Okay, men hvad der kan forvirre mig ved det er så; hvordan kan det være at du ikke interesserede dig for dem før, da du jo som du selv siger har fået talrige mails, og er blevet mindet om at de eksisterede konstant? Jeg mener.. Det må da være spild af penge fra Thorborg's side hvis mange føler det sådan, at hans tidligere kampagner ikke har virket, men det der i virkeligheden skulle til var en ændring på forsiden? |
Ja, du har da principielt en pointe - og det er da egentligt også et godt spørgsmål.
For mit vedkommende har ekspert-blogs'ene (og markedsføringen af dem) bare været uinteressant støj. Det tager ikke mere end et sekund at afkode om indholdet er relevant for mig eller ej. Og det har det tilsyneladende ikke været.
Jeg tror nok - uden at jeg har tænkt dybt over det - at det er lidt uinteressant at de samme mennesker som blogger, også er de mennesker, man har vendt og drejet tingene med i debatten i de sidste 4 år. Samtidig har emnerne ikke rigtigt vist noget nyt.
Når jeg modtager et nyhedsbrev om at en dygtig seo-ekspert nu igen har skrevet noget klogt om seo...så bliver jeg bare såååååå træt i sulet. Det har ikke min interesse det mindste, så hvorfor skulle jeg gå ind i læse det? I stedet bliver jeg anti-agtig og tænker: Jeg får snart spat af al den seo og afiliate-snak!
Jeg er overbevist om, at Thorborgs kampagner har virket super godt. Bare ikke lige på mig. Men jeg er jo heller ikke nødvendigvis synonym med flertallet:-)
Da jeg skrev indlægget her i tråden, var det egentligt mest fordi det kom bag på mig, at der var lidt mere end seo, webshophalløj og afiliate på blogs'ne. Og det faldt jeg KUN over fordi den nye forside fik skubbet mig til liiiiiiige at tjekke det ud alligevel.
Nu må jeg bare krydse fingre for at der kommer flere rigtig spændende eksperter ind. Og at det kan blive sat op som et værktøj der er overskueligt at benytte sig af og deltage i...alt efter hvad man har interesse i.