Jeg har lige siddet og læst nyeste kapitel i "Racisme manifestet", og der er simpelthen blevet strafmmet op i en grad, så det er lige før at etniske danskere ikke kan få lov at flytte tilbage til Danmark, efter at have arbejdet i udlandet i et par år :o)
Skal man finde det positive i det, kan man håbe at det rammer Morten Messerschmidt. Trist for Belgien at de bliver nød til at beholde ham, men det er prisen man betaler for at have en nogenlunde tolerant indvandrer politik.
Ved familiesaammenføring skal herboende og ansøgers samlede tilknytning til Danmark være væstentligt større, end deres samlede tilknytning til et andet land. Det bliver nok svært.
Den økonomiske sikkerhedsstillelse hæves til 100.000 kr. Dette er der mange etniske danskere der ville få problermer med..
Og så kommer pointsystemet i spil, hvis man alligevel skulle snyde sig uden om ovenstående. Selve pointsystemet er som sådan ikke specielt urimeligt. Det er bare ulækkert at vi skal have det. Og da det ikke er nok for os at diskriminere pga. geografisk oprindelse, har "vi" også smidt lidt aldersdiskrimination ind i pointsystemet så vi sikrer at folk under 24 skal have et pointantal, der nærmest er helt urelistisk at kunne opnå.
Der er jo ikke noget specielt overraskende i dette tiltag, der blot er det nyeste i rækken. Der kommer mange flere, da der tilsyneladende ikke er nogen stopknap på hvor dybt "vi" vil synke. Den eneste mulige stopklods er - og det piner mig at sige det - at skifte regeringen ud ved næste valg. Det rejser så nogle andre problemstillinger, men jeg er næsten villig til at lade nogle andre køre Danmark økonomisk i sænk, til gengæld for at vi begynder at vise en smule anstædnighede, fremfor at lade dem der er i gang med at køre os i sænk nu, fortsætte i dette spor. Det klæder på ingen måde Danmark.
Jeg vil da håbe at de spejle, som jeg vil formode de har afmonteret inde på Christiansborg, er blevet solgt så der i den mindste er kommet noget økonomisk ud af denne sag.
Hvor længe mon "man" med overbevisning i stemmen, kan blive ved med at tilbagevise diverse udenlandske programmer om den stigende intolerance og racisme i Danmark, som det rene vrøvl?
EDIT: I øvrigt har jeg en del oplagte kandidater til denne tur. Se dét ville løse mange problemer :o)