Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der her...

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Ulrik - mensbasic.dk:
men nu kan jeg også selv ca. hver anden gang jeg trykker på linket, slår den ikke over...hva' fa'en sker der lige for det..:S

">Se du denne video så har du noget konkret at gå videre med ;)

/allan

Jeg tror godt trådstarteren ved hvad en 301 redirect er :) Problemet er vel, at den ikke altid virker. Nu har jeg klikket på linket igen, og der kommer www. foran, jeg sidder så ved en anden computer nu end igår.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:51

Mark MK:
Jeg tror godt trådstarteren ved hvad en 301 redirect er :)

Det er nu ikke min opfattelse ;)

/allan

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 07:54

DesignYOU:

Mark MK:
Jeg tror godt trådstarteren ved hvad en 301 redirect er :)

Det er nu ikke min opfattelse ;)

Jeg tror godt han ved det grunlæggende, det kan være at programmeringen ikke er tip-top, men det lære rosenstand da ikke i den video.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:00

Mark MK:
Jeg tror godt han ved det grunlæggende, det kan være at programmeringen ikke er tip-top, men det lære rosenstand da ikke i den video.

Med fare for at afspore denne tråd er jeg nød til at sige til dig, det for mig ser ud til han har en anden person til at lave dette her .... om han kan bruge mit link til noget lader vi fint være op til ham ... det behøves du ikke spilde dit (og mit) krudt på ;)

lad den nu ligge her ;)

/allan

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:58

Hej Allan, - tak for din hjælp, -og jeg har godt set videoen før, -og jeg har fra starten af været meget opmærksom på det,  - så derfor harjeg også sat det op i min adm.del,  og derfor overrrasker det mig meget at det kan lade sig gøre.. Og jeg ved sq ikke hvad hulan jeg skal gøre ved det..

Det svar jeg har fået tilbage fra DD support, er:

"Viderestillingen kan kun virke på hoveddomænet. Så hvis du feks har kunder der har lavet et bogmærke i deres browser direkte til feks mensbasic.dk/shop/frontpage.html, så kan vi ikke gøre noget ved det. Går de derimod ind på mensbasic.dk viderestilles de til www.mensbasic.dk"

- Og det er jo noget fis, -for det kan jeg på ingen måde forestiller mig at Mark har gjort..

Hvad der forvirre mig endnu mere er, at hvis jeg prøver at se efter havd der er indexeret hos google, - skriver jeg adressen med www. så er der et resultat mere end uden www - og det er så sjovt nok min forside, -som jeg har indsat billede af længere oppe i tråden... Så nu er jeg da HEEELT blank påhvad der sker...!

Jeg kunne være nysgerrig efter at vide hvordan Mark er tilgået siden 1. gang, - for trykker jeg på hans link, kommer jeg også ind uden www.

Sikke da noget rod!:S

vh/ Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:59

endne mere rod, - for copy/paster jeg linket ind i adresselinien, kommer jeg også rigtigt ind, - altså på www-adressen...

HM!

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 10:09
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:12

Mit forslag eller min vurdering er at der opsat en forkert header, en header som ikke er opsat korrekt kan nemlig godt lave den type fejl.

Jeg ved samtidig også at andre har oplevet eksakt den samme fejl, så laver du en søgning på dit problem, vil du finde noget som rammer lige dit system. Men der hvor jeg ville kigge først, er på dine headers, det vil sige at din udbyder nok skal se på det.

Så det er nok der du/I skal tage et kig.

Det kan nemlig sagtens ske at en header redirecter korrekt i en browser, mens den ikke gør det i en anden browser. også selvom det er samme version, samme styresystem osv osv.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:15

Ja og det er jo det der er rent "pik og patter", -og trykker du på linket kommer du forkert ind, -men copy/paster du det ind i adresselinien, - kommer du rigtigt ind..

Og så er det min formåen står lidt af.. og derfor var jeg lidt nysgerrig efter hvordan du kom ind første gang Mark..

vh/ Ulrik

P..S. Jeg ved godt hvad en 301 er, -og efter bedste overbevisning og flere gang bekræftet af DD's support er det også sat rigtigt op, - men det er der altså noget der ikke er...:S

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:31

Puha KIm..;-)) Tak for dit svar.. Men bare jeg da viste havd jeg skulle søge efter..:O

vh/ Ulrik

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)