Hej Ulrik Jeg havde kun set din beskrivelse i tråden her. En hurtigt kig på nogle af dine sider afslørede et par småting mere: Du skal bare markerer feltet > Du skal bare markere feltet Som udgangspunkt kan du bruge følgede > Som udgangspunkt kan du bruge følgende hvad der nok kan betegnes som værende provinsens > hvad der nok kan betegnes som provinsens Målet for mensbasic.dk er, at vi skal kunne leverer > Målet for mensbasic.dk er, at vi skal kunne levere Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke > Betingelserne gælder i tilfælde, hvor der ikke Når du returnerer dine varer, beder vi dig vedlægge enten kopi af din faktura, alternativt en seddel > Når du returnerer dine varer, beder vi dig vedlægge enten kopi af din faktura, eller en seddel Du burde også se på nogle af formuleringerne, f. eks. her: Enkelte varer er bestillingsvarer, men vi afsender dine varer indenfor 5 hverdage. Du bruger ordet "varer" tre gange i én sætning. Det kan formuleres mere elegant. Desuden er der forskellige kommaproblemer. Og hæng mig venligst ikke op på eventuelle andre fejl. Jeg har langtfra nærlæst hele din tekst. Venlige hilsner Rasmus
|
Det er SUPER Rasmus, - 1000 tak skal du have!;-)))