Jeg er ret sikker på du tolker det forkert. Du læser stykket om hvorvidt webshops / butikker må sende nyhedsbreve ud til deres kunder. Jeg snakker ikke om kunde-emails, men emails der er blevet samlet op via en konkurrence. _____ Jeg har ingen interesse i at forsvare PointShop, det undre mig bare utrolig meget hvor nemt folk lader sig rive med .. Folk ser et program på en halv time som kun har fokus på to negative kunder som åbenlyst står og lyver for åben skærm.. Chokerende. Hvad med Bo Bedre, som jeg har bestilt i en anden sammenhæng for et par dage siden. Der havde jeg 5 dage til at afmelde eller blev jeg automatisk fornyet - Er det ikke meget værre? Jeg forstår ikke hvorfor Pointshop skal have den her tur. Det de gør, er der altså rigtig mange store virksomheder der gør - men dem tør DR måske ikke tilsvine? |
Simon M:Jeg er ret sikker på du tolker det forkert. Du læser stykket om hvorvidt webshops / butikker må sende nyhedsbreve ud til deres kunder.
Jeg snakker ikke om kunde-emails, men emails der er blevet samlet op via en konkurrence.
Okay så får du da bare et link mere, hvor der endda refereres til domme i Sø- & Handelsretten!
Læs hele punkt 10, og så er diskussion vist ovre...
Simon M:Jeg har ingen interesse i at forsvare PointShop, det undre mig bare utrolig meget hvor nemt folk lader sig rive med .. Folk ser et program på en halv time som kun har fokus på to negative kunder som åbenlyst står og lyver for åben skærm.. Chokerende.
Nu kommenterer du direkte på mine indlæg, men jeg har ik forholdt mig til de kunder, som der er i indslaget... Jeg har forholdt mig til reglerne angående mobilen og spam.
Og hvis du skal være ærlig, så vil du sikkert give mig ret i, at Pointshop og Mikkelsen Media har lavet nogle brølere. Det kan ske for alle, men det er også måden, hvorpå man udvikler sig, og får nye ideer indgangsvinkler...
Simon M:Hvad med Bo Bedre, som jeg har bestilt i en anden sammenhæng for et par dage siden. Der havde jeg 5 dage til at afmelde eller blev jeg automatisk fornyet - Er det ikke meget værre?
Jeg forstår ikke hvorfor Pointshop skal have den her tur. Det de gør, er der altså rigtig mange store virksomheder der gør - men dem tør DR måske ikke tilsvine?
Lad nu vær med at bruge argumentationen med, at fordi andre gør det, så er det også okay at vi gør det... Den holder bare ik, når det strider direkte imod gældende lovgivning...
Og det gælder alle firmaer uanset størrelse eller branche...
Ydeligere gider jeg ik kommentere på den del, da alt giver sig selv... Ellers kan vi ligeså godt ophæve gældende lovgivning indenfor alle områder!