Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside med rabatkoder - Hvad synes I?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at hive fat i Ken fra Partner-ads og høre ham om han vil være med til, at gøre det på den måde med annoncørerne i hans netværk.

Ellers få Casper (Ioos Internet) til at lave et stykke kode, der kan tracke det for dig. Han har selv lavet et lille tracking system til Parfume-priser.dk, så han kan helt sikkert lave et lille system du kan bruge.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:47

Hej. Jeg har netop fået svar fra partner-ads, som siger at det er muligt med deres system og jeg kan se at deres annoncører giver op til 20 % i provision.

Hvad synes I jeg skal aftale med dem at jeg får? 

Jeg overvejer lidt at gøre det som følgende:

Procent af salg: Mindst 5 % til mig og 5 % til de besøgende. Såfremt provisionen er 20 % vil jeg foreslå at det bliver halv-halv og dermed 10 % til mig og 10 % til kunden.

Klikpris: Her vil jeg igen kræve at kunden mindst får 5 % rabat på varene. Men hvad synes I vil være en rimelig klikpris? 2-3 kr. ? eller kan jeg tage mere?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 10:22

Kasper Bengtson:
Klikpris: Her vil jeg igen kræve at kunden mindst får 5 % rabat på varene. Men hvad synes I vil være en rimelig klikpris? 2-3 kr. ? eller kan jeg tage mere?

Ville det ikke være lettere at få kunder hvis du tilbyder, at kunden betaler når der bliver lavet en handel med med en rabat-kode fra din side? Så tror jeg sagtens at du kan tage mere. 

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:50

Det har du sikkert ret i.

Det ser ud til at den slags aftaler kun er mulige med Partner-ads og de har da også nogle hjemmesider, som jeg kan tage kontakt til. Men der kun 70-100 styk i alt, og det synes jeg er for lidt.

Jeg har bestemt mig for at køre den taktik der lyder på, at få så mange webshops som muligt til at tilmelde sig hjemmesiden. Når siden så er oppe at køre med f.eks. 150 butikker, vil jeg begynde at lave nogle aftaler med forskellige shops. F.eks. mulighed for, at betalende webshops kan få vist deres Facebook side sammen med rabatkoden = flere fans. En service, som mange virksomheder gerne vil betale for. Der er med hjemmesidens system mulighed for at lave "pakker" med forskellige funktioner, hvilket jeg vil aktivere når den tid kommer.

Så til at starte med skal servicen altså være gratis for webshopsene.

Jeg kan derudover bruge hjemmesiden til at reklamere for KB-Marketing's specialdesignede Facebook sider

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 13:37

Jeg tror ihvertfald det vil blive nemmere at få de forskellige webshops på denne måde i starten. Nu taler jeg jo så også kun for mig selv, og det ville fange mig mere (især som ny) at kunne gøre tingene gratis i starten.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 14:19
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 14:32

Hej Arlo

Det er jeg klar over. Der findes også rabatkoder.com, men mit mål er at differentiere sig fra begge. Rabatkoden.dk er ikke opdateret og understøtter ikke de samme funktioner, som HuskRabatten.dk snart kommer til.

Men tak for info ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Kasper Bengtson:

Hej igen

Kan godt se hvad du mener med eksemplet med pricerunner. Det kunne være rigtig fint at få den slags ind på siden. 

Men er der nogle af jer, som kender nogle affiliate netværk med danske sider, som indeholder mange rabatkoder osv?

Har jo netop fået at vide at jeg ikke må sende mails ud til de forskellige shops, så jeg er nød til at gøre det gennem et affiliate netværk, hvis det er. 

Webgains, TD - Der kommer mere i fremtiden - Det er kæmpe stort i UK og US og det er en kombination af affiliate og rabatkoder. Mener at Webgains UK har over 300 aktive koder pt

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 21:23

Hej Kasper.

Jeg kiggede lige forbi din side huskrabatten.dk og undrede mig over noget:

- Når man går ind under en kategori, så synes jeg ikke navnet på siden med rabatkoden, er tydelig nok. Kunne navnet ikke stå som en overskrift?

- Jeg synes måske forsiden bliver for rodet med "facebook boksen". Kunne man måske fjerne den og så kun have den under kategorierne-

- Jeg tror når du får mange shops på siden, bliver det meget uoverskueligt under kategorierne. Forestil dig hvis du har 20 shops under fx "bil og transport". Så skal man scrolle i lang tid for at komme til den nederste

- Og så savner jeg listen over udvalgte kategorier på alle siderne, istedet for man skal tilbage på forsiden.

Jeg håber det er okay jeg lige kommer med disse ting. Jeg tror (ikke sikkert det er det rigtige) at det ville være godt :)

God Jul..

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:43

Hej Thomas

Tusind tak for forslagene. De er guld værd for mig ;)

Jeg svarer dig lige i punktform:

- Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener her. Mener du navnet på selve rabatkoden ligesom her:

2. Jeg er helt enig ang. Facebook boksen på forsiden. Jeg har længe forsøgt at finde en løsning på problemet og her til aften har jeg fået en programmør til at fjerne den, så den nu kun er der, når man klikker sig ind på rabatkoden.

3. Det har du nok ret i - Har du forslag til hvordan man kan forbedre dette? Jeg har indstillet den til at vise 10 rabatkoder ad gangen under hver kategori - Der skal altså ikke scrooles vildt meget - i stedet kan man klikke på "næste side". Det er dog ikke synligt endnu, da der ikke er så mange shops endnu. Derudover er der jo også søgemaskinen (som snart forbedres) samt oversigten over butikker.

4. Det kan jeg godt forstå ;) Jeg er igang med at lave en mere overskuelig menu til kategorierne, som skal vises på alle siderne. 

Endnu engang Tak for forslagene!

Har du/i idéer til, hvordan jeg får flere webshops med på siden, så sig til! :) Jeg har forsøgt med telefonisk kontakt - Men det gav ikke så meget. Jeg var den 5. der ringede med et tilbud den dag og de tror ikke på at det er gratis. 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)