmeldt 27. Nov 10
Skrevet kl. 21:42

Lund.dk:

"Tag nu ansvar for jeres liv"

Hvis der er noget mænd IKKE vil, så er det folk der siger direkte, at de skal tage sig sammen.

Så jeg tror du har en forkert indgangsvinkel. Tror mere du skræmmer  mænnerne, end at lokke dem til. Dit "slogan" er simpelthen for hårdt og for direkte.

Men ellers er idéen fin :)

Hvis ikke nogen taler direkte til mænd om deres sundhed. så bliver det aldrig bedre...

Tilmeldt 27. Nov 10
Skrevet kl. 21:47

jeg vil sætte sundhed i deres bevidsthed, istedet for nu hvor mænd tænker på at drikke mest og køre hurtigt i deres biler!

istedet for skal de tænke på at spise en ordentlig kost, dyrke noget regelmæssigt motion. og undgå at få stress i deres dagligdag, uden at de gøre noget ved det!

De skal lære gå til læge og ikke for kvindeligt. Men det er sejt at tag ansvar for ens liv/sundhed!

Tilmeldt 27. Nov 10
Skrevet kl. 22:17

Er der ingen som synes ideen er god? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32

tag ansvar:

Kan godt se hvor du vil hen med ideen, men du griber det an på den forkerte måde. Mænd bliver ikke motiverede af at nogen siger "tag nu ansvar for dit liv man!" - den slags kommandoer bliver ignoreret fordi vi ikke gider at blive bosset rundt. 

At argumentere for levealder er også lidt et tomt argument. Mænds risiko for at dø i en ung alder er høj fordi vi elsker farlige ting og den slags trækker ned i statestikkerne.

Jeg tror desværre du spilder din tid og burde måske fokusere på noget mere specifikt som f.eks. "sund mad til rigtige mænd" eller noget i den stil. Noget hvor man er sund uden at gå for meget på kompromis med den indre vildmand, der helst vil spise bacon, drikke øl og lege med ild ;)

Er ked af at slå din idé lidt til jorden - men nu fik du ihvertfald et ærligt indblink i mine tanker om projektet :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

tag ansvar:

Det er da i hvert fald prisværdigt, at du bekymrer dig om vores levealder.

Men når det er sagt så er der ikke nogen (der ikke kender mig), der skal fortælle mig at jeg skal tage ansvar. Jeg ved udmærket hvad jeg skal og ikke skal, og det er der ikke en fremmed der skal fortælle mig.

Deroduver er jeg gammel nok til selv at bestemme. Jeg kender de mulige konsekvenser af min livsstil. Hvis jeg ikke kunne acceptere disse, ville jeg lave det om. Vi bliver tudet ørerne fulde med at stort set alt hvad vi foretager os er skadeligt, og medfører sandsynligvis døden i yderste konsekvens. Jeg magter ikke at høre på mere.

Jeg er klar over at jeg dør tidligere hvis jeg ryger, drikker, dyrker for lidt motion, går i solarie, dyrker ubeskyttet sex, råber "bøsse" efter rockere osv. osv. Der er oplyst mrkant om det, og nu tager jeg så mine egne valg. Og konsekvensen af disse, er mit ansvar. Så jeg tager rigeligt ansvar ( ikke at det kommer dig ved hvordan jeg lever mit liv).

At du sandsynligvis vil ændre din livsstil og blive ældre, er fint med mig. Men det er ikke noget du behøver at inddrage mig i :o)

Og som en lille kommentar. Der står ikke ret meget på din Facebook side, men det der fylder mest, er råd til kvinder om hvordan de hjælper deres mænd i gang med en sundere livsstil. Det er jo ikke at tage ansvar, men tværtimod at skbbe det over på kvinderne. Så måske burde du ændre den til at hedde: "Kvinder - tag ansvar for jeres mænds liv"

Men held og lykke med projektet :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 23:47

Spred det positive budskab med en gulerod i stedet for en pisk.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)