Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside med rabatkoder - Hvad synes I?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 22:54

Jeg er glad for du kan bruge dem. Jeg synes det ser godt ud det hele, og jeg er som sagt meget interesseret i at komme ind på siden når jeg åbner :)

1. Nej jeg tænker navnet på shoppen. Lidt mere tydeligt. 

3. Måske lidt alá shopnyt.dk Så Kan der måske være et 3-4 stk ved siden af hinanden. Eller måske bare 2. Måske gøre billedet lidt mindre og en lille tekst med procenten og shoppens navn. Så når man klikker på ikonet kan man komme ind og læse en masse info om shoppen.

4. Jeg tror ihvertfald det ville blive godt, så man hele tiden har menuerne klar.

Hmm.. Jeg kan ikke forstå at de ikke vil have shoppen der inde. Jeg skal nok sprede rygtet blandt folk jeg kender.  Ellers prøv at skrive på nogle forskellige forums og fortæl om siden. Evt. lav noget info om siden i et dokument og send det rundt.

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:04

Kasper Bengtson:

Hvad synes I forresten om denne landingsside til webshop-ejere:

HuskRabatten.dk | Gratis markedsføring af din webshop

Jeg synes den er meget god. Jeg ved ikke om det er min opløsning, men det hele virkede større end resten af din side. Lidt "BANG!!" da den kom op. Men ellers er det helt sikkert noget der tiltaler mig..

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 23:31
lyder godt ;)
1. Kan du lavet et screenshot af stedet, hvor navnet på shoppen skal være tydeligere? 
3. Jeg kan godt se det smarte i, at der er 4 ved siden af hinanden, men jeg synes faktisk det virker en smule uoverskueligt. Jeg tror jeg fortsætter med at have kupon-layoutet som nu indtil videre.
ang. det med at læse mere om shoppen, så har butikkerne mulighed for at tilføje en html beskrivelse ved oprettelsen - De har altså selv muligheden for at skrive om dem selv. Min erfaring med tekst er dog, at det ikke er nødvendigt. Folk, som besøger HuskRabatten.dk tænker "Køb", så det skal de have lov til - Hvis de så vil vide mere, har webshoppen nok en info-side ;)
Jeg tror problemet er, at de hver dag får så mange tilbud fra linkkataloger, luskede firmaer mv. at de siger nej hver gang på forhånd. Jeg har fået skrevet en god reklametekst, som jeg kan sende elektronisk, men jeg må jo ikke sende den rundt til webshopsenes mail-adresser. 
Udover reklameteksten, regner jeg med at bruge Landingssiden som informationsside til webshops. Der står hvad man får ud af det ;)
Har du forslag til andre erhvervs-forums end amino
Mange tak for spredningen af rygtet - Det sætter jeg stor pris på! ;)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 00:01

1. Nogle af dem har det. fx " 10% rabat til H&M's webshop". Jeg synes bare navnet altid skulle stå øverst. Men det er måske noget der er op til shoppens ejer?? Jeg kan godt sende et screenshot hvis jeg ikke har beskrevet det ordentlig nu. Det andet var måske lidt vollapyk :)

Kan der evt. sættes et logo ind?

3. Det kan jeg egentlig godt se. Så kan du måske når der kommer flere på siden dele menuerne mere op. Fx. så tøj og Ure & smukker ikke er sammen. Jeg er bare bange for at siden bliver alt for lang, og folk (ihverfald jeg) gider ikke kigge flere sider igennem. Men den roterende menu i toppen er super. Så kan alle siderne selvfølgelig ses.

helt andet.

Når man klikker på "klik for at kopiere" Så går den ind på selve shoppen. Skulle den ikke kopiere koden?

Og så kan jeg ikke huske om jeg har skrevet det før, men kommer der ikke et kommentar felt, hvor rabat koden kan kommenteres (ikke facebook)

Hmm ikke erhvervsforums. Men der er mange der fortæller om deres shops på forskellige forums. Der kunne du måske lige får idéen med ind. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 02:31

Jeg har netop oprettet et indlæg om hvorfor jeg synes sider som din er et helt fantastisk redskab som overgår linkkataloger. Jeg mener at rabatkataloger giver bedre linkbuilding i modsætning til traditionelle linkkataloger.

Her har jeg også listet dine konkurrenter. Jeg ved der er flere - men jeg har primært fokuseret på de danske, og der dækker jeg nok de mest udbredte + lidt flere.

Giv mig gerne lidt feedback på mit første indlæg..

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:36
Side 4 ud af 4 (37 indlæg)