Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en iværksætter-fjendsk lov

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Niels Henriksen:

Lav dog bare en simpel regel: Man skal kunne forsørge sig selv og ikke belaste det sociale system. Der er så mange derude der gerne vil have en chance her, men de må ikke fordi de er "forkerte".

Jeg er helt enig, dette vil være den perfekt løsning, jeg tror bare ikke at det er poliske mulig

Ja... politikerne tænker desværre kun på hvordan de kan blive siddende til næste valg istedet for hvad der er bedst for landet....... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 23:50

Niels Henriksen:

Hamburg1991:

Niels Henriksen:

Lav dog bare en simpel regel: Man skal kunne forsørge sig selv og ikke belaste det sociale system. Der er så mange derude der gerne vil have en chance her, men de må ikke fordi de er "forkerte".

Jeg er helt enig, dette vil være den perfekt løsning, jeg tror bare ikke at det er poliske mulig

Ja... politikerne tænker desværre kun på hvordan de kan blive siddende til næste valg istedet for hvad der er bedst for landet....... 

Vi kunne ikke være mere enige

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:51

Selvfølgeligt skal der være en begrænsning.

Klar jer selv økonomisk i x antal år, vis at du / I vil Danmark og blive en del af det

med alle de goder der trods alt er, fri skole, hospital, o.s.v.

Ja jeg er sq flov over at være Dansker når jeg ikke kan bo i mit hjemland med min ægtefælle som ikke er Dansk.

Jeg er fan..e Født I Danmark og hvem faen skal bestemme hvem jeg vil bo og leve sammen med

Tja DF åbenbart.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:53

Hamburg1991:

Lagersalg123 - JEN:

Dansk økonomi´s blindtarmsbetændelse har INTET med indvandringen at gøre i almindelighed.

Ok, og hvad bygger du så det på, så vidt jeg ved er der ikke tidliger fortaget udregning af de reelle omkostninger for samfundet, men der er afstat 3 mio på den nuværende finans lov.

Så du må jo have en eller anden krystal kugle?

Men jeg giver dig ret der er helt sikker helt sikkert andre faktorer som har haft størst betydning for blindtarmsbetændelsen.

Der er tidligere foretaget beregninger på omkostningerne, og ja netto der koster indvandringen penge.

Men det er peanuts i forhold til de problemer Danmark ville have haft hvis ikke der var indvandring.

Ærligt talt, så er Danmark blevet så fremmedfjendsk, så småligt, så egoistisk at det vil tage årtier at opbygge tilliden til fordums højder.

Danske politikere har ikke fattet en meter af globaliseringen, og er så ekstremt religion fanatiske at det ender med at sende Danmark ned i et sort hul - mere sort end det hul vi er i lige nu.

Men bare vent og se. Der vil ske en udvandring, men udvandringen sker af etniske danskere og så vil tyrkere og pakistanske ældre udvandre og især de pakistanske veluddannede børn vil søge job i udlandet herunder især USA og Canada, som med glæde tager imod de dygtige universitetsuddannede, som sørger for deres sammenførte familier uden at belaste systemerne. 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 00:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iceman:

Selvfølgeligt skal der være en begrænsning.

Klar jer selv økonomisk i x antal år, vis at du / I vil Danmark og blive en del af det

med alle de goder der trods alt er, fri skole, hospital, o.s.v.

Så kan I selv afgøre hvem der skal smides hjem...

Det er slet ikke i indvandringen der svækker dansk økonomi.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige siddet og læst nyeste kapitel i "Racisme manifestet", og der er simpelthen blevet strafmmet op i en grad, så det er lige før at etniske danskere ikke kan få lov at flytte tilbage til Danmark, efter at have arbejdet i udlandet i et par år :o)

Skal man finde det positive i det, kan man håbe at det rammer Morten Messerschmidt. Trist for Belgien at de bliver nød til at beholde ham, men det er prisen man betaler for at have en nogenlunde tolerant indvandrer politik.

Ved familiesaammenføring skal herboende og ansøgers samlede tilknytning til Danmark være væstentligt større, end deres samlede tilknytning til et andet land. Det bliver nok svært.

