SEJT! |
Skriver:Kære Aminoer,
Jeg vælger at tage imod dette som en mand, og går derfor frem i stedet for at sætte halen mellem benene, som Boysen sagde man godt kunne, selvom man kun var 15 år.
Jeg siger tak for alt kritikken, og vælger at bruge den. Det er skønt med en masse kritik, så man kan forbedre siden!
Grunden til jeg ikke har svaret er, at der har været en del vi skulle snakke igennem internt på SEOstationen. Det vi har fundet frem til er at jeg nu står alene om projektet.
Jeg vil rette op på siden, og få gjort siden bedre, meget bedre. Jeg vil rette på måden siden skal være.Sidens indhold vil også blive ændret, da det ikke var mig der havde skrevet det før. Bl.a. det med vi lover 100% fejlfrie artikler. Den holder ikke fra nu af.
Jeg har fundet ud af at vi har dummet os, og man lærer hver gang man laver fejl. Det har jeg også.
Jeg har valgt at lukke SEOstationen i en lille periode, for at få styr på siden. Samtidig har jeg allieret mig med nogle, som vil være mig behjælpelige med at få vendt SEOstationens udvikling i fremtiden.
Som sagt, mange tak for kritikken. Jeg er glad for den, selvom jeg synes i var lidt hårde
![]()
Fortsat god søndag aften, selvom det blev lidt sent.
Nice job - godt du ikke lader dig slå ud.
Men overvej lige projektet en smule - SEO er ikke bare lige til, og handler ikke blot om at skaffe backlinks, det er ekstreme faktorer i, men det ved du jo formentlig alt om.
En anden ting.. Det er jeg egentlig lidt ligeglad med om du gør eller ej, men det ville være irriterende at blive busted for det; men husk lige b-skat eller registreret virksomhed, hvis det begynder at give penge. Jeg ved ikke om du allerede har gjort det, men i al fald har du lige en reminder.
Med Venlig Hilsen
Wi