Nu er det så dejlig nemt at sidde i sin Hellerup villa, og snakke om hvor dårlig vi behandler det ene eller andet. Og hvor dårligt de politiske partier klarer sig. Men en ting man ikke må glemme, det er at vi lever i et demokrati. Og derfor, har DF fået den position, som de har. Og så kan man sidde her og tude over det. Eller gøre noget ved det. Og så er det jo altid nemmest at tude, for så bliver man ikke jagtet, men får en masse skulderklap. Egentligt fatter jeg ikke en brik af hvad I skriver. For nu bor jeg ved siden af Århus største ghetto, og de eneste iværksættere der, er jo pizza ejeren der har ansat sin familie, som er på offentlig indkomst. At man smaligner med facebook og Microsofts grundlæggere i denne hensende er jo direkte pinligt. For det sker desværre kun ud af en google. Det er så få der lykkes at få det til at blive så stort. Og tager man mange af de vækst virksomheder, der er. Så har de en investor i røven, som der vejleder dem. Eller direkte kører showet for dem. Og så til det med lovgivningen, jeg bifalder ethvert tiltag, til stramninger. Det være sig mod tyskere, da de har en helt anden mentalitet end vi danskere, eller om det er muslimer, igen en anden instilling til tingene. Jeg bor somsagt i nærheden af en ghetto, og lever næsten under politibeskydtelse, da de har været nødsaget til at oprette en døgnbemandet politi station 500 m fra hvor jeg bor. Som igen er en ekstra udgift for samfundet, og som egentlig ikke figurer nogen steder. Et andet faktum, er også at største delen af de indsatte idag er af anden etnisk oprindelse end dansk, selvom de kun udgør en procentdel af befolkningen. Og betyder så også at danske indsatte ikke kan tilberede svinekød i fælles køkkenet....Der er nogle udvalg af fanger der sætter reglerne for dette, ikke det offentlige. Ligeså så er bandekriminaliteten stigende, og man siger at det er fordi at invandre eller 2G ikke får de muligheder som danskere. Jeg vil vende den om at sige at de får flere muligheder end danskere. Men det nytter ikke noget at man ikke vil arbejde for 120 kr/time. Som ufaglært, og ikke engang har en 9. kl eksamen. MAn kan diskuterer op og ned, om det her emne, og om det er fjendsk. Men kikker man på andre lande i EU så sætter de også nogle diskreminerende love op. Og tit lidt mere vidtrækkende en DK. Så på en måde så er EU vel igang med at beskydte os selv. Problemet er ikke, som jeg ser det, at vi ikke vil invandringen, men mere at det gentagene gange har bevist at multikulturelle samfund ikke kan sammen. Og her er USA et fint eksembel. /Kenneth |
iceman:ØØØØØ det var ikke er spørgsmål om hvem der skulle smides hjem!!!!!
Men om hvem der skulle få lov at komme ind ! Ikke ?
ØØØØØØ nååååe men kig lige på tallene...
Hvis man tager de lave beskæftigelsestal fra de lande der er kommet deciderede flygtninge fra, så er beskæftigelsen fra de ikke-vestlige stort set på samme niveau som vestlige lande. Årsagen til forskellen skal derfor findes i flygtninge som vi giver ophold som ikke kan få arbejde.
Dermed er grundlaget for den latterlige tendens og holdning der er i samfundet væk, da der stort set er samme beskæftigelsesfrekvens for begge sider, vestlig eller ikke-vestlig.
Som skrevet har dansk økonomis dårligdom intet med indvandringen at gøre. Derfor er de racistiske smødekampagner der føres af DF helt ude i hampen.
Men hvad, der er mange politikere der aldrig har kunnet regne eller forstå statistik, det er jo det de har embedsmænd til. Derfor ofte det mundlort der kommer ud af deres mund, de aner ikke hvad de snakker om.