Den økonomiske sikkerhedsstillelse hæves til 100.000 kr. Dette er der mange etniske danskere der ville få problermer med..

Og så kommer pointsystemet i spil, hvis man alligevel skulle snyde sig uden om ovenstående. Selve pointsystemet er som sådan ikke specielt urimeligt. Det er bare ulækkert at vi skal have det. Og da det ikke er nok for os at diskriminere pga. geografisk oprindelse, har "vi" også smidt lidt aldersdiskrimination ind i pointsystemet så vi sikrer at folk under 24 skal have et pointantal, der nærmest er helt urelistisk at kunne opnå.

Der er jo ikke noget specielt overraskende i dette tiltag, der blot er det nyeste i rækken. Der kommer mange flere, da der tilsyneladende ikke er nogen stopknap på hvor dybt "vi" vil synke. Den eneste mulige stopklods er - og det piner mig at sige det - at skifte regeringen ud ved næste valg. Det rejser så nogle andre problemstillinger, men jeg er næsten villig til at lade nogle andre køre Danmark økonomisk i sænk, til gengæld for at vi begynder at vise en smule anstædnighede, fremfor at lade dem der er i gang med at køre os i sænk nu, fortsætte i dette spor. Det klæder på ingen måde Danmark.

Jeg vil da håbe at de spejle, som jeg vil formode de har afmonteret inde på Christiansborg, er blevet solgt så der i den mindste er kommet noget økonomisk ud af denne sag.

Hvor længe mon "man" med overbevisning i stemmen, kan blive ved med at tilbagevise diverse udenlandske programmer om den stigende intolerance og racisme i Danmark, som det rene vrøvl?

EDIT: I øvrigt har jeg en del oplagte kandidater til denne tur. Se dét ville løse mange problemer :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 00:19

Niels Henriksen:

Jamen Niels dog hehe

Det er altså en udbredt misforståelse at det er indvandrerne der ligger dansk økonomi til byrde. Det lader til at mange enten har glemt eller ikke ved hvorfor 24 års reglen blev indført.

Lad nu bare sandheden komme frem. DF ønsker begrænsning af antallet af muslimer i Danmark.

Hvad med ham der fik et superjob i en virksomhed der enten lukker eller downsizer 6 måneder efter, så skal han og konen ud fordi han ikke kan få andet job lige nu?

Køb ren argan olie her

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:20

igang:

Hvor længe mon "man" med overbevisning i stemmen, kan blive ved med at tilbagevise diverse udenlandske programmer om den stigende intolerance og racisme i Danmark, som det rene vrøvl?

Jeg gør mig ikke noget håb om, at kunne overbevise ret mange af dem der støtter DF og deres fremmedfjendske tanker. Jeg tror sådan set også at dedikerede nazister og kommunister er gået i graven overbevist om, at de gjorde det rigtige. Men det gjorde de bare ikke!

Jeg har derimod et håb om, at det store flertal af vælgere - både til højre og venstre for midten, som har fået NOK af det her vandvid og det usmagelige fremmedfjendsked der breder sig, vil begynde at stille mere markante krav til politikerne. På samme måde, som en stor gruppe prominente Socialdemokrater i dag har sendt en skriftlig beklagelse over udviklingen hos S burde tilsvarende anstændige grupperinger bag de øvrige partier gøre det samme.

Det er et spørgsmål om pres - og om politisk vilje og kyndighed. Ret beset er det jo en absurd situation, at et mindretal i Danmark, kan diktere hele indvandrepolitiken blot for at en side af Folketingssalen kan udelukke den anden.

Tilmeldt 4. Mar 06
Skrevet kl. 00:21

ØØØØØ det var ikke er spørgsmål om hvem der skulle smides hjem!!!!!

Men om hvem der skulle få lov at komme ind ! Ikke ?

Tilmeldt 4. Mar 06
Skrevet kl. 00:24

Arrrrrg sorry men hvordan "citere" man på et indlæg" det skal jo gerne forståes i sammenhæng

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)