Nej jeg vil ikke udelukke 5 og 6 fra google søgninger. Jeg er enig i at prissammenligning og forum/blog er udemærkede sider. Hvor stor en procentdel af affiliate siderne på nettet udgør de ? 50% ? Det jeg opponerer imod er de sider som forstyrre en når man søger. Hvor der intet relevant eller ny information er og hvor siderne ikke har været opdateret i flere måneder. Dem støder jeg oftere og oftere på. Når du siger jeg vil lukke alle afiliate sider, er det så fordi du har læst min provokerende overskrift, men ikke mit indlæg ?
|
Cre8ive:Lidt som med Postdanmarks reklame spam i min postkasse.. Jeg ser mig fri i et par dage, og så lige pludselig falder fælden og jeg må forpustet slæbe mig op på 2 sal med favnen fuld af optændingspapir uden overhovedet at have brændeovn... Når jeg så har fyldt skraldespanden til renden med alt deres crap, kan jeg så gå ned af samme trapper igen for at smide posen i containeren..
Så afmeld dog det lort - hvor svært kan det være.
Så sparer du både ressourcer for Post Danmark og naturen, i stedet for at brokke dig uden at gøre noget selv.