Hej Allan, - tak for din hjælp, -og jeg har godt set videoen før, -og jeg har fra starten af været meget opmærksom på det, - så derfor harjeg også sat det op i min adm.del, og derfor overrrasker det mig meget at det kan lade sig gøre.. Og jeg ved sq ikke hvad hulan jeg skal gøre ved det..
Det svar jeg har fået tilbage fra DD support, er:
"Viderestillingen kan kun virke på hoveddomænet. Så hvis du feks har kunder der har lavet et bogmærke i deres browser direkte til feks mensbasic.dk/shop/frontpage.html, så kan vi ikke gøre noget ved det. Går de derimod ind på mensbasic.dk viderestilles de til www.mensbasic.dk"
- Og det er jo noget fis, -for det kan jeg på ingen måde forestiller mig at Mark har gjort..
Hvad der forvirre mig endnu mere er, at hvis jeg prøver at se efter havd der er indexeret hos google, - skriver jeg adressen med www. så er der et resultat mere end uden www - og det er så sjovt nok min forside, -som jeg har indsat billede af længere oppe i tråden... Så nu er jeg da HEEELT blank påhvad der sker...!
Jeg kunne være nysgerrig efter at vide hvordan Mark er tilgået siden 1. gang, - for trykker jeg på hans link, kommer jeg også ind uden www.
Sikke da noget rod!:S
vh/ Ulrik