Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der her...

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Jeg havde kun set din beskrivelse i tråden her. En hurtigt kig på nogle af dine sider afslørede et par småting mere:

Du skal bare markerer feltet > Du skal bare markere feltet

Som udgangspunkt kan du bruge følgede > Som udgangspunkt kan du bruge følgende

hvad der nok kan betegnes som værende provinsens > hvad der nok kan betegnes som provinsens

Målet for mensbasic.dk er, at vi skal kunne leverer > Målet for mensbasic.dk er, at vi skal kunne levere

Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke > Betingelserne gælder i tilfælde, hvor der ikke

Når du returnerer dine varer, beder vi dig vedlægge enten kopi af din faktura, alternativt en seddel > Når du returnerer dine varer, beder vi dig vedlægge enten kopi af din faktura, eller en seddel

Du burde også se på nogle af formuleringerne, f. eks. her:

Enkelte varer er bestillingsvarer, men vi afsender dine varer indenfor 5 hverdage. Du bruger ordet "varer" tre gange i én sætning. Det kan formuleres mere elegant.

Desuden er der forskellige kommaproblemer. Og hæng mig venligst ikke op på eventuelle andre fejl. Jeg har langtfra nærlæst hele din tekst.

Venlige hilsner

Rasmus

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:11

Det er SUPER Rasmus, - 1000 tak skal du have!;-)))

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 21:53

Selv tak :-)

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:00

SÅ - efter en masse frem og tilbage med Dandomain, -så BURDE det nu ikke være muligt at tilgå min side uden www...

hvis nogen som helst kan, - vil i ikke lige give lyd så?

http://mensbasic.dk

skal meget meget gerne ryge overpå www-adressen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:08

Det virker fint hos mig ;)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:08

Kan ikke længre fremprovokere fejlen, så det ser ud til at lykkedes :)

Hvad var der galt?

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 13:16

Virker også fint, når jeg prøver. Hvordan gjorde du? Jeg har vist samme problem.

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:20

Kanon Mark, - det var dig jeg var mest "nervøs" for...;-)))

Jamen hvad var galt!!! Der kommer jeg nok lidt til kort, - bare noget..Men ikke på vilkår om jeg kunne få dem til at indrømme det... Før jeg fik en af dem til at trykke på et link, fremfor at indtaste adressen, - så røg de også ind uden www.. Men indtil da troede de jeg var en rygende idiot..:S

Men det er så fantastisk så i det cms jeg sidder med, der kan man fra adm.delen sidde og intaste sine "301", - som så åbenbart ikke er "rigtige" 301-ere allligevel og man har skullet bestille en "url-forward" ved siden af.

Som det ser ud lige nu, så lader det til at det virker, -og de har gjort noget ved min "shop" som en test. Som jeg så går udfra de implementerer hos de andre, - m.m. jeg kan få fremprovokeret fejlen igen.. så tryk for hulan - så du/i lyster.. for jeg kunne jo heller ikke selv før, - før jeg havde trykket på linket tilstrækkeligt mange gange...

http://mensbasic.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:24

Århhh nej Rasmus... for høvlan..

Skriv eller ring til Dandomains support hvis du kører på deres platform, og henvis til mensbasic og si' til dem at du oplever samme problem, at du svarer både med og uden www -og de skal gøre "det samme" ved dig.

Han hedder Martin S. Johansson ham jeg har været mest i kontakt med..

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 13:26

Ok, tak skal du have. Jeg er nu ikke hos Dandomain, men hos one.com. Jeg prøver deres support.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)