Banner øverste flytte opad på siden, da der meget stort tomrum før der kommes til banner , lidt større tekst i banner at det er vindus polering i tilbyder.
Teksten forsiden mødes af en tæt skrevet teksten uden nogle overskrifter h1 og h2, dette gør teksten uoverskuelige
Billeder kunne jeg ingen se på siden , dette kan sige meget mere end 1000 ord og sælger tit dit budskab langt bedre ud ad til
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg kan godt lide den simple opbygning af siden. Men jeg har lige et par rettelser:
- Man kan ikke se den sidste del af dit slogan, fordi den har samme sorte skrifttype som baggrundsbilledet.
- "Skinner" er stavet "skinder" i dit slogan - ved ikke om det er meningen?
- Jeg synes, at boksen om Aplus Polering er for uoverskuelig. Den kunne måske gøres kortere og mere præcis. Ellers kunne du markere overskrifterne med fed skrift.
- I rul-ned menuen kan man kun se halvdelen af teksten.
Næsten rent blåt, det ser måske en smule kedelig ud og meget af siden smelter sammen..
Teksten er alt for tungt, jeg kan se at du har nogle overskrifter, men der er ingen forskel på dem ud fra den almindelig tekst.. Brug h1 tags til overskrifter.
Under "Vi tilbyder" er alle knapper for små, dvs ordnet københavn bliver kappet af. Ved ikke om det er i alle browsere men det er det her hos mig Firefox..
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg ville fjerne muligheden for kommentar på siden, det pynter ikke på siden med alle de kommentar felter, men virker måske mere useriøst at siden er "blog" opbygget.
Jeg ville fjerne muligheden for kommentar på siden, det pynter ikke på siden med alle de kommentar felter, men virker måske mere useriøst at siden er "blog" opbygget.
Er det wordpress du har lavet siden i?
Man kan få en masse flotte premium templates, som har muligheden for at forside ikke er blog opbygget men at der er et menupunkt der hedder blog.....