Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside med rabatkoder - Hvad synes I?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg har netop oprettet HuskRabatten.dk, som er en database over rabatkoder til forskellige webshops. Hjemmesiden er kun i beta, men det er muligt allerede nu at oprette en bruger og indsende en rabatkode til sin webshop

Inden jeg begynder at kontakte diverse webshops for at høre om de er interesseret, kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening. Hvad mangler jeg (udover koder) og er der noget der skræmmer jer væk?

Siden har ikke kostet mig ret meget at lave, da jeg selv har sat den op. Jeg ved at der findes andre steder på nettet med rabatkoder, men min skal differentiere sig ved at være overskuelig, pålidelig og ved ikke at indeholde ret mange reklamer. 

På forhånd tak for feedback! ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anyone?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:56

okay designSmile

Billeder forsiden de er meget utydelige jeg kan ikke se helt præcist hvad der står i de 3 billeder, kan klikke videre på denne i midte nye kunder dog stadig lidt utydeligt at se alt i banner der.

Lange tekster er uoverskuelige ingen overskrifter ved nyt emme som gør man hurtigt ser nyt emme starter, husk brug gerne h1 og h2 til overskrifter og underoverskrifter.

Interne links struktur egen hvor du hver gang der står noget om et emme linker til den relevante siden , gerne med dette søgeord der passer til  dette ord, dette hjælper lidt på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:56

Hvem sletter udgåede rabatkoder? Jeg mener, hvem gider i virkeligheden bruge siden, hvis det ender med at man har fundet en rabatkode som er udgået - sletter og holder du øje med dem?

Designet i er øvrigt cool nok synes jeg. Det ser godt ud og er overskuelig - der sker noget på siden og det gør at man ikke finder den usandsynlig kedelig :-)

Godt arbejde, men første spørgsmål kunne jeg godt tænke mig at få svar på.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:12

Tak for svar ;)

Michael @ Jeg kan godt se hvad du mener med, at de 2 billeder til højre på siden ikke er god kvalitet - Det vil jeg rette op på. Den interne link building samt anden søgemaskineoptimering samt markedsføring af siden vil jeg tage løbende. Tak for hjælpen.

Wi @ Tak for rosen af designet. Godt at den ikke er kedelig! ;) Jeg er helt enig i, at der ikke skal være forældede rabatkoder - det er netop dét, som er problemet med andre rabatsider.

Jeg har valgt at løse problemet på 2 måder:

1. Når man indsender en rabatkode, kan man vælge at skrive udløbsdato på - Når den udløber slettes den automatisk.

Men hvad med de kuponer, hvor der ikke er angivet dato? 

2. Jeg har installeret et rating-plugin, så de besøgende kan stemme om, hvorvidt koden virkede eller ikke. Via administrator-systemet, kan jeg se hvilke koder, der får en dårlig score, og dermed slette disse. 

Det bliver altså en blanding af automatik og manuel sletning fra min side :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 17:44

Rigtig godt koncept :) Og gode muligheder i det :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:50

Du kan med fordel kombinere det med affiliate. En række webshops har både et affiliate program, samt rabatkoder. Tjek Partner-ads.com og Tradedoubler.dk

Når jeg støder ind i en webshops med rabatkode-felt, søger jeg altid på facebook+google, for at opspore en aktiv rabatkode.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 18:18

Jeg synes siden ser rigtig fed ud. 

Jeg har et par detaljer som jeg synes kunne være godt:

* På forsiden: Hvad med at "linjen" med billederne og rabat, kunne køre til højre/venstre automatisk, istedet for at man trykker på pilen? 

* evt. have et nyhedsbrev, hvor man kunne tilmelde sig forskellige interesse områder.

* Under kommentarer: evt. gøre sådan at man ikke nødvendligvis skal dele det på Facebook?

Men jeg synes generelt at den er rigtig god, og godt navn du har der til!! Du må meget gerne sende mig et tilbud for at komme ind på siden....

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 23:47

Hej folkens

Mange tak for de finde svar! :)

Ang. affiliate, så har jeg sat siden op sådan, at jeg mellem rabatkoderne har mulighed for at vise et par tilbud fra et affiliate-netværk. Dette vil jeg dog først gøre brug af, når der er over 150 shops på siden - Det er ikke meningen at der skal være for mange reklamer på siden - Den skal være enkel. Derudover har jeg jo også gjort plads til lidt Adsense i sidebaren ;) 

Jeg har også altid brugt google til at finde rabatkoder, og fik netop idéen derfra - Derfor vil jeg også søgemaskineoptimere siden godt - Hvis jeg kan få mine kunder på førstepladsen i google, burde jeg også kunne få HuskRabatten.dk derop ;)

Thomas @ Gode forslag du kommer med! :) Jeg havde faktisk slet ikke tænkt på at gøre linjen med billederne automatisk. Jeg vil forsøge at lave det, så den kører selv - Så må vi se om det lykkes for mig.

Nyhedsbrev skal der helt sikkert være, når der kommer flere webshops på :)

Ang. kommentarfeltet, så er det muligt at fjerne fluebenet fra "Føj kommentaren til Facebook" og dermed undgå at kommentaren bliver postet.

Det er helt gratis for webshops at tilmelde sig siden, og det er allerede nu muligt at indsende en rabatkode til sin webshop.

I fremtiden vil det være muligt for webshops at betale f.eks. 20 kr. pr. måned for at få vist et link til deres Facebook side sammen med rabatkode, men som Thorborg siger; "Man skal starte med en version 1.0" 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 09:25

Hej Kasper.

Jeg er glad for at du kan bruge det til noget. Jeg følger spændt med på siden, og du kan regne med at se mig som kunde når min webshop kommer i luften.

Held og lykke med projektet 

og god weekend...

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)