Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEOstationen.dk er nu klar!

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

SEJT!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:54

Skriver:

Kære Aminoer,

Jeg vælger at tage imod dette som en mand, og går derfor frem i stedet for at sætte halen mellem benene, som Boysen sagde man godt kunne, selvom man kun var 15 år.
Jeg siger tak for alt kritikken, og vælger at bruge den. Det er skønt med en masse kritik, så man kan forbedre siden!

Grunden til jeg ikke har svaret er, at der har været en del vi skulle snakke igennem internt på SEOstationen. Det vi har fundet frem til er at jeg nu står alene om projektet.

Jeg vil rette op på siden, og få gjort siden bedre, meget bedre. Jeg vil rette på måden siden skal være.

Sidens indhold vil også blive ændret, da det ikke var mig der havde skrevet det før. Bl.a. det med vi lover 100% fejlfrie artikler. Den holder ikke fra nu af.

Jeg har fundet ud af at vi har dummet os, og man lærer hver gang man laver fejl. Det har jeg også.

Jeg har valgt at lukke SEOstationen i en lille periode, for at få styr på siden. Samtidig har jeg allieret mig med nogle, som vil være mig behjælpelige med at få vendt SEOstationens udvikling i fremtiden.

Som sagt, mange tak for kritikken. Jeg er glad for den, selvom jeg synes i var lidt hårde Wink

Fortsat god søndag aften, selvom det blev lidt sent.

Nice job - godt du ikke lader dig slå ud.

Men overvej lige projektet en smule - SEO er ikke bare lige til, og handler ikke blot om at skaffe backlinks, det er ekstreme faktorer i, men det ved du jo formentlig alt om.

En anden ting.. Det er jeg egentlig lidt ligeglad med om du gør eller ej, men det ville være irriterende at blive busted for det; men husk lige b-skat eller registreret virksomhed, hvis det begynder at give penge. Jeg ved ikke om du allerede har gjort det, men i al fald har du lige en reminder.

Med Venlig Hilsen
Wi

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:57

Hej Boysen og Wi,

Tak fordi i synes det er sejt, at jeg springer ud i det!

Nu skal der bare rettes op på den lidt mindre gode start.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:44

Skriver:

Hej Boysen og Wi,

Tak fordi i synes det er sejt, at jeg springer ud i det!

Nu skal der bare rettes op på den lidt mindre gode start.

Jeg melder mig også I koret, der synes at super fedt at du tager det med oprejst pande.

Man skal lytte og lærer, men ikke lade sig slå ud!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:10

Hej Lundsby,

Mange tak.

Dbh

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:19

Går ud fra det Søren der står alene med det nu? 

Men altså hvis det er så bliver jeg også lige nød til at fortælle at Søren hjælper mig med nogle affiliate sider hvor han skriver tekster m.v. og jeg har kun haft super gode erfaringer med ham. Da vi startede var der en del som kunne forbedres, men bare på de første 3 uger formåede han altså at forbedre sig helt vildt meget, så er sikker på at der påtrods af start vanskelighederne nok skal komme styr på tingene :) 

- Knægten fanger kritikken, tager den til sig og udnytter den til at komme fremad :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 10:42

Skriver:

Kære Aminoer,

Jeg vælger at tage imod dette som en mand, og går derfor frem i stedet for at sætte halen mellem benene, som Boysen sagde man godt kunne, selvom man kun var 15 år.
Jeg siger tak for alt kritikken, og vælger at bruge den. Det er skønt med en masse kritik, så man kan forbedre siden!

Grunden til jeg ikke har svaret er, at der har været en del vi skulle snakke igennem internt på SEOstationen. Det vi har fundet frem til er at jeg nu står alene om projektet.

Jeg vil rette op på siden, og få gjort siden bedre, meget bedre. Jeg vil rette på måden siden skal være.

Sidens indhold vil også blive ændret, da det ikke var mig der havde skrevet det før. Bl.a. det med vi lover 100% fejlfrie artikler. Den holder ikke fra nu af.

Jeg har fundet ud af at vi har dummet os, og man lærer hver gang man laver fejl. Det har jeg også.

Jeg har valgt at lukke SEOstationen i en lille periode, for at få styr på siden. Samtidig har jeg allieret mig med nogle, som vil være mig behjælpelige med at få vendt SEOstationens udvikling i fremtiden.

Som sagt, mange tak for kritikken. Jeg er glad for den, selvom jeg syntes i var lidt hårde Wink

Fortsat god søndag aften, selvom det blev lidt sent.

Sådan! Yes

Held og lykke med projektet...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:44

Mange gange tak!

Venlig hilsen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :

Går ud fra det Søren der står alene med det nu? 

Men altså hvis det er så bliver jeg også lige nød til at fortælle at Søren hjælper mig med nogle affiliate sider hvor han skriver tekster m.v. og jeg har kun haft super gode erfaringer med ham. Da vi startede var der en del som kunne forbedres, men bare på de første 3 uger formåede han altså at forbedre sig helt vildt meget, så er sikker på at der på trods af start vanskelighederne nok skal komme styr på tingene :) 

- Knægten fanger kritikken, tager den til sig, og udnytter den til at komme fremad :)

Jeg kan kun bakke Marting op. Søren en knægt, der virkelig kan tage tingene til sig, og forbedre dem. Jeg har også brugt Søren til  korrektur på flere forskellige opgaver, og det må man sige han er skarp til.

På grund af det venskab der efterhånden er opbygget mellem Søren og jeg, er jeg ikke i tvivl om han nok skal få kørt projektet på ret kurs igen..

Held og lykke herfra Søren!

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus,

Mange tak!

Mvh Søren

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)