Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der her...

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:
P..S. Jeg ved godt hvad en 301 er, -og efter bedste overbevisning og flere gang bekræftet af DD's support er det også sat rigtigt op, - men det er der altså noget der ikke er...:S
Hæ, ja det kan man jo godt sige at det ikke er. Jeg tror du skal snakke med din udbyder igen. Måske fortælle dem at der er noget galt, og at den ikke er opsat korrekt. jeg er ikke selv ASP/ISS mand, hjemmesiden ser ud til at være lavet i ASP, men allier dig evt. med sådan en, som kan fortælle dig hvordan det skal gøres rigtigt.

Jeg mener at Thomas Rosenstand har en del erfaring lige med den type webshops. du må ikke hænge mig op på det :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:46

Ulrik - mensbasic.dk:

Puha KIm..;-)) Tak for dit svar.. Men bare jeg da viste havd jeg skulle søge efter..:O

vh/ Ulrik

Måske den der kan hjælpe dig lidt på vej. Formoder at det er en dandomain webshop du har?. du skriver ikke så meget om det nemlig, når man lige hurtigt skimmer indlæggene.

http://www.amino.dk/forums/t/82930.aspx

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:24

Tak for svar igen Kim..

Jo det er en DanDomain, -og jeg har netop "truet" dem med netop Thomas Rosenstand..

Men i ren desperation gjorde jeg "noget" igår aftes, -jeg ved ikke helt hvad.. Men det underlige er, at hvis jeg nu trykker på linket:

Http://mensbasic.dk

Så kommer jeg rigtigt ind nu - altså på adressen med www - det gjorde jeg ikke for en time siden - så om det "noget" har virket, ved jeg ikke.. men ellers har seneste svar fra DD været:

"Jeg bliver fint omdirigeret fra http://mensbasic.dk/ til http://www.mensbasic.dk/ - så det må være et lokalt DNS problem."

Nogen der ved om man kan tage sådant et svar for gode varer?
Lokale DNS-problemer!!! - Er det noget der forekommer?:O

vh/ Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:25

Gu' gør jeg røv - jeg kommer forkert ind.. tjekker lige den der tråd, -tak for hjælpen Kim!

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:38

Hmm bruger jeg den  header checker som Frank henviser til, så viser den godt nok at den bliver omdirrigeret så det må jeg jo stole på..:S

Det gør da ikke noget Taastrup Smørrebrød, - velkommen til, - jeg kunne da godt lige bruge et stykke højtbelagt....:P

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 11:47

Er det med vilje, at du skriver "gardarobe"? Det staves "garderobe".

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:58

Hej Rasmus, - nix. og troede også jeg havde fået det rettet - men åbenbartt ikke - det bliver det nu, det kan jeg da finde ud af...;-))) 1000 tak for det!

Vh/ Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:01

Nu giver jeg snart op!!! Nu har jeg tømt min cache efter alle kunstens regler, på både den ene og den anden måde, - men jeg bliver ved med at kunne komme ind uden www ved at trykke på linket..(nu er der snart ikke mere hår tilbage!)

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 12:02

Nok bedst - når det nu ligefrem står i beskrivelsen :-)

Venligst

Rasmus

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:08

Nårh.. det er den du mener.. Ja - men der er jo så nød til at skal haø gåågle forbi igen, - for på siden der har jeg da rettet det...;-) Og min beskrivelse er en hel anden nu...:O

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)